Zimowy niezbędnik

7 stycznia 2016


Hej!
No i przyszła oczekiwana przez wielu zima. Spadł śnieg, temperatury sięgają -10 stopni, wszyscy zamarzają i chorują. Na ogół nie przepadam za tą porą roku i o wiele bardziej wolę lato, ale kiedy na dworze widzę ten biały puch, humor od razu mi się poprawia. Jednak te zmiany pogodowe przyczyniają się nie tylko do mojego stanu psychicznego, ale również i fizycznego. Krótko mówiąc: Jestem strasznym zmarzluchem i do przetrwania zimy potrzebuję kilku niezbędnych rzeczy.



Idealny strój na zimę: sweter i koc
Jestem pewna, że te dwie rzeczy to nieodłączny element nie tylko moich zimowych wieczorów. W sumie to nie tylko wieczorów, ale i całych dni. Zimą nie ma lepszego stroju niż ciepły sweter. A kiedy wracam ze szkoły i jestem już w domu, to najbardziej lubię owinąć się kocem, założyć puchate skarpety i nigdzie się nie ruszać.


Coś do picia: zielona herbata
Moim ulubionym gorącym napojem jest herbata (a przynajmniej tak długo, jak jestem w stanie funkcjonować bez kawki). Jakiś czas temu po raz pierwszy spróbowałam zielonej herbaty. Całe życie byłam pewna, że jest to jedna z tych "przepysznych" zdrowych mikstur, które wciska się osobom chcącym schudnąć. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak zaskoczona byłam, kiedy okazało się, że jest ona o wiele smaczniejsza niż herbatka, którą do tej pory piłam. Polecam każdemu! 


Kosmetyki: Krem do rąk i balsam do ust
Zimą skóra jest wystawiona na naprawdę ekstremalne warunki. Szczególnie cierpią wtedy moje usta i dłonie. Jest na to jednak rozwiązanie, czyli kosmetyki, które widzicie wyżej. Krem do rąk nie dokonuje jakiś cudów, ale nawet dobrze działa i ładnie pachnie. Natomiast masełko do ust spełnia moje oczekiwania w 100%. Oprócz świetnego nawilżania, smaku i zapachu, nadaje ustom również lekko różowy kolor ;) 


Ochrona przed mrozem, wiatrem i śniegiem: czapka i rękawiczki
Mama zawsze powtarza, żebyś założyła tą czapkę i myślę, że to najwyższa pora jej posłuchać. Taka mała rzecz, a naprawdę potrafi nas uratować i sprawić, że nie będziemy zamarzać. Poza tym, z czapką na głowie jest mniejsze prawdopodobieństwo zachorowania (a to również jest bardzo ważne). Nie zapomnij również o ciepłej kurtce, szaliku i rękawiczkach!

Przygotowani do zimy? Jaki jest wasz niezbędnik? :)

65 komentarzy:

  1. To wychodzi na to, że już tylko ja nie mam śniegu? Ale co tam, -15 przynajmniej jest :P. U mnie na zimę obowiązkowo malinowa herbatka z biedry i krem do rąk z nautrogeny, bo jedne rękawiczki nie wystarczają i na moich rękach powstaje Sahara :/

    OdpowiedzUsuń
  2. moj wygląda podobnie, ale dodatkowo musze miec meeega ciepły szalik haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim niezbędniku jest jeszcze zapas czekolady, by nie umrzeć z głodu i lista filmów/seriali na dłuuugie wieczory :3 Nie można też pominąć pieniędzy na lodowisko raz na jakiś czas, bo w końcu jak tak zima bez łyżew? :D
    Zapraszam do mnie ! (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojego zdrowia psychicznego niezbędna jest dobra książka jako dodatek do tego kocyka i herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie rękawiczki i nauszniki to podstawa
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o wiele bardziej wole cieplejsze pory roku, a w zimie pociesza mnie właśnie śnieg haha
    Tez potrzebuje wielu rzeczy, żeby jakoś przetrwać te porę roku;))

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj też jestem zmarzluchem. Moim niezbędnikiem jest koc, herbata, ciepłe bluzy i oczywiście kakao ! :) Zdecydowanie wolę lato ale w zimie jest pięknie ! Cieszę się że chociaż troszkę spadł śnieg bo teraz zdjęcia wyjdą świetne.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Z chęcią się go czyta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisałaś chociaż dla mnie niezbędna jest jeszcze herbata :) Pozdrawiam i zapraszam
    https://becauselifeiisamazing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek ^^
    Nie lubię zimy ;/ właśnie spadł u mnie śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, naprawdę świetnie zrobiony post! :) ja również uwielbiam zieloną herbatę i ostatnio naprawdę często mi towarzyszy! :) ja dodałabym jeszcze psa, haha i spacer zimowy! :)

    pozdrawiam


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię herbatkę owocową i ziołową, za zieloną nie przepadam. A z pomadką się nie rozstaję.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat dostalam mega cieply super kocyk haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze dodać do tego cieplutki koc :D
    Fajny pomysł.Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyk, herbatka(tak, zielona jest pyszna! spróbuj tych z owocami dodatkowo), dobra książka albo anime-raj na zimę! No i prószący puch za oknem. Dlatego zima jest moją ulubioną porą roku, nie jestem zmarźluchem strasznym, lubię chłodek.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam prawie identyczne niezbędniki :) u mnie to jeszcze jakiś balsam/masło do ciała, bo moja skóra jest strasznie sucha :/
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ratujesz mnie z tym masełkiem do ust hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh uwielbiam swetry a ten na zdjęciu jest cudowny!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najchętniej przeleżałabym cały zimowy okres w łóżku pod ciepłą kołdrą, ale niestety tak dobrze być nie może. Ze swetrami praktycznie się nie rozstaję, bo też jestem zmarzluchem, więc zawsze jest mi zimno. Rękawiczki muszą być koniecznie, bo inaczej dłonie nie znoszą tego dobrze, czapkę noszę rzadko, dopiero jak panuje taki konkretny mróz. I nawilżenie ust również stosuję. A zieloną herbatę również polecam, uwielbiam :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek i koc najlepsze co może być :)

    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem strasznym zmarzluchem i w zimę zawsze muszę mieć czapke, szalik i rękawiczki- bez tego ani rusz! Oczywiście w torebce zawsze jest jakaś pomadka ochronna albo wazelina do ust :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas na szczęście robi się cieplej, hah :)
    Ja w sumie rzadko pije herbatę, zwłaszcza zieloną.
    Jestem uzależniona od pomadek nawilżających ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. oj też jestem strasznym zmarzluchem:) śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jestem okropnym zmarzluchem, ale czasem warto wystawić nos zza koca i wyjść na piękny obsypany śniegiem świat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham pić zieloną herbatę :) Ogólnie jestem miłośniczką wszystkiego rodzaju herbat :* Też tak myślę, kiedy się widzi za oknem śnieg to od razu poprawia się nam humor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie bez kremu, ciepłej czapki i rękawiczek na pewno się nie obejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post masz bardzo fajnego bloga i piszesz bardzo ciekawie oby tak dalej ! :)
    obserwuje i licze na to samo :) !
    ZAPRASZAM DO MNIE NA GIVEAWAY -> dblazkowska.blogspot.com.ZAPRASZAUM GIVEAWAY U MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  28. krem do rąk obowiązkowo!
    Fajny blog
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post ! Też ogólnie za zimą nie przepadam, a śnieg jest jedynym jej plusem :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja także uwielbiam po przyjściu ze szkoły owinąć się kocem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też zaczeła się nie dawno zima jest - 15 stopni... Ja również wole lato od zimy, ale też są plusy w tej porze roku takie jak śnieg <33 Piękne są zdjęcia na tle śniegu <33 Kocyk, książka na wieczory i jest idealnie. Ta zielona herbatka <33 NAJLEPSZA! Jednym słowem świetny post!! Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie śniegu nie ma i jest 10 stopni więc szkoda ,że ja nie moge zrobić zdj w zime hehhe Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post. Nie wyobrażam sobie zimy bez tych przedmiotów :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam bardzo wrażliwa skórę, więc jak dla mnie najpotrzebniejszą rzeczą są rękawiczki! ;P

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowana! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie niestety śniegu nie ma. A szkoda bo lubie zimę.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny zolty sweterek!


    zapraszam, zaczynam -- http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za zimą. Uwielbiam za to ciepłe stylowe swetry.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bez kremu do rak teraz ani rusz, przesuszaja sie niemilosiernie :\
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj tak niezbędnik konieczny :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Krem do rąk to rzecz którą mam zawsze w torebce :) ma zapach cynamonu i pomarańczy i przypomina mi o świętach :) zostawiam obs i pozdrawiam :*

    lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie śniegu tyle co nic. Moim balsamem do ust jest eos i również się sprawdza! Czapka i jeszcze szalik sa moim obowiązkiem. Obserwuję x
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam wszystkie rzeczy, które pokazałaś! Ładnie zdjęcia!
    Naprawdę super blog, zrobiłaś ogromne postępy odkąd tu ostatnio byłam. Obserwuję! :3



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  43. Moimi niezbędnikami są obowiązkowo rękawiczki, bo mam bardzo wrażliwą skórę i termos z gorącą kawą lub herbatą, który zabieram codziennie do szkoły :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja właśnie muszę kupić zieloną herbatę, niestety u mnie śniegu nie ma, ale za to gołoledź na chodniku

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zielona herbata jak najbardziej najlepsza. :D Szkoda, że nie zdążyłam nacieszyć się śniegiem, gdyż byłam w szkole. ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com
    ps jeśli podoba ci się blog-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  47. No cóż, ja przede wszystkim muszę załatwić sobie płaszcz, bo moja kurtka nie daje się juz zapiąc i ogólnie rozpada się w drobny mak. Jestem bardzo niedbałą osobą i nie przeszkadza mi chodzenie w rozpiętej wiecznie kurtce, dziurawych spodniach i czapce nie mam pojęcia skąd, pewnie nawet nie mojej.
    Jednak przez wychowanie na wsi, gdzie wiecznie oszczędza się na węglu i prądzie, nauczyłam się żyć w zimnie i z zimną wodą, a jednocześnie tak nienawidzić zimna, że jedyna motywacją do pójścia do szkoły jest fakt, że jest tam cieplej niż u mnie, no i pociągi są ogrzewane. Ciepło jest wielkim przywilejem człowieka, szkoda że nie każdemu, strasznie współczuję wszystkim którzy teraz marzną.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zielona herbata jest pyszna ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Do zimy przygotowana nigdy nie będę wystarczająco. Zawsze z kurtką,owinięta wszystkim będę czuć ten mróz. Również uwielbiam po powrocie do domu usiąść przed telewizorem owinięta kocem z herbatą w dłoni,koniecznie gorącą! :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sweter to mój must have! Również nie rozstaje się z balsamem do ust :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post! thanks for sharing.

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Herbata i rękawiczki - niezbędne :)

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. mój niezbędnik wygląda identycznie ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja osobiście nie lubię nosić czapki!
    Post bardzo mi się podoba!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Gruby koc i gorąca herbata to moje absolutnie podczas chłodniejszych dni, plus dobra książka i zima może trwać wiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. super post!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. o tak wszystko to co kocham!!!!
    pozdrawiam Klaudia:)

    OdpowiedzUsuń
  59. SUPER :D !
    Pozdrawiam :)
    http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia