Moje "prezenty" świąteczne

27 grudnia 2015


Hej!
Jak to mówią: święta, święta i po świętach! Powoli opada ta bożonarodzeniowa magia i nadchodzą normalne dni. Żeby jednak nie żegnać się tak brutalnie ze świętami na moim blogu, chciałabym na sam koniec "pochwalić się" wam moimi prezentami. 
Najciekawsze w nich jest to, że tak naprawdę to miałam nic nie dostać :D Znając jednak litość mojej mamy Mikołaja wybłagałam jedną książkę i 2-3 kosmetyki. Skończyło to się tak, że mam 3 książki i o wiele więcej kosmetyków. Dziękuję Mikołaju! Przy okazji polecę wam 2 strony internetowe, na których kupicie te rzeczy o wiele taniej niż w zwykłych sklepach stacjonarnych.



Wszystkie zostały kupione na stronie bonito.pl na której znajdziecie książki o wiele tańsze niż w księgarniach. Dostawa również nie jest droga, więc naprawdę polecam.


Graficzna Podróż, Ed Sheeran, Phillip Butah

Ed Sheeran oraz jego przyjaciel z dzieciństwa, artysta plastyk Phillip Butah, stworzyli wspólnie niezwykłą książkę, która opowiada o osobistych doświadczeniach Eda związanych z jego muzyką.
Portrety Eda narysowane przez Phillipa, zapierające dech fotografie, a także wspomnienia Eda, który zdradza szczegóły swojej muzycznej podróży - wszystko to składa się na niezwykle emocjonalną opowieść o muzyku, który odniósł światowy sukces. 


Bóg nigdy nie mruga. Regina Brett

Pięćdziesiąt wskazówek. Pięćdziesiąt lekcji, w których autorka przeplata własne przeżycia z doświadczeniami ludzi spotkanych na swojej krętej drodze; przywołuje ważne dla siebie postaci, znaczące książki i filmy, inspirujące modlitwy i wypisy z lektur; przypomina o sile psalmów 
i prostych sentencji.
Felietony Reginy Brett docenili i pokochali czytelnicy na całym świecie. Przyklejano je na lodówkach, rozsyłano w e-mailach do bliskich. Tematy lekcji, których udzieliło autorce życie, cytowano na tysiącach blogów i przedrukowywano w gazetach. 
Książka, którą trzymasz w ręce, stanie się bliska każdemu, kto kiedykolwiek znalazł się na życiowym zakręcie oraz wszystkim szukającym inspiracji. Niech każda z pięćdziesięciu lekcji będzie manifestem – jak bohaterka jednego z esejów, pewna sportowa czapka z prostym hasłem: „Życie jest dobre”. Bo takie jest. Naprawdę.


Losing Hope, Colleen Hoover

Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia.
"Losing Hope" to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie.


Co do kosmetyków, to zdecydowanie polecam stronę ezebra.pl. Naprawdę duży wybór i niskie ceny (brzmi prawie jak reklama Biedronki :))



Mam wrażenie, że ta maska starczy mi do końca życia. Ma pojemność 1000ml, a cena to niecałe 10zł. Oprócz tego pachnie po prostu cudownie!



Te 2 produkty to po prostu moi nowi ulubieńcy. Tusz jest po prostu świetny i właśnie znalazłam tańszy zamiennik mojego ukochanego z L'oreal. Eyeliner jest natomiast bardzo precyzyjny i nawet takie beztalencie jak ja, potrafi się nim obsługiwać.



Są to sprawdzone prze zemnie produkty, które kupuję nie pierwszy raz i naprawdę polecam.



Z zakupem tej szczotki zbieram się już od ponad 3 lat. Kiedy w końcu ją posiadam, to nie rozumiem jak mogłam wcześniej bez niej żyć :D Poza tym, znalazłam kolor, który jest naprawdę śliczny i trochę mniej popularny ;)

"Pochwalcie się" w komentarzach, co wy dostaliście na święta? :D

71 komentarzy:

  1. Książkę ,,Bóg nigdy nie mruga" kupiłam mojej mamie pod choinkę. Jak skończy to sama z chęcią przeczytam. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty dostałas! Jednkże najbardziej wpadłą mi w oko ksiażka Eda :) i jak warta kupienia czy nie?

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie polecam (przeczytałam w 2 dni ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne prezenty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafiną podróż dostałam teoretycznie na urodziny. Zaczęłam ją czytać, ale tak szybko mi szło, że przerwałam, bo wystraszyłam się, iż za szybko ją skończę. A teraz leży i błaga o dokończenie :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Losing hope" i wcześniejszą część "Hopeless" i moim zdaniem obie są fantastyczne, choć bardzo podobne. Teraz czekam na "Szukając kopciuszka".:)
    A reszta prezentów równie fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :) Ja swoje prezenty również 'zaprezentowałam' na blogu, także zapraszam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki to jednak zawsze najlepszy wybór :) Książkę dla mnie mama dorwała w Auchan, też dość tanio, zwłaszcza jak na ponad 500 stronicowe tomisko. Polskie fantasy, którego może nie jestem fanem, ale czytam, zresztą lubię gromadzić książki ,,na potem". Te książki z poradami które dostałaś (czy radami życiowymi, nie wiem jak to określić) dostała moja kumpela pewien czas temu, ale mnie nigdy nie interesowało słuchanie czyiś zaleceń... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się nie zawiedziesz co do książki Eda mnie osobiście zachwyciła, płyta też jest piękna.
    Świetne prezenty, lubię takie-książki i kosmetyki. Lecz od rodziców... ukm,kmh Mikołaja oczywiście dostałam pieniądze bo zbieram na czytnik.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar w końcu przeczytać którąś z książek Reginy Brett :)
    i muszę koniecznie wypróbować maskę z Kallos :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki to najlepszy prezent! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne prezenty dostałaś ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą szczotkę już jakiś czas i jest świetna :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten tusz do rzęs tez sama posiadam i jest to chyba poki co moj najlepszy tusz :Dja dostalam większosc rzeczy na 18 urodziny, które były 3 dni przed Wigilią, a na świeta dostalam pokrowiec i kartę pamięci do aparatu, balsam do włosów ruski i książke :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się grafika Twojego bloga :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam dwie książki Reginy i uwielbiam je! Pozostałe dwie musze jeszcze ogarnąć :)

    crejzzzoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W książkę Eda też muszę się jakoś zaopatrzyć. :D
    A życie z Tangle Teezerem staje się o wiele prostsze.

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym kiedyś przeczytać książkę o życiu Ed'a... "Bóg nigdy nie mruga" leży sobie u mnie na półce i gdy mam gorszy dzień czytam rozdział, który czuję, iż mi pomoże. Bardzo polecam tą książkę!
    Świetne dostałaś prezenty!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne te ksiazki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne prezenty dostałaś!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  20. Super prezenty, "Losing Hope" i "Hopeless" to jedne z moich ulubionych książek ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega prezenty! Mam tą samą kredkę do brwi w odcieniu 030 i jest boska i ja osobiście naprawdę polecam!! Sama chciałabym dostać biografię mojego ukochanego artysty ale nie wyszło więc sama muszę w nią zainwestować :) Super, że podobają Ci się prezenty ja również jestem zadowolona ze swoich :*

    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/ <- Wpadniesz? Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. P.S. Masz snapchat'a? Jeśli tak to podasz swoją nazwę? :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty dostałaś! A czemu miałaś nic nie dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice dołożyli mi się do telefonu ;)

      Usuń
  24. Bardzo fajne prezenty ! Mam taką samą szczotkę i jest świetna :)
    Ja dostałam dwa kominki, trzy woski yankee, spodnie, kalendarz z moimi i chłopaka zdjęciami, perfumy i kilka drobiazgów. A też nie miałam nic dostać <3
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prezenty!
    Zastanawiałam się nad tą maską z Kallosa:)

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne prezenty ;) . Ja też dostałam głównie książki. Jedna z nich jest z tej samej serii "Bóg nigdy nie mruga" ("Twój dziennik").

    Zapraszam również do mnie:

    http://primrosechaosu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mikołaj przyniósł Ci świetne rzeczy! :D "Bóg nigdy nie mruga" uwielbiam, chyba najbardziej ze wszystkich tych części, "Losing hope" zaczęłam czytać jeszcze na wakacjach w wersji elektronicznej, zaczęło się super, ale z niewiadomych mi przyczyn nie skończyłam :D A maski z Kallosa są cudowne, jestem w nich zakochana!

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prezenty..ja w sumie nie dostałam nic szczególnego, tylko słodycze i pieniądze :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny prezenty, ja dostałam prezent z pracy mojej mamy, ale najgorszy nie jest gra 6+ sam raz dla mnie
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie używałaś już tej maski?Jeśli tak to jakie wrażenia?Mam zamiar kupić sobie jakąś,ponieważ moje włosy potrzebują odżywienia i nwm jaki produkt wybrać.
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam i jest okej, ale nie spodziewałabym się po niej jakiś ogromnych efektów ;)

      Usuń
  31. Używam masek z kallosa i są rewelayjne więc oby Ci się sprawdziła ;) Super prezenty!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne prezety :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi Mikoś również przyniósł książki :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne prezenty, mi zawsze dużo radości sprawiają książki oraz kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne prezenty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem- przeczytane! ;) Genialne książki, bardzo polecam. Losing hope kiedyś kupiłam na urodziny przyjaciółce, szczerze mówiąc chyba za niedługo do niej zaglądnę ;) Ed Sheeran - uwielbiam! Nie miałam dotąd pojęcia, że powstała książka o jego doświadczeniach muzycznych! Również marzę o tej szczotce, ponieważ sama męczę się ze swoją dużą, która jest bardzo nieporęczna. Muszę przyznać, że "Mikołaj" ma świetny gust! ;) Udany prezent świąteczny. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne! Zapraszam -> http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysłowo! :* zapraszam !
    http://cotamu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę w koncu kupic tę książkę Ed'a.. prześladuje mnie już!
    Super prezenty<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam wszystkie te książki, są super c:

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zastanawiam się nad książką Ed'a :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. zazdroszcze tylu ksiazek! dla mnie prezent idealnie trafiony haha!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post!!! ;)
    Książki i kosmetyki to chyba najlepszy prezent na święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. super prezenty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To masz co czytać :))
    Ja również dostałam dwie książki, płytę Nirvany, torebkę,bransoletkę i kolczyki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Również posiadam książkę Eda i jest niesamowita. Cieszę się, że Twoje prezenty przypadły Ci do gustu :)
    Obserwuję i pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowicie zazdroszczę Ci książki Eda, mam nadzieję, że uda mi się ją kiedyś przeczytać :)

    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne prezenty, książki czytałam i są genialne :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne prezenty :) A ze szczotką miałam tak samo ! Przymierzałam się chyba 2 lata, aż w końcu kupiłam i teraz żyć bez niej nie mogę !

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super prezenty! Jednak co do masek z Kallosa.. Owszem są tanie i megawydajne, ale ich skuteczność już nie jest taka efektywna... ;/
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie dziś pada śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne prezenty :D

    Zapraszam do mnie :) - madelline-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne prezenty =)
    Ja dostałam różową, żarówiastą tangle teezer ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo ja także dostałam książkę Ed Sheeran "Graficzna podróż" :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. super prezenty, z chęcią przeczytałabym losing hope :)
    co do masek kallosa to owszem, są wydajne, jednak w moim przypadku kompletnie nieskuteczne :/
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Również mam tą maskę do włosów z kallos tylko że mniejszą ♥ Super prezenty, sama bym takie chciała ♥
    Obserwuje
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Dostałaś na prawdę świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super prezenty. Ja też dostałam sporo fajnych rzeczy, widać zasłużyłam ;) Dostałam nowego Wiedźmina na kompa, golarkę Panasonic bo czas na nowy sprzęt, sporo kosmetyków i pleciony kolorowy dywanik, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne prezenty tez dostałam 3 książki,ta o Edzie Sheeranie wydaje się ciekawa :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Książki to super prezenty. Mojej siostrze planuję dać jedną książkę na temat koni, bo bardzo je lubi. Dodatkowo wymyśliłam, że dm jej taki fajny kompres żelowy. http://ogrzewaczefirmowe.cba.pl/?p=24 Można go stosować jako okład na oczy, gdy są opuchnięte lub zaczerwienione :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne prezenty, ja w ubiegłym roku dostałam tylko świece na baterie... :) Na początku byłam bardzo zawiedziona, z czasem jednak stała się ona nierozłącznym elementem mojego pokoju :)
    Przydaje się szczególnie w letnie, burzowe noce gdy wiatr przerywa linie elektrycznie odłączając mieszkanie od prądu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia