A gdybym umarła?

3 lutego 2016


Zastanawialiście się kiedyś, jakby to było, gdybyście nagle zniknęli. Gdybyście umarli? Gdzie byście trafili? Jak zareagowaliby wasi bliscy, przyjaciele, a jak wasi wrodzy? Jak wyglądałby wasz pogrzeb? Może to trochę mroczne wizje, ale jestem pewna, że każdy z was chociaż raz się nad tym zastanawiał. I chociaż na ten temat możemy rozmyślać bardzo długo i nigdy nie dowiedzieć się co się stanie po naszej śmierci, to jedno ci mogę powiedzieć. Mogę ci powiedzieć, co się NIE stanie.


Nigdy nie zobaczysz śniegu, którego tak bardzo nie lubisz. Który wpada ci za kołnierz, kiedy przypadkiem otrzesz się o jakąś gałąź. W którym bawiłeś się jako małe dziecko, zjeżdżałeś na sankach, lepiłeś bałwana. Nigdy nie nauczysz się jeździć na nartach, a odkładasz to od naprawdę długiego czasu. 

Nie postawisz stopy na każdym kontynencie. Nie pojedziesz do Anglii, nie zwiedzisz Berlina. Nie zobaczysz słoni w Tajlandii, nie zdobędziesz żadnego szczytu i nie weźmiesz udziału w spływie kajakowym. Już nigdy nie wsiądziesz na rower. Nie zafarbujesz włosów na różowo. Nie nauczysz się pływać. Nie zrobisz sobie tatuażu. Nie stoczysz kolejnej bitwy o wolne miejsce w piątkowym autobusie. I nigdy nie zdobędziesz licencji pilota. 

Nie spędzisz kolejnych wakacji. Nie urządzisz piżama party, na którym główną atrakcją jest śpiewanie piosenek z Hanny Montany. Nie powiesz rodzicom, jak bardzo ich kochasz i jak wiele im zawdzięczasz. Nie podziękujesz im za najcenniejsze co ci dali - za życie.







Życie to cudowny dar i nie pozwól, żeby było nudne i zmarnowane. Naucz się czerpać z niego garściami, wykorzystywać każdą okazję, spełniać marzenia i doceniać każdą drobnostkę. Znajdź we wszystkim pozytywy. Bądź wdzięczny za to, że możesz chodzić, słyszeć szum ulicy, widzieć twarze swoich bliskich. Bądź wdzięczny, za to, że po prostu żyjesz. 

49 komentarzy:

  1. Bardzo motywujące ♥ Często nie doceniamy życia, nie jesteśmy szczęśliwi, oczekujemy nie wiadomo czego, a nie potrafimy docenić tego, że codziennie się budzimy, oddychamy, widzimy śnieg, deszcz..Myślę, że ten post uświadomi wielu osobom jakie docenianie życia jest ważne, tak, jak i mi. ;]
    A odpowiadając na Twoje pytanie, co by było, gdybym umarła, to myślę, że chciałabym, aby moi przyjaciele i rodzina zrobili najlepszą w życiu imprezę i świetnie się na niej bawili. Chciałabym, żeby byli szczęśliwi, tak jak ja za życia. Nie lubię takiej smutnej atmosfery ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaki cudowny post! ja wiele się zastanawiałam jak to będzie , gdy umrę, ale napewno nie zastanawiałam się w ten sposób co ty napisałaś.
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na dziadka, który z każdym dniem jest słabszy i dla którego każdy dzień może być ostatnim, uczę się jak wielkim darem jest życie i jak ważne jest by z niego czerpać.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie byłabym taka pewna - nie wiemy gdzie się trafia po śmierci ani jak tam wygląda, możemy tylko przypuszczać. Może w innym świecie będą takie możliwości, że będziemy żałować, że robiliśmy cokolwiek na ziemi? Bo tutaj wychodziło to średnio, np. walisz mamie że ją kochasz a ona się wkurza bo przeszkadzasz jej w pracy. A może po śmierci mama zawsze będzie relaksować się na kanapie i nasze ,,kocham cię" będzie przyjmowane z wielkim uśmiechem i radością... Nie, stanowczo, śmierć nie zmotywuje mnie do robienia czegokolwiek w życiu. Moim zdaniem to słaba motywacja, żyjemy dla siebie a nie dla śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, Magda! Mam ochotę Cię teraz przytulić, dać tonę dobrego jedzenia, książek i seriali, za tę notkę. Zapiszę ją sobie. Jest wspaniała. DZIĘKUJĘ!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, to ja dziękuję za te miłe słowa ♥♥

      Usuń
  6. Bardzo mądry post :)
    Taka jest prawda, czasem nie doceniamy tych rzeczy.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem temat śmierci jest bardzo rozległy. Możemy wymyślać mnóstwo teorii (sama ostatnio pisałam o tym post). Jednak nie jest ważne to, gdzie będziemy tylko gdzie jesteśmy teraz. Liczy się tu i teraz.
    To smutne, że co raz więcej osób kojarzy życie z czymś przykrym. A przecież tak naprawdę jest wiele pięknych i wartych życia wspomnień :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo motywujący aby cieszyć się każda sekundą, chwilą ważną dla nas:)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny post.Skłania do przemyśleń ;3
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przyznać, że ostatnio się nad tym zasanawiałm. Cikawe by było, gdybyśmy mogli jeszcze to oserować, zobaczyć kto tak naprawde był naszym przyjacielem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Ja też często zastanawiam się nad tym co by to byłoby gdybym umarła.. To smutny temat ale masz rację co do tego że powinniśmy czerpać z życia wszystko co najlepsze ^^
    U mnie nowy post zapraszam! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem właśnie warto sobie pomyśleć o czymś takim bo niesamowite jest to jak wiele może nam to uświadomić. Właśnie to, że życie ma się JEDNO.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Kazdy na pewno chociaz raz miał mroczne mysli...a zwłaszcza Ci co o smierci mysla za duzo. Mam nadzieje ze przeczytaja ten post :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Życie to naprawdę cudowny dar od Boga. Warto je docenić mimo wad, naprawdę :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Musimy korzystać z życia w 110%! Nie możemy tracić czasu na myślenie co by było gdyby, bo masz rację, że po śmierci już tego nie zrobimy...

    ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, kobieto... dałaś mi wielkiego kopa tym postem. Muszę działać. Teraz potrzebowałam właśnie tylko takiego tekstu to przeczytania. Dziękuję!

    ☆all-pastel-world.blogspot.com☆ klik ☆

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześwietny wpis! aż mam ciarki! Chyba nikt nigdy nie spojrzał na życie z tego punktu... Masz racje! Trzeba dostrzegać pozytywy a nie pozwolić na dominacje problemów.

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś w tym jest ... ;) bardzo fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woooow! Świetny post, bardzo motywujący, naprawdę! :)
    Chylę czoła! :D
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamartwianie się i ciągłe ganianie za czymś co nie osiągalne, lepiej zacząć po prostu czerpać z życia jak najwięcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to opisałaś, naprawdę. Mądre i motywujące aby jednak zastanowić się nad życiem i je zaakceptować :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jak co, ale wstęp do tego posta napisałaś GENIALNIE! :) Świetnie przyciągasz negatywami uwagę do pozytywów. Powinnaś napisać jakiś poradnik pozytywnego myślenia. I cóż mogłabym jeszcze dodać odnośnie posta? Chyba nic. Ty już napisałaś wszystko, co potrzeba. I tak sobie pomyślałam, że bardzo się zmieniłaś od czasu, kiedy pierwszy raz weszłam na Twojego bloga. Nie tylko zmienił się Twój wygląd (o czym nawet chyba kiedyś napomknęłam na Instagramie), ale również i styl pisania. Piękne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. takie pytanie nie raz sobie zadawałam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo pozytywnie napisany post. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain: great words. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się, każdy chyba nad tym myślał. Mimo tytułu, post okazał się bardzo pozytywny! Sama, staram się każdego dnia doceniać życie jak najbardziej mogę i je wykorzystywać

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!
    Ja często się zastanawiałam nad moją śmiercią,byłam ciekawa kto będzie rozpaczał i kto przyjdzie na mój pogrzeb.
    I bardzo fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega motywujący post i cudowne zdjęcia c:
    http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super motywujący post ! :) Masz racje, powinniśmy się cieszyć ze zdrowia i życia bo dzięki niemu jeszcze wiele możemy zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. życie mamy tylko jedno, więc powinniśmy o nie jak najbardziej dbać!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny post z przekazem ! Docieniajmy wszystko i wszystkich :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przerażający tytuł, ale post dobrze napisany :)
    Ja sobie nie wyobrażam i nie myślę o tym jakby to było gdybym umarła...
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Motywujący post, życie to dar i nie można go marnować ~!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. super post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. często nad tym myślę i czasem chciałabym zniknąć, żeby zobaczyć komu tak NA PRAWDĘ zależy. post jest bardzo dobry, mądrze napisany, bo życie jest jedno. i tylko raz je przeżywamy i od nas zależy droga jaką pójdziemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz strasznie fajny uśmiech :D Taki pozytywny :)
    Boję się umrzeć, bo wiem, że nie ma określonej daty kiedy to się stanie. Boje się, że nie zdążę zrealizować moich planów :/

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pozytywne zdjęcia i motywujący wpis!:)
    Przyjazny blog. :) Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak świetnie to napisałaś, że jestem na granicy płaczu, ja od dawna się zastanawiam jak to będzie, ale niestety odpowiedź przed śmiercią nie przyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tak samo często zastanawiam się nad sensem życia. Jak wygląda życie po śmierci? Co się z nami stanie? Nikt nie zna na to odpowiedzi. Musimy sami tego doświadczyć w odpowiedniej chwili.
    Prowadzisz świetnego bloga, obserwuje od dłuższego czasu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Przyznam że czasami zdarza mi sie o tym myśleć :)
    Post świetny !Zapraszam do mnie nowa notatka http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieraz myśle o śmierci, ale to chyba jak każdy z nas. Fajny post.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dopiero niedawno pierwszy raz pomyślałam o tym jak by to było gdyby mnie nie było.Od razu dałam sobie z tym spokój.Przecież nic nie da się przewidzieć.Twój post jest bardzo motywujący :-D

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny blog! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia