10 rzeczy do zrobienia, kiedy nie ma śniegu

25 lutego 2016


Swoje ferie już dawno skończyłam, ale z tego co mi wiadomo, to niektórzy jeszcze spędzają ich końcówkę. Jak widać za oknem, pogoda idealna na narty, sanki, lepienie bałwanów i inne typowo zimowe czynności :) Mi to nie przeszkadza, ale jestem pewna, że znajdą się osoby, którym brak śniegu popsuł plany i bez niego się po prostu nudzą. Jeśli należycie do tej grupy i chcecie znaleźć sobie jakieś inne zajęcie, niż spędzanie kolejnej godziny przed telewizorem, to przedstawiam wam 10 rzeczy, które możecie zrobić, kiedy na dworze nie ma śniegu.

1. Maraton filmowy.
Zrób sobie coś dobrego do jedzenia, odpowiednio wcześnie włącz film, żeby się załadował i żeby nic ci nie przeszkadzało w całonocnym oglądaniu filmów. Im później pójdziesz spać, tym lepiej! A jeśli szukacie jakiś luźniejszych filmów, to polecam Pitch Perfect i Millerowie.


2. Załóż bloga lub zacznij nagrywać na Youtube.
Blogowanie i vlogowanie stało się bardzo modne i coraz więcej osób się za to zabiera. Ty też możesz spróbować. Z własnego życia wiem, że takie udzielanie się w internecie zajmuje sporo czasu, ale również sprawia mnóstwo frajdy. Spróbuj, może ci się spodoba i znajdziesz swoją wielką pasję?


3. Ćwicz.
Pamiętasz jeszcze: "Nowy rok, nowa ja"? Jeśli jeszcze nie wzięłaś się za obiecane sobie ćwiczenia, to  idealna pora, żeby to nadrobić.


4. Przeczytaj "Hopeless".
To jest zdecydowanie moja ulubiona książka. Polecam ją każdemu, a szczególnie każdej dziewczynie. Jest to świetne zajęcie na jeden wieczór, bo jak zaczniecie, to nie będziecie mogli skończyć. Polecam również jej kontynuację, czyli "Losing Hope".


5. Zrób naleśniczki.
Ale nie byle jakie naleśniki. Biegnij do sklepu i kup swoje ulubione składniki. Nie żałuj Nutelli, bitej śmietany i kolorowych posypek. Raz na jakiś czas należy ci się taka odrobina szaleństwa :D


6. Omegle.
Jeśli chcesz poznać nowych ludzi, poćwiczyć umiejętność języka angielskiego lub poszukujesz informacji na temat niemieckich zespołów muzycznych, to idealnym miejscem jest Omegle. Możecie tutaj porozmawiać z ludźmi z Polski lub innego państwa, wybór należy do was ;)


7. Zacznij pisać w pamiętniku.
Z powodu braku czasu, już dawno z tego zrezygnowałam. Trochę żałuję, bo kiedy otwieram swoje stare pamiętniki, wszystkie wspomnienia wracają i po prostu płaczę ze śmiechu :D Dlatego zacznij pisać pamiętnik lub dziennik i zadbaj o swoje przyszłe zdrowie (bo jak wiadomo, śmiech to zdrowie).


8. Spacer z aparatem w ręku.
Nie musisz mieć lustrzanki, żeby robić dobre zdjęcia. Czasami wystarczy zwykły aparat w komórce. Trzeba jednak wiedzieć, że umiejętności fotograficzne same do nas nie przyjdą i na to potrzeba czasu. Jeśli chcesz podszkolić się i zrobić ciekawe zdjęcia, to po prostu polecam pójście na zwykły spacer. Na pewno znajdziesz coś wartego uwiecznienia na zdjęciu.


9. Graj w Simsy.
Albo cokolwiek innego! Gry komputerowe to naprawdę świetna sprawa. Ze mnie niestety taki gracz, że aż wcale i Simsy to jedyna gra, w której sobie radzę (no może oprócz pasjansa hehe).


10. Idź do kina, na przypadkowy film.
Kiedy masz wrażenie, że wszystkie filmy już obejrzałeś, to jedynym rozwiązaniem jest pójście na coś nowego do kina. Spróbuj nie zastanawiać się długo, po prostu idź i kup bilet na coś o ciekawym tytule. Film może się okazać nieciekawy, ale jest też spore prawdopodobieństwo, że trafisz na coś naprawdę wartego uwagi. Możesz to również potraktować jako przygotowanie do matury :)

43 komentarze:

  1. Ćwiczenia, naleśniki, aparat! Zdecydowanie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowy post i myślę że również przydatny :)

    Pozdrawiam Serdecznie :*
    ♡ ALL PASTEL WORLD ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniczki,aaa <3 kocham. uwielbiam cie.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i pomysły ! A książkę na pewno przeczytam :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć ferie :c Niestety nie pamiętam, kiedy ostatni raz nie miałam co robić, albo, o zgrozo, nudziłam się! Aczkolwiek moja siostra ma czasami takie fazy z przepracowania, że idzie robić gofry. No i zawsze polecam blogowanie, nawet jak sie nie ma czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda mam ferie do poniedziałku, ale już nie mam co robić same nudy. No i przychodzisz ty z tym postem :D Już od dawna Cię obserwuje <3 I jesteś świetna w tym co robisz *-* Na prawdę! A co do posta już naleśniczki zrobione z bitą śmietaną i posypkami. Ćwiczę już od stycznia :D W kinie jeszcze nie byłam, ale za to pojadę w sobotę na lodowisko. Spacerować to ja uwielbiam :D Zdjęcia też lubię robić, ale wymaga to pracy. Książka wydaje się bardzo fajna chyba w najbliższym czasie muszę ją kupić! (JEŚLI MASZ OCHOTĘ I CZAS TO ZAPRASZAM DO MNIE. BĘDZIE MI MIŁO JAK ZADASZ MI PYTANIE DO Q&A) Pozdrawiam :)) karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam chodzić na przypadkowe filmy do kina haha! wszystkie są super wtedy:D

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie mam końcówkę ferii, do niektórych punktów się zastosowalam :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham Hopeless! Naleśniki najlepsze na wszystko. Super post :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysły! :D Każde rozwiązanie idealne dla mnie :3
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. mega dopracowany post, swietnie! :)
    Ja wolę chodzić na imprezy i domówki kiedy na dworze nie jest za fajnie. :D


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ćwiczenia i książki to jest tooooo !
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny film! Słyszałam o tych książkach i mam nadzieję że uda mi się je przeczytać ;) Sama zaczęłam niedawno ćwiczyć, bo kiedyś trzeba haha

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w swoje ferie mimo braku śniegu świetnie się bawiłam.
    Chodziłam na zdjęcia, spacery, oglądałam filmy i czytałam.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie to haha
    Pamiętnik i blog- najlepsze na zabicie czasu!
    A "Hopeless" uwielbiam;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady! Hahaha a na omegle można się nieźle pośmiać. ;D Ja aktualnie czytam 'Girl online w trasie' i niedługo pojawi się recenzja na moim blgu, więc zapraszam. Gratuluję pomysłu, naprawdę fajny! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie za oknem znów biało, ale chyba nie potrwa to zbyt długo - idzie odwilż, na całe szczęście! Pomysły super, rzeczywiście można w fajny i łatwy sposób spędzić czas. Naleśniki chodzą już za mną od dłuższego czasu! A "Hopeless" kiedyś zaczęłam czytać, ale wersja elektroniczna na dłuższą metę do mnie nie przemawia, ale mam w planach wrócić do tej książki już niedługo :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał! Ale super !!! :) Mi zostały keszcze 3 dno feri :'( Nie mam się jak nudzić, ponieważ mam 4 sprawdziany po feriach ! Świetne, na pewno to wykorzystam w wolny czas:)
    Pozdrawiam! berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hha, kocham Twoje pozytywne zdjęcia. Ahh, ja teraz bloguje i czytam (jestem chora :'c) ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Maraton filmowy jest genialnym zajęciem :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pomysły, osobiście mam głowę zaprzątniętą gimnazjalnymi, ale chyba czas zrobić jakiś maraton filmowy. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Maraton filmowy najlepszym pomysłem. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super post! Świetne pomysły na nudę, akurat gdy są ferie (bez śniegu) na prawdę się przydadzą! :')
    U mnie nowy post :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O, bardzo ciekawy temat na posta, świetnie się go czyta. No i plus za przydatność - u mnie od dawna nie ma już śniegu...
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł na posta :D Ja swoje ferie właśnie kończę, na nudę nie mogłam narzekać, ale Twoje pomysły są bardzo fajne :)
    Z Twoich sposobów na nudę wykorzystałam ćwiczenia, kino i naleśniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Koleżanka poleciła mi twojego bloga i sie zakochałam haha :D
    Masz świetne poczucie humoru i swietnie sie czyta twoj tekst :)
    Obserwuje <3
    roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Naleśniczki! Teraz mam na nie ochotę! :D <3
    pozdrawiam
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak ćwiczenia to coś dla mnie, hah ♥♥
    Bardzo fajny post, zresztą jak wszystkie! Uwielbiam twojego bloga! Szczerze, kiedyś za nim nie przepadałam, ale teraz uważam, że jest świetny! ♥

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    BLOG ROKU 2015
    KONKURS NA BLOGU! WYGRAJ POST PROMUJĄCY!

    OdpowiedzUsuń
  30. o naleśniki robię zawsze gdy dopada mnie nuda albo coś gotuję, ale najczęściej są to właśnie naleśniki :)
    dzisiaj mam zamiar nadrobić oglądanie serialu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nudę podczas ferii przezwyciężam filmami i książkami. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy post :)
    Zostałaś nominowana do LBA
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pomysły! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  34. Jejciu :3 Ale mi zrobiłaś ochotę na naleśniki!

    Zapraszam na nowy post do mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak, połowę ferii to ja spędziłam właśnie grając w simsy, haha. Uwielbiam tą grę i potrafię siedzieć nad nią godzinami (nie ma to jak przelać swoje niespełnione marzenia na komputerowe ludziki, haha.) Mogę stworzyć siebie, swojego ulubionego męskiego celebrytę i romans się kręci! Szkoda ze w prawdziwym życiu tak łatwo nie ma.
    A za pisanie pamiętnika też muszę sie wziąć, bo to świetna sprawa i bedzie co wspominać za kilka lat.
    Hopeless i Losing Hope także juz przeczytane, uwielbiam te książki!
    Ogólnie super post i te zdjęcia takie fajne pomysłowe ♡
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. każda z tych propozycja warta jest uwagi, byle zachować umiar ;)

    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już swoje ferie zakończyłam ale wykorzystałam je na odpoczynek, filmy, gry , seriale, wycieczkę :) Podałaś bardzo fajne pomysły :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. maraton filmowy ot najczęstsze wyjście xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. haha fajne masz porady, Ty na pewno się nie nudziłaś! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia