Get ready with me for christmas | outfits, make up & hairstyle

20 grudnia 2015


Witam wszystkich!
Gdzie ten śnieg ja się pytam? O ile jego brak zazwyczaj mi nie przeszkadza, to na święta przydałaby się chociaż najmniejsza jego warstwa. Zostały jednak jeszcze 4 dni, więc może przez ten czas coś się zmieni. Trzymam za to kciuki. W czasie oczekiwań na śnieg chciałabym wam pokazać moje małe "Get ready with me" właśnie na święta. Zapraszam do oglądania ;)



Z makijażem nie lubię szaleć między innymi dlatego, bo nie umiem go robić :) W święta mam zamiar użyć tego co zazwyczaj czyli: podkład, puder, tusz i kredka do brwi. Żeby jednak było bardziej świątecznie dodaję do tego trochę cieni do powiek, czerwoną szminkę i róż.

podkład - Maybelline Affinitone / puder - Rimmel Saty Matte / tusz - L'oreal Volume Million Lashes excess / kredka - Catrice Eyebrow Stylist / paletka - Avon / szminka - Eveline Color edition 711 / róż - Wibo Smooth'n Wear 6




Fryzura banalna, ale według mnie naprawdę urocza. Na początku prostuję wszystkie włosy i używam ulubionego serum z Pantene. Bez tych dwóch rzeczy ani rusz ;). Następnie zbieram włosy trochę ponad uszami i związuję w mały kucyczek.




Jeśli chodzi o świąteczną stylizacje to zazwyczaj stawiam na spódniczki i sukienki. Na co dzień, rzadko w nich chodzę, dlatego na takie wyjątkowe okazje lubię coś zmienić. Oto moje 2 propozycje na świąteczny strój.

1.
bluzka-Butik / spódniczka-Cropp




2.
sukienka-lumpeks / kurtka-Sinsay / naszyjnik-nn




A wy już wiecie w co się ubierzecie w święta?

54 komentarze:

  1. Póki co dopiero planuje co założę, ale może coś z tego wyjdzie :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej z make upem też nie będę szaleć, podkład, korektor do zamaskowania charakterystycznych już dla mnie worów... może wyjątkowo tusz?
    Co do fryzury to raczej zostawię wyprostowane włosy by spokojnie spływały koło mojej szyi. Albo zrobię takie kucyk jak ty masz.
    Na początku był pomysł, że zrobię samuraja. Lecz wkładam czarną sukienkę ze srebrnym kołnierzykiem więc samuraj zepsułby idee elegancji w takim dniu.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już mniej więcej plan co do świątecznego looku, ale nie wiem, czy jak zwykle nie zmienię zdania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie nie wiem co założę. Chodź muszę się nad tym zastanowić, jęli chodzi o fryzurę używam jej od pewnego czasu i chyba na razie tak zostanie :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mi nie uwierzyć, ale akurat mam na sobie taką samą fryzurę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić jakiś nowy podkład i zastanawiam się nad tym Affinitone. Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czego oczekujesz, jak dla mnie jest dobry ;)

      Usuń
  7. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również stawiam w święta na czerwoną szminkę. Co do włosów to raczej pozostawię rozpuszczone, a stroju jeszcze nie wybrałam. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  9. 2. outfit sliczny!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie. Używam tego samego tuszu, ale w wersji fioletowej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pewnie założe spodnie chociaż nic nie wiadomo, ale druga stylizacja na prawde cudowna!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie bardziej podoba mi się druga stylizacja, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizacja. Druga jest bardziej klasyczna.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ci zazdroszcze tej sukienki <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w outficie zdecydowanie stylizacja numer 2, sukienka świetna <3/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł na posta! :)
    ja na święta mam przygotowaną sukienkę i spódnicę - najczęściej w święta lubię się ubrać w takie kobiece łaszki, bo na co dzień rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes sliczna dziewczyna i z mila checia cię obserwuję :) mam tez te pedzle :)
    a sukienka jest cudnna-super w niej wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie tego typu posty, swietnie wygladasz!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest śliczna, chyba się zakochałam *.* Ja raczej też stawiam w święta na coś bardziej eleganckiego, w końcu to wyjątkowy czas. Z makijażem pewnie też nie poszaleję, bo nie lubię, a włosy może zakręcę, ostatnio nawet w miarę mi to wyszło :D

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  22. chce śnieg ale nie wiem czy go dostaniemy na te święta
    świetny post

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :)
    ja nie zamierzam jakoś szaleć haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka :) . Ogólnie post - świetny ;) . Też z niecierpliwością czekam na śnieg :) . Pozdrawiam.

    Przepraszam za spamowanie, ale jestem nowa w świecie blogowania i bardzo chciałabym wypromować swojego bloga. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zajrzała na niego. Oczywiście do niczego nie zmuszam. Dziękuję.

    http://primrosechaosu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 zestaw śliczny, ja ubieram sukienkę w kratkę i białą koszulę, co zresztą pokażę na blogu, ale 25 grudnia :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pewnie zostanę przy jakimś sweterku :D Za zimno na sukienki.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Drugi zestaw jest świetny, mam nadzieję, że wszystko będzie po Twojej myśli w te święta, nawet śnieg ;)
    Zapraszam do siebie na kawę!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Great tips! You truly deserve a versatile blogger award! :)

    Wishing you an Advance Merry Christmas! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look :)
    Cudowna szara sukienka <3 Skąd jest?
    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  30. you look beautiful
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy zestawy :) Ja Wigilię mam rodzinną, bez gości, to wystarczy sweter, jak przyjdą goście wybiorę spódnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie zastanawiam się co ubrać :D
    Ślicznie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. W święta ubiorę chyba sukienkę o ile nie rozchoruje się bardziej... :) świetny post!

    Wesołych Świąt! :*

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powrotu do zdrowia ♥ Ja też się rozchorowałam właśnie na święta :/

      Usuń
  34. Ja już dokładnie wiem w co się ubiorę jeszcze zastanawiam się nad fryzurą i makijażem.
    http://sleepingbeauty98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 outfit idealny na Święta <3

    Pozdrawiam i życzę zdrowych, spokojnych Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna, ta szara sukienka. Osobiście jednak nie jestem fanką szminek eveline no ale wiadomo... można sobie ją zastąpić inną.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja!
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post ja jestem załamany z powodu braku śniegu :( nie czuje sie wtedy tego swiatecznego klimatu super ta szara sukienka

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialna jest ta sukienka! Mam taką samą paletkę z avonu :)
    Pozdrawiam ♥
    ewakowalik.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta fryzura jest świetna.
    Tak w ogóle to próbowałam zrobić te ciasteczka reniferki, które pokazywałaś niedawno i ja nie wiem czy to ty jesteś jakaś utalentowana czy to ja jestem takim beztalenciem :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. kurteczka w drugiej stylizacji jest obłędna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja postawię na sukienkę, jak co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne stylizacje, ja ubiorę sukienkę czarną. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Klsyczne, ale świetne! Ładnie wyglądasz :*
    Niestety nadal nie ma śniegu ;c , buziaki i wesołych świąt! <#
    http://gabstylee.blogspot.com/ Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Też nie lubię szaleć z makijażem :) Ale pięknie wyglądasz!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia