DIY: nowe życie starych rzeczy

8 lutego 2016


Rzeczy materialne już tak mają, że po jakimś czasie się psują lub niszczą. Wiele osób uważa, że w takim wypadku istnieje tylko jedno rozwiązanie - wyrzucić je. Ja jednak chciałabym pokazać wam, że z takich pozornie niepotrzebnych rzeczy, da się jeszcze coś zrobić. 

Złoty case na telefon


Po pewnym czasie użytkowania mojego cudownego case'a, zaczęła schodzić z niego farba. Co więcej ubrudziłam go, sama nie wiem czym i chyba próbowałam wszystkiego, żeby to zmyć. Z pomocą przyszła mi farba w spreju. Możecie wybrać jaki kolor wam się podoba i na taki przemalować wasz stary case. Radziłabym jednak uważać i trochę poćwiczyć, bo mimo iż takie malowanie wydaje się banalne, to zapewniam was, że takie nie jest :)


Lampion ze słoika


Do tego diy, będziemy potrzebować zwykłego słoika, taśmy malarskiej i farby w spreju. Na początku wycinamy i naklejamy na słoik wybrany przez nas kształt. No a później malujemy. Efekt jest naprawdę świetny, szczególnie jeśli do środka wrzucimy zapaloną świeczkę.


Torba na zakupy zrobiona z t-shirtu


Każdy ma w swojej szafie bluzki w których już nie chodzi. Albo z nich "wyrośliśmy", albo zniszczyliśmy, albo po prostu już nam się nie podobają. Jeśli nie chcecie ich wyrzucać i nie macie komu oddać, to w prostu sposób możecie zrobić ze zwykłego t-shirtu torbę na zakupy. Wystarczy, że zszyjecie dolną krawędź (opcjonalnie możecie użyć kleju :)), utniecie rękawy i wytniecie dekolt. Takie torby zawsze się przydają.


Który pomysł najbardziej wam się podoba?

40 komentarzy:

  1. ten case bardzo mi się spodobał :)
    pomysł z torbą jest świetny, a słoiki sama często wykorzystuję do robienia lampionów albo wazonów :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion ze słoika wygląda niesamowicie uroczo. Muszę coś takiego wykombinować. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysl z ta torba :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam odnawiać stare rzeczy :)
    Już od jakiegoś czasu zamierzam kupić taką metaliczną farbę i w końcu muszę to zrobić <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ze słoikiem! :) Z pewnością wypróbuję. Bez większych wysiłków a zdecydowanie efektywnie możemy zmienić starocie na ładne ozdoby. Pozdrawiam ciepło! ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam posty DIY ♥
    Świetne pomysły ,a ten case jest śliczny ♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne DIY!
    Złoty lakier naprawdę może zdziałać cuda :) A pomysł z torba naprawdę mi się spodobał :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły:) Lubię dawać starym rzeczom nowe życie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły :
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super pomysły! Bardzo podoba mi się case na telefon, ja też mam problem z ubrudzonymi obudowami i może też wykorzystam sposób z farbą w spray'u aby je odnowić ^^
    http://aaabydidi.blogspot.com/ NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampiony ze słoika to ja mam już opanowane :) Są naprawdę genialne. W klubie którym się opiekuję mamy takie, zwykły słoik z nasypanym ryżem, włożoną białą świeczką i kokardką. Wygląda naprawdę uroczo.
    I potwierdzam, sprej wcale nie jest łatwy w obsłudze, używałam go pierwszy raz do malowania roweru i to był horror :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny pomysł z tą torebką!
    Mój case tez jest zniszczony, jest strasznie brudny i niczym nie mogę go domyć. Na pewno skorzystam z twojej propozycji ze sprayem.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O takiej torbie już słyszałam i bardzo mi się spodobał ten pomysł ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes bardzo kreatywna :) piękne rzeczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie trzy pomysły bardzo mi się podobają :) Ostatnio też próbuje robić coś nowego ze starych rzeczy :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampion wygląda świetnie! :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy pierw zobaczyłam ten słoik, byłam prawie pewna że to puszka! Ślicznie to wygląda *-* Torba z bluzki jest bardzo oryginalna, podoba mi się :3

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne Diy. Najbardziej spodobał mi się pomysł z tym case'm :)

    ♡ All Pastel World ♡ --klik--

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się najbardziej słoiczek spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, bardzo proste pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba ten pomysł ze starym T-shirtem :D

    http://sleepingbeauty98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Case cudny, ale najlepszym pomysłem jest torba :D
    Dodałam do obserwujących, jeśli mój blog Ci się podoba odwdzięcz się :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne pomysły! Najbardziej mi się spodobała ta torba z bluzki! Nigdy o czymś takim nie słyszałam :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo pomysłowo z tą torbą!! :D
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy torba wydaje się zabawna nie wiem czemu Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi najbardziej spodobał się lampion i ostatni pomysł. Też lubię różne diy ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysły ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł, ten słoiczek jest śliczny ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne pomysły, wszystkie mi się podobają najbardziej torba :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne pomysły. Najbardziej podobał mi się złoty case na telefon :).


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny pomysł na DIY, nie dość, że kreatywnie, to rzeczy wykonane są estetycznie. Powiem szczerze, że chętnie nosiłabym taką torbę ;]
    Czasem wystarczy tak nie wiele, aby zrobić coś pięknego. Poza tym, dajemy rzeczom drugie życie
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne! Zapraszam http://gottabememyselfandi.blogspot.com/2016/02/ferie-gory.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia