Kolorowanki antystresowe

13 marca 2016


Mam wrażenie, że moda na te kolorowanki dla dorosłych coraz bardziej się rozprzestrzenia. Możemy je znaleźć prawie w każdym sklepie, a do wyboru mamy coraz więcej wzorów. Nie zostało nam więc nic innego, jak tylko chwycić za kredki lub mazaki i zacząć malować. Ostatnio otrzymałam od wydawnictwa Kaktus 2 naprawdę przepiękne kolorowanki! Jestem nimi po prostu zachwycona! Nie będę jednak przedłużać i od razu przechodzę do recenzji. 

"Ptaki i motyle, kolorowy świat przyrody" Alice Chadwick


W tej kolorowance znajdziecie mnóstwo przepięknych ptaków, motyli i innych zwierzątek. Wszystkie rysunki są po prostu przepiękne! Oprócz obrazków gotowych do wypełnienia znajdziecie tutaj również zabawę w poszukiwanie przedmiotów. Na stronach książki zostały ukryte np. pierścionki, klucze, samolot, a nawet smok. Waszym zadaniem jest odnalezienie ich wszystkich. Poświęć trochę czasu, odpręż się i pozwól, aby książeczka ta pobudziła twoją wyobraźnię! Dalej, wzbij się do lotu!




"Paryski tydzień mody, książka kolorowych zakupów" Zoe De Lass Cases


Kolejna książka wypełniona przepięknymi rysunkami. W odróżnieniu od poprzedniej znajdziecie w niej  mnóstwo typowo dziewczęcych rysunków. Ubrania, kosmetyki, fryzury, urocze sklepiki, czy wianki z kwiatów. Wszystko jest pięknie narysowane i kiedy maluję te rysunki to czuję ogromny przypływ inspiracji ;) Zostań projektantem, chwyć za kredki i baw się kolorami!




Jak wam się podobają te kolorowanki? Jak dla mnie 10/10!

39 komentarzy:

  1. Takie kolorowanki to super sprawa
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie zakochałam się w tej drugiej, sama ją posiadam i mega spodobały mi się jej grafiki!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne są :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje takich kolorowanek jest coraz większa ilość
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam właśnie dzisiaj podobne w Biedronce, fajne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą! Dla mnie też 10/10. Te kolorowanki są świetne i w dodatku urocze :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi kolorowankami :)
    Zapraszam do mnie: individual-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe myślałem że kolorowanki są tylko dla dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne takie kolorowanki :) Ciekawe wzory

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze nie zakupiłam dla siebie żadnej kolorowanki, to raczej nie dla mnie :D Ale jak czasami jestem gdzieś w sklepie to przeglądam i chyba jeszcze nie spotkałam takiej której rysunki by mi się nie podobały :D Z tych wyzej urzekła mnie ta pierwsza <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie kupić te kolorowanki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga książka zdecydowanie w moim guście. Moja młodsza siostra kupuje artterapię i powiem, że jest świetna, polecam. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kolorowanki są świetne, ja jednak nienawidzę kolorować. Wolę np. łączyć kropki :D

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta druga książka chyba bardziej przypadła mi do gustu :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te kolorowanki, ostatnio widziałam z HP i zastanawiałam się czy nie kupić! ;-)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kolorowankach antystressowych dowiedziałam sie chyba w lipcu i od tamtej pory chyba już skończyłam z 5 bardzo dużych książek, one po prostu uzależniają !! :D

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że napisałaś! :) ja muszę się w taką książeczkę zaopatrzyć, bo to super sprawa! :D

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. O, ta druga książka świetna! Muszę ją dostać, bo w biurku mam całe pudełko kredek :)

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :) Ostatnio wszędzie spotykam te kolorowani, są bardzo popularne i mi też się podobają :D Ta druga mi się bardzo spodobała
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie rzeczy! Ostatnio jest wielki szał na te kolorowanki i można je kupić wszędzie <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm, kolorowanki z abstrakcyjnymi wzorami jeszcze rozumiem, ale te mimo wszystko wydają mi się trochę zbyt dziecinne. Inna sprawa, ze sama potrafię rysować więc chyba nie rozumiem potrzeby kolorowania u innych ludzi, skoro i tak koloruję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda to ciekawie.
    Przypomina mi dzieciństwo, nie mogłam się wtedy obejść bez kolorowanek.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w nich zakochana, szczególnie w tej drugiej, bo sama posiadam ,,Magiczny ogród'' więc trzeba coś zmienić! Super są te kolorowanki.
    Pozdrawiam, twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Taaak! Myślę o tym, żeby sobie kupić takie rzeczy. Na nudne wykłady w sam raz. Nie wiem tylko czy nie rzuciłabym tego w cholerę, gdyby mi się nagle znudziło...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio byłam w Empiku i było tego pełno! Mam taką kolorowankę i mimo że troszkę o niej zapomniałam to jest naprawdę fajna rzecz :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sama mam jedną i spędzam nad nią ostatnio dużo czasu...
    Ja to lubię, rozluźnia... uspokaja. Po za tym potem wychodzą piękne prace :)


    Zapraszam również do mojego kawałka internetu

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie one tylko jeszcze bardziej denerwują, bo ciągle wyjeżdżam za linię ;D Muszę sobie jakieś cienkopisy do tego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Już długo poluj na tą kolorowankę, ale nie mogę trafić na taką która będzie do mnie pasowała...

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne obrazki ma ta kolorowanka , tez mam ale niestety nie mam czasu na kolorowanie ;(
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki kolorowankom i rysowaniem zwalczam jakoś stres :) Kolorowanki, które otrzymałaś są naprawdę świetne :) Pozdrawiam :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. te sowy sa fajne!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam paryski tydzień mody i cieszę się jak dziecko! Te kolorowanki zyskują coraz większa popularnośc :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo ostatnio słyszy się o tych kolorowankach. Ja sama chciałam kiedyś spróbować ale chyba miałabym do tego za mało cierpliwości i szybko by mi się to znudziło :/ Ale z tego co widzę to wygląda to świetnie! :)
    Z mojej perspektywy - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te kolorowanki są super, świetnie sie sprawdziły u mnie jako 'zabijacz czasu' podczas pobytu w szpitalu :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ahhh jak ja kocham te kolorowanki... Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. te kolorowanki to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Magiczne są te książki do kolorowania, uwielbiam je malować gdy tylko mam trochę wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia