ABC moich uczuć

14 lutego 2016


Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania.

Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe jaką jest miłość.


A jaka jest moja opinia na temat tej książki?
Podoba mi się. Jest ładnie wykonana, wszystkie obrazki są po prostu przepiękne. Mnóstwo w niej zabawnych historii i porównać, a szczególnie przypadła mi do gustu opowieść o złotym jabłku, którą widzicie wyżej. Dodatkowo znajdziecie tutaj wiele dodających otuchy rad. No i nie można zapomnieć o cudownych jednorożcach, które wypełniają niektóre strony. Ta książka na pewno pomoże nie jednej z was podczas trudnych chwil uczuciowych. Zdecydowanie polecam ją osobom, które mają trochę bogatsze życie miłosne niż ja (czyli takim, które w ogóle je mają :D). Mi ta książka raczej się nie przyda i chętnie znajdę dla niej nowy dom. Wam jednak ją polecam, świetnie wypełni wasz czas, sprawi, że się uśmiechniecie i odstresujecie. 




Słyszeliście o tej książce? Jeśli tak, to jaka jest wasza opinia?

43 komentarze:

  1. przed chwilą czytałam o niej na innym blogu :)
    ja nie mam życia miłosnego haha ale chciałabym mieć tę książkę, bo wydaje się być bardzo fajna :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce.
    Ale widzę, że jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam swój egzemplarz, a na moim blogu można taka również wygrać!
    Zapraszam na konkurs ! ;)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam na konkurs! Do WYGRANIA kosmetyki z UNTER TWENTY ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej książce, ale chyba jest coś podobnego, ABC mojego stylu czy jakos tak. Jednak ja wole wydaj pieniądze na jakieś powieści a nie na takie coś. Nie wiem, takie jest moje zdanie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam coś o tej książce i w sumie całkiem mi się podoba więc może zakupię :D
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o książce, a wydaje się być ciekawa. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej.
    Ale bardzo mnie zainteresowała
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o niej nie słyszałam i wydaje się dosyć fajna, jednak nie sądzę, że pójdę po jej zakup

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce ale wygląda ciekawie :)

    Obserwuje ;)
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. książka wydaje sie całkiem fajnym pomysłem! ;)
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam co nieco o tej książce na innych blogach i wydaje się ciekawa :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o tej książce i musi być rzeczywiście w porządku.
    Wygląda na bardzo ciekawą :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja, dowiedziałam się o tej książce nie dawno, ale nie przypadła mi jakoś szczególnie do gustu :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o tej książce nie słyszałam, ale wydaje się być na prawdę świetna! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam ją do zrecenzowania i podoba mi się:) Lubię takie kreatywne książki:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam, ale ogólnie nie lubię ksiązek tego typu :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka wydaje się bardzo ciekawa, ale osobiście bym jej nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam, ponieważ związkami się nie interesuje, zwłaszcza że prawdopodobnie żadna książka nie przewidziała zjawiska tak dziwnego jak mój związek... Ale jeżeli coś ma ładne obrazki, na pewno jest warte uwagi i chętnie dorwałabym ją w Empiku, żeby poczytać sobie w wolnej chwili (oczywiście nie kupując, tak jak jest z połową rzeczy które tam czytam...)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię książki napisane w taki sposób, słyszałam już o niej wcześniej i wydaje się być fajna! Świetna recenzja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz daj znać u mnie;)
    Zapraszam na nową notkę, keepgoiing.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie wykonana, jednak totalnie mnie nie zainteresowała.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że książka nie jest w moim stylu, ale fakt - zauroczyła mnie jej szata graficzna, bo jest świetna! :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje się naprawdę ciekawa i z chęcią ją zakupię ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam i mimo, że moje życie miłosne jest równe 0 myślę,że jest fajna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale bardzo podoba mi się ten wątek miłosny, na pewno się na nią skuszę ;)

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta książka :)
    Jesli będziesz miała czas to wpadnij do mnie ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D
    Jesli Ci się spodoba :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  26. nie słyszałam o tej książce ... ale wydaje sie byc fajna :)

    może wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję jako Olga P :)
    pozdrawiam :* :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę, ale wydaje się bardzo ciekawa :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam książkę " ABC mojego stylu" i bardzo ją lubię, dlatego myślę że ta również przypadnie mi do gustu :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba przez sprawy miłosne zaczynam być desperatką haha, chyba ją kupię.
    Pozdrawiam kamilalazar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, ale nie przepadam za tego typu książkami. Jak dla mnie jest to tani trick, który małym nakładem pracy chce zarobić przyzwoite pieniądze, wmawiając ludziom jakie to jest oryginalne, kreatywne a zarazem dające dużo "zabawy" /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta książka jest naprawdę ciekawa i przede wszystkim idealna dla każdego :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopiero trzeci raz się spotkałam z postem na temat tej książki. Zaciekawiła mnie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. nie słyszałam ale brzmi zachecająco :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ją, ale jeszcze się za nią nie wzięłam :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, o książce słyszę pierwszy raz ale wydaje się być świetna :D Jednak mam dopiero 13 lat, a moje zauroczenia przemijają mega szybko, więc książka raczej nie do końca dla mnie xd
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia