Pomysły na słodkie przekąski świąteczne

6 grudnia 2015


Hej ♥
Święta to czas w którym zdecydowanie zapominamy o tych wszelkich dietach i zdrowych rzeczach. Na stole króluje karp, barszczyk, pierogi i oczywiście słodycze! Nie wiem jak wy, ale ja nie mam większych wyrzutów sumienia, po takiej Wigilijnej kolacji (po prostu wmawiam sobie, że w tym roku pójdzie w cycki :))
Przeszukując internet znalazłam 2 pomysły na świąteczne przekąski, które bez większego problemu zrobicie samodzielnie (niezależnie od tego, jest poziom waszych umiejętności kulinarnych). Zapraszam do oglądania i życzę smacznego!

Ciasteczka renifery


Potrzebujemy:
- opakowanie biszkoptów
- czerwone M&Ms'y lub podobne do nich cukierki
- roztopiona czekolada

Wykonanie tych ciasteczek jest naprawdę banalne i chociaż są to zwykłe biszkopty, to znikają z talerza w ekspresowym tempie.
Na początku przyklejamy "nosek" za pomocą czekolady i delikatnie go przyciskamy. Później dorysowujemy oczy i rogi, używając do tego wykałaczki.
Na początku myślałam, że będzie to bardzo trudne, ale sami przekonacie się, że już po pierwszym ciastku nabierzecie wprawy ;)



Mieszanka popcornowa 


Potrzebujemy:
- popcorn
- tabliczka białej czekolady
- precelki
- inne dodatki np.: cukierki, posypki do ciast, orzechy

Najpierw robimy popcorn według instrukcji na opakowaniu (albo jeśli jesteście leniwi, to możecie kupić już gotowy). Następnie przekładamy go do miski i zalewamy czekoladą roztopioną w kąpieli wodnej z niewielkim dodatkiem mleka. Całość mieszamy, dodajemy precelki i inne dodatki według naszego uznania. Później wszystko wykładamy na papier do pieczenia i odstawiamy do czasu, aż czekolada trochę zaschnie ;)
Mogę was zapewnić, że jest to po prostu przesłodka i przepyszna mieszanka, i naprawdę ciężko od niej odejść :D



Który "przepis" bardziej wam się podoba?
Smacznego!

64 komentarze:

  1. Ale super i proste! Na pewno coś takiego zrobię:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. oba są rewelacyjne, mniam, ja dzisiaj robie ozdoby z masy solnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy jest wyśmienity ! na pewno spróbuje tych przepisów, super inspirujesz :*
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi przepis wygląda bosko! Na pewno spróbuję :) Ciekawy i przydatny post. Masz genialne pomysły!! ♥

    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłodniałam :) Te renifery wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje! Ciasteczka na pewno zrobię bo wyglądają mega uroczo i będą się pięknie komponować z moimi świątecznymi pierniczkami. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. te ciastka reniferki sa mega, a to takie banalne, robie na weekend!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pomysł i świetne wykonanie! Te reniferki kuszą ;)
    http://platypuspe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam zjadłabym ;)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się bardziej chyba pierwszy przepis:) Drugiego połączenia nie umiem sobie tak wyobrazić :)
    Co do pierwszego, jest to super pomysł i do tego taki prosty :)
    Kolejny dowód na to, że kreatywność rządzi :)

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ciasteczka reniferki! Będę właśnie za tydzień piec takie, znalazłam pomysł na pinterest. Cudowne!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda smakowicie! ☺

    Zapraszam! :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciasteczka renifery, świetny pomysł ;* pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ciastka są rewelacyjne, muszę je koniecznie wypróbować. Mama będzie ze mnie dumna jak takowe zrobię na święta.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zauroczyły te ciasteczka reniferki, łatwo je zrobić, a jest dużo wariantów do tego jak je przyozdobić. Bo równie dobrze mogą być to ciasteczka bałwanki c;

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wpadłam na biszkoptowe renifery, przecież to takie proste i dodatkowo dodaje świąteczny klimat, na pewno wypróbuję.
    Side of Life - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi oby dwa, ale ten drugi bardzo mnie ciekawi jak to smakuje :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany ale słodko wyglądają te ciastka renifery! <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pierwszy pomysł, woooooooow *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniferki słodko wyglądają,ale jestem za leniwa :D

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O mniaaam uwielbiam takie posty <3333
    Obserwujemy? :) xoxo
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze banalne ale slodko wyglada a drugiego nigdy nie probowalam bo nie znalam ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciastka renifery mnie urzekły! przepiękne, przeurocze. Idealna na stół :) nie ma dużo roboty, nie trzeba piec ani babrać się z nadzieniami. Tylko dekoracja, która jest prosta :) super!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę na łatwiznę. Biszkopty z marketu nie równają się z samodzielnie wykonaną masą, nie mówiąc już o tym, by zastosować składniki 'na poziomie' - płatki owsiane zamiast mąki itp., itd. Ale sama idea rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com ~~

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygądają mega przysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo takiego szybkiego sposobu jeszcze nie widziałam ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te renifery są boskie <3

    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam zamiar upiec takie ciasteczka i udekorować. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Renifery są takie słodkie ! Wszystko wygląda tak pysznie :D
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale genialne! ;) świetny pomysł

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przekonuje mnie jakoś ten popcorn, bezczeszczenie czekolady :D Ale reniferki są przesłodkie! Planuję udekorować w ten sposób pierniczki :)
    Z tą dietą to prawda, meh, a potem +20 na wadze :( haha
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na początku myślałam że biszkopty to pierniczki!Haha:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  35. te ciasteczka z reniferami *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno wypróbuję ten pierwszy przepis ;D
    Zapraszam heyweyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł z tą mieszanką ;) Muszę wypróbować :D A ciasteczka świetnie wyglądają nawet jako sama ozdoba :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Te ciasteczka widziałam już kilka razy, wyglądają naprawdę uroczo, chyba kiedyś zrobię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudne są te reniferki,na pewno je zrobię :-D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne przepisy, ale jednak zdecydowanie reniferki przypadły mi do gusty. Bardzo szybki i fajny sposób na udekorowanie zwykłych biszkoptów!
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  41. Renifery sa świetne i tak banalnie proste do zrobienia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeeeeja, jak zobaczyłam te słodkości, to się zakochałam ♥ Spróbuję zrobić coś podobnego!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny pomysł z tymi reniferami, muszę wypróbować! :) Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. ciasteczka z reniferami wyglądają cudownie♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny pomysł na ciasteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciastka reniferki - bombowe! Dziękuję za "przepis" ;) - Wykonam je na Święta :]

    OdpowiedzUsuń
  48. Robiłam kiedyś takie reniferki tylko dużo mniejsze, mniaam!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    BLOG SIĘ SPODOBA? ZAOBSERWUJ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno zrobię reniferki <3
    Mieszanka też wygląda fajnie :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno skorzystam z przepisu!
    Ciasteczka wyglądają przepysznie! :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł z ciasteczkami:) Od niedawna sama eksperymentuję w kuchni i wiem, jak bardzo cieszy oko zrobiony przez siebie wypiek:) A te dodatkowo zdobione zawsze wyglądają słodko! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie śliczne!!! <3 może spróbuje zrobić na święta :D

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Reniferki mnie urzekły! :) Pomysł na święta dla maluchów:)

    OdpowiedzUsuń
  55. mniam na pewno pyszne ;)

    zapraszam również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jak zobaczyłam te reniferki wiedziałam, że muszę je zrobić! :) no genialne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. pomysł na ciasteczka są super, zjawiskowo wyglądają i pewnie tak samo smakują :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia