Nie taka zima straszna! Dresslink wishlist

20 stycznia 2016


Nie wiem ja wy, ale ja jestem zdania, że nie taka zima straszna! Oczywiście pod warunkiem, że siedzę w domu pod kocykiem, oglądam Teen Wolf'a i nie muszę iść do szkoły. Wtedy zima staje się moją ulubioną porą roku :D W przerwie między odcinkami seriali lubię poprzeglądać różne strony internetowe z ubraniami. Tak się akurat złożyło, że firma Dresslink.com, z którą współpracuję, poprosiła mnie o zrobienie wishlisty z ich ubraniami. Zapraszam do oglądania i bardzo proszę o poklikanie w linki ♥



















Dziękuję za wszystkie kliknięcia ♥

48 komentarzy:

  1. Płaszczyki podobają mi się najbardziej :) poklikane! Byłabym baaaardzo wdzięczna, gdybyś poklikała również u mnie w najnowszym poście :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, poklikałam! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak oglądanie Teen Wolfa to zdecydowanie moja ulubiona czynność! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że znalazłam fankę Teen Wolf'a- żółwik!;)
    Śliczne te rzeczy, poklikalam w kilka, powodzenia!;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta bluza z rękawami w czerwoną kratę :D Oczywiście poklikałam :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, poklikane :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, chociaz ja nie wiem czy odwazylabym się ubrać spódniczkę w to zimno...:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Oczywiście poklikałam. Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne! Mi najbardziej do gustu przypadła ta parka. Jest cudowna!
    Oczywiście poklikałam ;)
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne propozycje
    wiele rzeczy widziałabym u siebie :)
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje :P
    Zapraszam do mnie: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post ♥ poklikane
    pozdrawiam
    xoxo

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta szara spódnica jest najfajniejsza ze wszystkich rzeczy chyba, też oglądam teen wolfa, ale uważam że ten nowy sezon to lekka porażka, trochę nudny :/
    http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Prześliczne
    Zapraszam ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy !
    oczywiście poklikane i zapraszam do mnie na klika klików :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy ^^ W oko od razu wpadła mi czapeczka *.* Poklikałam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknięte, kliknij też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super rzeczy, mam te czarne spodnie i są świetne :D
    MY PINK GLASSES

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobną futrzaną kamizelkę i bardzo ją lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te bluzy i ta kamizelka *o*


    Nowy post:http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/zaczytana.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta futerkowa kamizelka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ubrania ładne, ale ja czekam na czas szortów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello love! it would be nice if we follow each other and support each other. Let me know when you do and i'll return.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taak :D kocyk, gorący kubek i seriale :) Bardzo ładne ubrania

    divine-candy.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super rzeczy wybrałaś poklikałam. :) ja już obserwuję i zapraszam do mnie http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też współpracuję z tą firmą!
    Poklikałam! :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy mają! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza ta czarno-biała w kratę jest śliczna <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam :) zapraszam do siebie jeśli również chciałabyś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście po klikane :)
    Najbardziej podobają mi się bluzy za $ 33.94 i $ 6.21
    $ 5.98; $ 51.33; $ 9.91; $ 22.41; $ 2.09; $ 20.26; $ 7.14; $ 6.44; $ 3.81; $ 5.75
    Jestem mega ciekawa jak rzeczy będą wyglądać w realu !
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny blog, piękne grafiki :) ja dopiero zaczynam ale może kiedyś się nauczę robić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza z rękawami w kratę super ;) klik klik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega super rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/
    klikałam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny pomysł na wygląd wishlisty :) Jest tak pięknie i estetycznie :)
    Powiem szczerze, że dziś i ja zdecydowałam się na współprace z Dresslink i przejrzałam całą ich stronę, ale niektórych rzeczy z Twojej listy nie zauważyłam :D A są naprawdę warte uwagi :) Piękna kurteczka i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy, ta szaro-czerwona bluza jest śliczna ;3

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne propozycje :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia