10 rzeczy do zrobienia w nowym roku

16 stycznia 2016


Styczeń to miesiąc zmian. Większość jeszcze pamięta o swoich postanowieniach wytrwale do nich dążąc. Jeśli jednak powoli zapominacie o swoich celach lub w ogóle ich na ten rok macie, to jestem tutaj, aby wam pomóc (a przynajmniej mam taką nadzieję :D). Oto lista 10 rzeczy, które myślę że warto zrobić w nowym roku, aby się bardziej zorganizować, uporządkować i po prostu być szczęśliwszym człowiekiem.

1. Przemebluj pokój.
Czasami niewielka zmiana wystarczy, żeby wprowadzić trochę świeżości do swojego otoczenia. Spróbuj przestawić łóżko z biurkiem, kup ładne ramki i zainwestuj w oryginalne poszewki na poduszki.


2. Znajdź sobie nowe hobby lub zajęcie.
Spróbuj czegoś nowego w tym roku. Może zaczniesz rysować lub pisać wiersze. Ja postanowiłam sobie, że w końcu nauczę się języka niemieckiego i przyznam szczerze, że całkiem mi to dobrze idzie. Wystarczy odrobina chęci, a wszystko jest możliwe ;)


3. Zrób porządek w szafie. 
Wyrzuć, sprzedaj lub oddaj to czego nie potrzebujesz. A później idź na zakupy i zaopatrz swoją szafę w ubrania, o których od dawna marzysz. Może spodoba ci się coś na moim vinted. Wracam z nową dawką ubrań na sprzedanie!


4. Nie poddawaj się.
Banał, ale jakże pomocny. Zapamiętaj, że jeśli coś sobie postanowiłeś, to na pewno dasz radę to zrobić! Potrzebujesz tylko ciężkiej pracy i trochę czasu ;)


5. Wypisz na kartce swoje postanowienia i spełniaj je.
Jeśli masz jakieś marzenia, które naprawdę chcesz spełnić to wywieś je w dobrze widocznym miejscu. Codziennie rano spójrz na swoją listę i spróbuj zrobić coś, co przybliży ciebie chociaż o krok do sukcesu.


6. Załóż kalendarz, zorganizuj się.
Taki mały kalendarzyk, a naprawdę potrafi uratować życie. Możesz w nim zapisywać wszystko o czym musisz pamiętać. Sprawdziany, spotkania ze znajomymi, planowane daty dodania posta na b loga. Zorganizowane życie jest o wiele łatwiejsze, bo o niczym nie zapominasz, a co za tym idzie - mniej się stresujesz :D


7. Załóż album lub "memory jar"
To świetny sposób na kolekcjonowanie swoich wspomnień. Wydrukuj zdjęcia, kolekcjonuj bilety, zachowaj zabawne rysunki. Wszystko to umieść w jednym miejscu, a na koniec roku obejrzyj i przyznaj, że "To był dobry rok".


8. Prowadź zdrowy styl życia.
Nie każę ci od razu brać się za szaleńcze ćwiczenia i radykalną dietę. Wystarczy, że wprowadzisz do swojego jadłospisu trochę więcej warzyw i owoców, ograniczysz słodycze i zaczniesz się więcej ruszać, a od razu poczujesz się lepiej.


9. Jedz codziennie śniadanie. Postaraj się, żeby wszystkie twoje posiłki były jak najlepsze.
Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie dnia bez śniadania. I to nie takiego byle jakiego. Jeśli mam czas, to robię sobie prawdziwą ucztę, po której naprawdę mam więcej energii w ciągu dnia. Oprócz tego staram się, żeby moje posiłki był po prostu dobre i próbuję sama gotować (co nie zawsze wychodzi, no ale się staram).


10. Spędzaj więcej czasu z samym sobą.
W ciągu tej całej gonitwy, znajdź chwilę dla siebie. Zatrzymaj się, poczytaj książkę, zrób herbatę, pomaluj paznokcie, po prostu zrób to co lubisz. Takie chwilę są naprawdę ważne i potrafią nieźle poprawić nasz humor :D

51 komentarzy:

  1. Ale super porady! Właśnie takiego postu szukałam! :)
    Stosuję się do większości tych postanowień, w tym roku zaczęłam też ćwiczyć i na razie dotrzymuję słowa :D



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał... Jestem pod wrażenie... Te wszystkie rzeczy, one na pewno mi pomogą :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. no niezle, haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe.
    Ja jak na razie trzymam się swoich postanowień!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę musiała zrobić sobie taką swoją listę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rady, da się zainspirować. Ja własnie w tym roku założyłam kalendarzyk i coś na wzór tego słoika tylko ze w kartonie po butach haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lista :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio robiłam porządek w szafie i od tego roku mam też kalendarz żeby być bardziej zorganizowaną

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne porady :)
    Właśnie myślałam dziś nad punktem 1 i 3. Czuję, że potrzebuję jakiejś zmiany, więc dlaczego nie zacząć od małych rzeczy ;)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę świetne porady. Rzadko spotykany post w styczniu, bo każdy pisze teraz jedynie o swoich postanowieniach, a ty napisałaś o tym, co można zrobić w 2k16, by był on w jakimś stopniu lepszy. Post jak najbardziej na tak! ☺♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka z tych punktów stosuję :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój pokój będzie zmieniany w końcu :) Ja mam tablicę i pełno (trzy) teczki gdzie trzymam właśnie takie bilety, rysunki itp.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post!

    Zapraszam do mnie: madelline-blog.blogspot.com
    Mam konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rady! :D ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post!~

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre porady. :)
    Kalendarz to fajna sprawa jeśli chce się być zorganizowanym. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow świetny post... Ja zawsze lubię mieć wszystko zaplanowane :D Ten pomysł z napisaniem na kartce postanowień... GENIALNY! U mnie nie długo też będzie post takiego typu haha <3 Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też postawiłam sobie kilka postanowień i jak na razie idzie mi bardzo dobrze!
    ale z ta ogranizacją i wypisaniem sobie wszystkiego masz racje POMAGA!

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również nie wyobrażam sobie swojego dnia bez śniadania, zdarzyło mi się to 3 razy w życiu i w ciągu dnia czułam się okropnie. Z prowadzeniem zdrowego stylu życia na pewno mi nie wyjdzie, tu nie ma nawet co się starać :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne porady.
    W tym roku planuję zrobić porządek w szafie jednak bardzo powoli mi to idzie :/

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    obserwuje juz Twojego bloga i zapraszam do mnie :)!
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Znajdowanie chwil dla siebie jest bardzo ważne. Masz genialne plany ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Ja właśnie chcę zamówić kalendarz w końcu bo organizacja czasu to mój słaby punkt, tak jak zdrowe odżywianie. Jednak mam nadzieję, że w tym roku wezmę się za siebie :) Powodzenia we wszystkich postanowieniach!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne plany, ja zamierzam podróżować więcej w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja porządki w szafie robie już kilka miesięcy XD

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba muszę przemeblować w końcu swój pokój :D Mam też zamiar się nie poddawać i realizować swoje cele, nawet wtedy, kiedy będzie mi się wydawało, że są nierealne do wykonania :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie mam zamiar przemeblować pokój :D

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na prawdę dostosuje się do tego! :*
    Będę tu częściej wpadać!
    Obserwuje i zapraszam do mnie --> http://agata-blog00.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super porady :) Na pewno z nich skorzystam :) Skorzystam na pewno z kalendarza, ponieważ jestem strasznie nie zorganizowana i zapominam wiele rzeczy. Może to mi pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny post :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też postanowiłam,że będę zdrowiej jadła.Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły! Ja postaram się wykorzystać ten rok w jak najlepszy sposób! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  32. świetne pomysły! ostatni zdecydowanie dla mnie. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysły! Na pewno skorzystam, zwłaszcza z kalendarza :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. super pomysły! uwielbiam ciebie i twojego bloga, nie znam bardziej pozytywnej osoby :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysły są mega ciekawe! Na pewno z któregoś skorzystam :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, ja właśnie się zabrałam za lepsze odżywianie i muszę przyznać, że idzie mi to coraz lepiej :D Od ostatnich 3 dni też ćwiczę, więc krok po kroczku, ale idę ku lepszemu!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 8 jak nigdy wcielam w życie :) Fajne porady i post jak zwykle przygotowany z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rady! Mam nadzieję, że w końcu się zmobilizuję. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. trafiłaś w 10 z tymi rzeczami do zrobienia!;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też mam kilka planów na ten rok, al nic nie mówię bo nie chcę zapeszyć ;D
    Powodzenia w realizacji!!!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie fajne, ciepłe rady :) Postaram się, muszę to tu napisać, bo jak nie to motywacja umrze :p

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie przygotowany wpis! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjne pomysły, dobrze że wiekszosc jest u mnei na porządku dziennym :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  44. Nasze "rzeczy do zrobienia w 2016" są identyczne XD
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nieco podobne rzeczy do zrobienia w tym roku :3 Jedną z tych, których nie masz na liście jest częstsze śmianie się i uśmiechanie :D Zapraszam Julka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko idzie w dobrym kierunku tylko gorzej dostosować się do tego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia