Nowy rok, nowa ja! | Grudzień w pigułce

3 stycznia 2016


Grudzień to taki fajny miesiąc, w którym wszystkie moje dni kręcą się wokół świąt, sylwestra i zmian. Odkrywam w sobie niesamowite pokłady energii do latania po sklepach, pieczenia pierników i dekorowania pokoju. A kiedy już opada ten świąteczny klimat, jedyne o czym myślę to Sylwester. To, że nie wiem gdzie iść, nie mam się w co ubrać i że muszę zrobić krokiety ze szpinakiem... Tak wyglądał mój grudzień, zdecydowanie udany miesiąc.





Od jakiś 2 lat postanawiam sobie nic nie postanawiać. Z góry zakładam swoją porażkę i nawet nie próbuję. W tym roku jest inaczej. Wiele osób uważa, że postanowienia noworoczne są bez sensu, bo po kilku tygodniach wszyscy o nich zapominamy. Ja myślę jednak, że nowy rok daje nam sporego kopa i nie warto marnować chociaż tej chwilowej motywacji ;) Najważniejsza jest chęć zmiany, ja ją mam i trzymam za siebie i za was kciuki! Uwierzcie, to będzie wyjątkowy rok!


MOJE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

1. Przyłożę się jeszcze bardziej do blogowania.
2. Pojadę na wakacje w miejsca, które mi się wymarzyły.
3. Uzbieram pieniądze i kupię nowy aparat.
4. Obejrzę wszystkie filmy i seriale, które odkładam od miesięcy
5. Założę album ze zdjęciami
6. Nauczę się robić dobre zdjęcia (blogerce by się przydało).
7. Poprawię kondycję.
8. Nauczę się gotować.
9. W TYM ROKU STANĘ SIĘ ŁADNA I BOGATA!


Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak ciężko było ich wybrać, bo prawie wszystko co mi się w tym miesiącu spodobało dostałam na święta (a to już wam tutaj pokazywałam).

W grudniu pokochałam malowanie paznokci, a szczególnie lubię to robić podczas oglądania jednego z seriali (o którym napisałam trochę niżej :D). Jeśli chodzi o lakiery to polecam te z Eveline. Są tanie, szybko zasychają, łatwo się je rozprowadza, dobrze kryją i wystarczają na bardzo długo. Jedynym minusem jest jednak to, że kolor trochę różni się od tego w opakowaniu (na zdjęciach 101).



Kolejnym ulubieńcem jest mój "blogerski t-shirt", który (uwaga, uwaga!) zrobiłam sama! Jedyne czego potrzebowałam to właśnie zwykły biały t-shirt i marker do tkanin. No i trochę czasu, bo nieźle musiałam się namęczyć, żeby wszystko wyszło równo. Z efektu jestem naprawdę zadowolona i myślę, że to ciekawa pamiątka mojej 3 rocznicy bloga :D




Grudzień był zdecydowanie czasem seriali. W tym miesiącu powstał kolejny sezon jednego z moich ulubionych seriali, czyli American Horror Story. Na początku "Hotel" nie za bardzo przypadł mi do gustu i dopiero po 6 odcinku (czyli w połowie :)) przekonałam się o jego geniuszu!
Kolejny serial to Pretty Little Liars. Zaczęłam go już naprawdę dawno i również mi się na początku nie podobał. Pierwszy sezon to była jakaś męczarnia i kiedy tylko go skończyłam, to postanowiłam nigdy nie wracać :) Z niewiadomych mi przyczyn postanowiłam do niego wrócić w tym miesiącu i stał się moim małym uzależnieniem. I to przy tym serialu lubię malować paznokcie :D
Jedyny film, który obejrzałam w grudniu (no może poza Kevinem i innymi świątecznymi produkcjami) to Podróż na 100 stóp. Słyszałam już kiedyś o nim i naprawdę miło mi się go oglądało. Zdecydowanie polecam każdemu, a w szczególności fanom jedzenia!



Moim ulubionym wydarzeniem z tego miesiąca był oczywiście sylwester. Spędziłam go w gronie przyjaciół, szkoda tylko, że nie było wszystkich. Mimo to, naprawdę dobrze się bawiłam!
Mam nadzieję, że wasz sylwester również był udany ♥

zimne ognie/ podróż do łazienki/ 0:00/ ważne żeby sponiewierało/ sylwester z Polsatem


Beauty isn’t about having a pretty face. It’s about having a pretty mind, a pretty heart, and a pretty soul.


Jak wam minął grudzień i sylwester? 

62 komentarze:

  1. Całkiem podobny był mój grudzień do Twojego:) Też skupiałam się głównie na świętach, trochę mniej na sylwestrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą całkowicie, nie ważne, że zaraz wszyscy o tym zapomnimy, jeśli ktoś potrzebuje kopa i jest nim właśnie Nowy Rok, to dlaczego by nie? Ja swoich postanowień nie mam, ale życzę Ci, aby Twoje się spełniły, szczególnie ostatni punkt ;p
    Mój grudzień również był pełen wrażeń, podobnie jak sylwester ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  3. mi grudzień minął bardzo szybko i nawet się nie obejrzałam, a już mamy styczeń! sylwester spędziłam bardzo dobrze, w sumie z osobą, która sprawiła rok 2015 dobrym rokiem :)
    Mój Blog - klik! zapraszam na post o współpracy blogera z samym sobą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne podsumowanie. Wow, myślałam, że zamówiłaś. Cudna jest *0*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z Eveline.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 postanowienie bardzo fajne ;)
    Koszulka wyszła Ci na prawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła Ci ta koszulka! Ja chyba nie umiałabym takiej zrobić, bo wyszłaby cała krzywo. Może zrobisz DIY jak zrobić coś takiego? Też uważam, że postanowienia noworoczne mają sens, a szczególnie kiedy wierzymy w to, że jesteśmy w stanie to osiągnąć i robimy cokolwiek w tym kierunku.
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, zostaję od teraz stałym czytelnikiem!
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw trzeba zrobić szkic ołówkiem, a później zamalować go mazakiem ;) To nic trudnego, ale wymaga trochę czasu

      Usuń
  8. O nie! A ja zrezygnowałam z AHS tak na 4 odcinku tego nowego sezonu, bo nie przypadł mi do gustu :x Skoro piszesz, że po 6 odc się rozkręca to oznacza, że chyba wrócę do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się nowy rok daje dużego kopa, ale musimy pamiętać, że jeśli czegoś naprawdę chcemy możemy to osiągnąć w każdej chwili ;*
    pozdrawiam cieplutko, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałaś drugiego podpunktu w postanowieniach xd
    Szczęśliwego 2016!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh na prawdę świetny post, urozmaicony i fajnie sie go czyta :) AHS zaczęłam oglądać ale coś jeszcze nie skończyłam 1 sezonu od roku haha a PLL zaczęłam i również nie skończyłam, więc moze czas to zmienić :)Gratuluję, bo t-shirt wyszedł ci świetnie!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moj sylwester byl mega udany :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. koszulka wygląda świetnie, naprawdę :D
    zyczę Ci żeby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły :*/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam w tym roku postanowień. W sumie zawsze traktowałam z przymrużeniem oka bo Nowy Rok nie był dla mnie jakimś wielkim motywatorem. Jednak niektórzy tak właśnie mają i nie widzę w tym nic złego. Ważne by cele zostały osiągnięte. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi jakoś średnio podobał się nowy sezon AHS, uważam, że te pierwsze były o wiele lepsze :/.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahha kocham Cię za ostatnie postanowienie. Chyba przyłączę się do Ciebie i też będę piękna i bogata
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj grudzień wyglądał podobnie ;)
    Racja, Nowy Rok jest dla wielu inspiracją do zastanowienia się nad sobą, okazją do zmian, ale czy nie warto częściej się nad sobą zastanawiac i przez cały rok robić to czego pragniemy? Czy lepiej odkladac to na Nowy Rok? Ostatnio wyszłam z zalozenia że nie powinnismy potrzebowac jakiejs specjalnej okazji, aby zmieniać coś w swoim życiu :) To samo tyczy się diet. Czy kiedykolwiek zadzialala na kogoś dieta "Od jutra"? Myślę, że musimy zacząć gonić za swymi marzeniami w każdym momencie życia, a to na pewno nie osłabi Twych dążeń do wyznaczonych sobie celów^^ wytrwalosci!
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie postanowienie przydało by się każdej z nas :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta koszulka! i 9 postanowienie!:D powodzenia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę Ci duuużo wytrwałości, żeby postanowienia udało się zrealizować! :)
    Świetni ulubieńcy i muszę Ci powiedzieć, że ja uwielbiam te lakiery, są wspaniałe! :)

    pozdrawiam


    zapraszam:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia w realizacji postanowień
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka to świetny pomysł :) Już od roku siedzę w zdobieniu ubrań i szacun, nigdy nie wychodzą mi tak idealnie czarne. Mimo wszystko wole farby od pisaka. Szkoda, że mam taka długą nazwę bloga :D
    Zawsze jak widzę coś dobrego to obiecuję sobie, że kupię to jak będę ,,sławna i bogata". Mówiłam to juz tyle razy, że chyba będę nie tylko sławna i bogata, ale też gruba od tego całego dobrego, drogiego żarcia :D To tak na propo ostatniego punktu postanowień....

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że masz motywacje do postanowień, mam nadzieje, ze takie nastawienie cię nie opuści;)
    Świetna jest ta twoja blogowa koszulka:))

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna bluzka! świetny post! uwielbiam PLL! <3 Grudzień minął bardzo szybko jak co roku a sylwester w gronie znajomych :D

    pozdrawiam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Grudzień minął mi tak szybko.. a sylwester spędziłam u cioci w Krakowie i było świetnie :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku staram się nie robić postanowień ale tylko dlatego że chce wszystko od ręki robić :) Powodzenia i życzę osiągnięcia każdego celu w tym nowym roku :)
    Grudzień minął mi szybko zwłaszcza że miałam bardzo mało czasu na cokolwiek ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój sylwester był naprawdę bardzo udany !
    :)
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super koszulka, mój sylwester był udany w małym ale sprawdzonym gronie ;)

    http://pasteloovy.blogspot.com/ <----obserwacja mile widzana♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałaś ciekawy grudzień! Życzę Ci dużo wytrwałości w postanowieniach. ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wpis i zdjęcia.

    Wszystkiego, co dobre w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci aby udało Ci się spełnić postanowienia!
    W życiu nie pomyślałabym, że ten t-shirt jest własnoręcznie robiony. Masz talent! I podziwiam to, że chciało Ci się tyle czasu poświęcić na jego wykonanie <3.
    Zapraszam na KONKURS.
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post, ja zawsze mam postanowienia i różnie wychodzą ale się nie poddam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog :) Czekam na nowe posty i zapraszam do mnie :) http://natustyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Najważniejsza jest motywacja i pozytywne nastawienie. :)
    Świetny post! :D

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. postanowienia fajne i co najważniejsze realne do wykonania :D
    co do albumy to ja juz swoje zdjecia wywołałam, teraz tylko album kupić :D

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten t-shirt wyszedł genialnie! Wszystkiego dorego w nowym roku ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Super podsumowanie, ja też chcę taką koszulkę!
    Zyczę Ci, aby wszystkie twoje marzenia się spełniły.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje postanowienia się udały :) Ja nie mam jakichś szczególnych, już od dawna ich nie robię, ale zdecydowanie postaram się, by 2016 był lepszy. Grudzień był bardzo aktywnym miesiącem, uwielbiam ten przedświąteczny czas, święta i w ogóle wszystko z tym związane :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w realizacji postanowień :). Koszulka jest świetna. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Grudzień minął mi na ciągłym siedzeniu nad książkami i oprócz tego prawie niczym innym. To był jeden z gorszych grudni w moim życiu:') Jednak trzecia klasa gimnazjum wymaga sporo nauki, szczególnie w okresie testów ;-; Pozdrawiam Julka ! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twój post mnie niesamowicie zmotywował!
    Piękny blog. Mój grudzień wyglądał podobnie, a PLL uwielbiam ;)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę powodzenia w realizacji postanowień noworocznych! :)
    Koszulka mistrzowska!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, grudzień to również i mój ulubiony miesiąc :) Kocham święta, rodzinną atmosferę, tony jedzenia, choinkę, prezenty... A później jeszcze Sylwester - och grudzień jest piękny :)

    Życzę Ci powodzenia w postanowieniach noworocznych, oby Ci się wszystko wiodło po Twojej myśli :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia w postanowieniach, świetna koszulka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja uważam, że są one bezsensowne, ale jeśli dotrwasz do końca i są one czymś więcej dla Ciebie to czemu nie? :) Ja bardzo nie lubię tego określenia, "postanowienia". W tym roku wzięłam się za ćwiczenia, zwracam uwagę co jem i mimo, że w jakimś sensie jest to zmiana to równie dobrze mogłabym ją zacząć w grudniu 2015.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Postanowień na ten rok nie mam żadnych.
    Sylwester również był u mnie udany,był to dla mnie jeden z lepszych dni w roku :)
    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  47. Spełnienia wszystkich postanowień i samych szczęśliwych chwil w 2016 roku !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi miną bardzo podobnie do twojego haha. Świetne inspiracje, zdjęcia, ulubieńcy... Wg Świetny post. Oczywiście obserwuje :) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale super post! Piękny wygląd bloga :).
    Zapraszam do mnie:http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Very cool blog! I like it a lot.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!

    My Blog |




    New Freebies for your blog

    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia w realizacji postanowień, ja w tym roku mam tylko wyzwanie książkowe. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne inspiracje ^^
    Ja też muszę poprawić kondycje. Wgl to faktycznie nowy rok daje kopa i motywacja tak jak mi ^^ pierwszy raz w życiu mam postanowienia :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  53. Jedno postanowienie mamy wspólne. Miałyśmy. Nic sobie nie postanawiać :D. Od zawsze próbowałam, ale rzeczywiście, zapominałam po miesiącu. Poza tym, chyba celowałam za wysoko, bo postanowienia noworoczne powinny być realne (przynajmniej troszkę). Może w przyszłym roku się uda :)
    Super post!
    Pozdrawiam :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia