Koszula w kratkę na 2 sposoby

12 stycznia 2016


Koszule w kratę to jeden z tych klasycznych ciuchów, który każda z nas ma w swojej szafie. Dlaczego tak jest? Myślę, że to za sprawą ich uniwersalizmu i naprawdę ogromnego wyboru w sklepach. Możemy je znaleźć w przeróżnych kolory, wykonane z różnego materiału oraz o różnym rodzaju kratek i kroju. Każdy woli inną i bez problemu taką znajdzie. Ja najbardziej lubię te w ciemnych kolorach, trochę przyduże, które mogę zarzucić na siebie jak bluzę. Na dzisiejszych zdjęciach widzicie właśnie taką jak opisałam: męską zieloną koszulę, upolowaną oczywiście w lumpeksie :)

#1 koszula na górze



t-shirt-F&F / spodnie-H&M / buty-nn

#2 koszula na dole



t-shirt, spódniczka-lumpeks / kurtka-Sinasay

Która stylizacja bardziej wam się podoba?

54 komentarze:

  1. ja rzadko noszę na dole, nie wiem w sumie czemu, po prostu :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę nosić koszulę na górze, jakoś lepiej się tak czuję i sądzę, że bardziej mi pasuje ten właśnie sposób :3
    julia-kowalska.blogspot.com
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dole jest chyba lepiej:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo częściej zakładam sposób pierwszy :D
    http://maaddami.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... obie mi się podobają jednak chyba druga wygrywa minimalnie :)
    Też lubię takie koszule :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też raz noszę tak i tak :D
    Ładne zdjęcia :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  7. Często widze koszule założoną tak jak na 2 zdj i szczerze to mi sie to nie podoba. Pierwsza opcja na tak :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja aktualnie jestem ostatnio bardzo za przewiązaną koszulą! :)
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, naprawdę świetnie! :) uwielbiam koszule i często je noszę tak, jak na pierwszej stylizacji, ale drugą równie chętnie mogłabym założyć ;)

    Pozdrawiam! :)
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam nosić koszule na oba sposoby! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście spodobała mi się ta moda noszenia koszul, jak to określiłyście "na dole"! Często stosuję się do tej metody i właśnie wydaje mi się, że najlepiej prezentuje się to ze skórzaną kurtką. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze na gorze ! :) chociaz w lecie do szortow idealnie by pasowala ta deuga opcja

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie noszę wcale koszul w kratę, ale Tobie druga wersja fantastycznie pasuje! Nonszalancja górą;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam nosić koszulę na każdy sposób, ale najczęściej na ten pierwszy :)
    Pozdrawiam Domi-Nika
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jednak przekonana jestem do pierwszego sposobu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje. Do gustu bardziej przypadła mi ta druga. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio przepadam za koszulami w kratę, więc cieżko mi wybrać jedną z dwóch stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś!
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Za duże koszule wymiatają! Ja nosze na dwa sposoby, zależy czy mi zimno czy ciepło :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej lubię sposób pierwszy ale nie powiem jak byłam młodsza często nosiłam częściej sposobem drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszule to moja wielka miłość, pierwsze co robię po wejściu do sklepu to zazwyczaj szukanie koszul! Męska czy damska, co za różnica, po prostu ma być wygodna i mi się podobać! Noszę koszule na oba pokazane przez Ciebie sposoby :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. przewiązana koszula moim zdaniem górą

    obserwuje i zapraszam
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    obserwacja i komentarze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie to przedstawiłaś :) ja zawsze kombinuję coś z koszulą :D


    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie nosiłam koszuli przewiązanej w pasie pod kurtką. Po to jest ta koszula, żeby nosić ją raczej na sobie. Ale po prostu ja tak mam, czasami nie rozumiem niektórych "trendów" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie propozycje ładnie wyglądają jednak prędzej chodziłabym w pierwszej. Chyba jestem jedną z tych nielicznych osób które nie mają koszuli w kratę w szafie, ale po prostu nic nie mogę sobie znaleźć haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na dole pasuje lepiej! :D Uwielbiam koszule w kratkę ♥
    NOWY POST - Troszkę luźniejszy. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też chyba jednak wole piewszy sposób :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się, klasyk w szafie każdej kobiety ;) Mnie się podoba bardziej przewiązana w pasie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba wolę na górze, swoją drogą super kurteczka :D
    Obserwuję
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacje, jednak pierwszy sposób bardziej przypadł mi do gustu :)

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko noszę koszulę, muszę przywrócić do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit i zdjęcia!
    W sklepach wiele koszul w kratę, ale ja nigdy nie mogę znależc "te same" kraty, więc już od kilka lat nie mam takiej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się podobają obydwie stylizacje! :D uwielbiam koszule <3

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo lubię koszule! Noszę ją na te dwa sposoby :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie Ci w tej koszuli!
    Ja uwielbiam koszule :3 Ale chyba tylko raz miałam ją na dole ;p

    Pozdrawiam cieplutko ;3
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie drugi sposób! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjnie się prezentujesz :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylizacja !
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podobają oba te noszenia świetnie to wygląda!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. obie stylizacje świetne ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham stylizacje z koszulami! Drugi zestaw bardziej przypadł mi do gustu. ;)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja często stylizuję koszulę na 2 sposób :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi koszule w kratkę mega się podobają, ale nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  44. ja ma w mojej szafie dwie koszula niestety trochę przykrótkie, ale zawsze moge je zawiązać w pasie tak jak pokazałaś

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też najbardziej lubię te przyduże koszule :D
    Świetne stylizacje, super wyglądasz!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super są. Problem w tym, że nie mam ani jednej koszuli :C
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz cudownie, a koszule to zdecydowanie mój numer 1:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. super pomysł też jestem zwolenniczką noszenia koszuli w kratę przepasaną a biodrach obserwuję !!! :) i w wolnych chwilach zapraszam do mnie na bloga http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście nosze koszulę na dwa sposoby i nie potrafiłabym wybrać jak lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietne propozycje, koszule w kratę zawsze są doskonałym rozwiązaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog! :)
    Zapraszam do siebie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia