Szczęśliwe życie singla

6 marca 2016


Na samym początku chciałabym pozdrowić i przywitać wszystkie samotne dusze poszukujące drugiej połówki, które zawitały na tym bloga. Brak 36,6 stopni Celsjusza przy boku, nieodwzajemnione uczucia i zastanawianie się "czy coś ze mną jest nie tak?" to tylko część naszego życia. Ale czy ono ma same negatywy? Tak naprawdę nie jest źle! Życie singla naprawdę niewiele się różni od życia tych zakochanych, na których już nie możesz patrzeć. Jakby się zastanowić to jest takie same, a nawet lepsze! Jesteśmy silnymi i niezależnymi kobietami!


Jestem najszczęśliwsza na świecie!
Nie potrzebuję chłopaka, żeby sobie poradzić! Potrafię sama o siebie zadbać, a chłopak to tylko problem. Poza tym, jak wiadomo, każdy facet to świnia. Więc po prostu szkoda mi tych biednych dziewczyn, które wpakowały się w związki. Ja tam jestem szczęśliwa! Nie widzisz, jak jestem szczęśliwa?!


Randki
Najlepiej takie z pizzą i serialem. Jeśli chodzi o osobę, z którą się umawiam, to oczywiście jest to najlepsza osoba na świecie, czyli ja! Potrafię się dobrze bawić w swoim towarzystwie. Kocham siebie taką, jaka jestem. A wiadomo, im więcej pizzy, tym więcej ciałka do kochania ♥


Cudownie spędzony czas
Czasu mam naprawdę sporo i mogę go przeznaczyć na co tylko mi się podoba. Mogę spotykać się z kim chcę, gdzie chcę i kiedy chcę. Nie muszę się martwić, że ktoś mnie ogranicza. No może oprócz mamy i jej godziny policyjnej. 


Przytulanie
Poduszka to najlepszy przyjaciel człowieka. Mięciusia, milusia, idealna do przytulania. A jeszcze lepiej, jeśli jest to jakiś duży misiek. Taki daje 2 razy więcej szczęścia.


Wymarzone prezenty
Nadmiar pieniędzy (który oczywiście mam) mogę wydać na prezenty dla samej siebie. Nic przecież tak nie uszczęśliwia, jak nowa bluzka lub kosmetyk. Ważne, żeby być dobrym dla samego siebie. To od razu poprawia samopoczucie.


Pocałunki
Te na przywitanie, mokre od babci i pełne miłości od mamy. Pocałunków zdecydowanie ci nie brakuje.


Prawdziwa miłość
Mam tylko jedną miłość. Są to oczywiście moje koty. Nikt tak nie pociesza złamanego serca, jak te futrzaki. Jaka by ze mnie była silna i niezależna kobieta, gdybym nie miała ani jednego kota. Koty zawsze odwzajemniają naszą miłość (a przynajmniej wtedy, kiedy dokarmiasz je swoją ulubioną wędlinką), więc jeśli czujesz się niekochana, niedoceniona i samotna to kup sobie kota.


Jak widać, życie singla nie jest taki złe! I tak, ten post chyba miał być zabawny :D

80 komentarzy:

  1. hahahah dobre :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podejście :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak nie miałam ani jednego chłopaka to nie czułam potrzeby znalezienia kogoś... Nawet sobie nie wyobrażałam siebie w związku! Ale jeśli znalazłam pierwszego którego mam do teraz to myślę że gdyby nagle stało sie że byłabym znowu singielką to brakowałoby mi takiej drugiej osoby. Związek to fajna sprawa ale faktycznie można sobie poradzić bez tego :)
    Też kocham koty <3 Mam ich 4 :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha bardzo oryginalny post i masz super podejście do bycia singlem :D W sumie w większości się z Tobą zgadzam i tak naprawdę to ważne, by kochać spędzać czas z samą sobą, bo tak się buduję samoakceptację.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lepsze bycie samej niż związek na siłe :D czasami warto się wyszumieć w tych latach młodosci a potem dopiero myślec o związkach :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tekst singielki ;) Coś w tym jest z reszta trzeba widzieć same pozytywy w życiu a nie się użalać ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje posty i podejście do życia ;) jesteś najlepsza!
    xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podejście, ja też mam ochotę ostatnio zostać singlem :D
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że masz takie podejście :) Jednak ja nie wyobrażam sobie już życia bez mojego chłopaka, nie potrafiłabym siedzieć sama w weekendy i oglądać seriale zajadając się niezdrowym jedzeniem :)
    Śliczny kotek :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. haha super post, taki pełen...
    życia i humoru :)
    P.s świetne zdjęcia i kotek
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No widzisz, własnie dlatego chciałam być singlem jak najdłużej, doskonale widząc zalety tego samotniczego i wyzwolonego trybu życia... I co? I wpakowałam się w poważny związek, nie skończywszy nawet 18 lat. Moja młodość jeszcze na dobre się nie zacznie, a ja już będę ślub brać. No i gdzie tu sprawiedliwość :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podejście, mam bardzo podobne! hahaha ale ja zdecydowanie wolę mojego psa od kotów ;p

    Zapraszam do mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie singla nie jest złe ale życie w związku też nie należy do najgorszych. Chociaż może w niektórych sytuacjach ^^ Ogólnie fajny post, trochę mnie rozbawiły niektóre zdania :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne zdjęcia !
    super post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życie singla nie jest takie złe :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, iż ma chłopaka to post bardzo mi się podoba! Dobre podejście hahah

    OdpowiedzUsuń
  18. życie singla jest całkiem ok, w związkach jest zazwyczaj wiele problemów
    mam psa i jedzenie jestem szczęśliwym człowiekiem! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem w związku a mimo to czuję się silną i niezależną kobietą :) Każda sytuacja ma swoje plusy i to na nich trzeba się skupić, uważam, że żeby być szczęśliwym z kimś w związku trzeba najpierw być szczęśliwym samym ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już nawet zapomniałam, jak to jest być singlem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć takie podejście do bycia singlem :P

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo humorystyczny post.
    Jak ja byłam singielką to nie narzekałam, że nie mam tej drugiej połówki, bo i tak byłam szczęśliwa.
    Dopiero potem ta druga połówka sama się znalazła :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uważam ,że na razie nie potrzebuje chłopaka na razie muszę swoje życie ustatkować Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Koty to jedyna droga do szczęścia!

    >MÓJ BLOG<

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mało jest kobiet, które mimo iż nie mają partnera są szczęśliwe i tak trzymać. A jeśli chodzi o tą druga cześć które mają faceta i w tym własnie jestem ja, nie czuje się jakoś przez to źle. Jestem mega szczęśliwą osobą i również jestem niezależna jak i ty. Cieszę się że mam druga połówkę a w nim przyjaciela, wpiera mnie i nie zabrania mi wszystkiego jak i inni faceci. Rozwijam się i spełniam swoje marzenia nie jestem ograniczona przez to bardzo sie rozumiemy. Życzę Tobie abyś znalazła sobie faceta z którym będziesz szczęśliwa i jak jesteś teraz:)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Koty górą! :)



    http://madzialenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Życie singla jest super, ale jeśli trwa już 20 lat to nie fajnie, aż się potrzebuje tej drugiej połówki XD
    Ślicznie wyglądasz :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  28. Orginalny post oraz bardzo ciekawy! :)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba miał być xD Ale na prawdę uważam, że teraz niektórzy ZA WCZEŚNIE w to wszystko wchodzą...w te całe związki. Pozdrawiam jednak wszystkie pary :) :>

    Zapraszam również do mojego kawałka internetu

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wygladasz , śliczna kamizelka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że jesteś tak pozytywnie nakręcona, haha. :D Życie singla nie jest wcale takie złe, a faceci tak jak napisałaś to świnie. Wszyscy praktycznie tacy sami. Wiem coś o tym. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny, pozytywny post! Słodkie zdjęcia!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. No i post genialny :D
    zgadzam sie w 100 % że większość facetów to świnie ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozytywny post :D
    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem singielką od niedawna. Jednak zupełnie lepiej się czuję będąc sama niż z chłopakiem, który o dziwo jest dla mnie jak kula u nogi. Jeszcze całe życie przede mną, więc zobaczymy jak to wszystko się ułoży.

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama od długiego czasu jestem singielką i raczej muszę przyznać, że są takie momenty kiedy chciałabym mieć tą drugą połówkę, jednak się z tobą zgadzam i chyba sama napiszę podobny post bo pomysł jest bardzo ciekawy ;3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, że nie jest złe. Kiedyś przyjdzie ten czas, że z singla zmieni się na niesingla :P

    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha..świetny post :P
    Piękne zdjęcia *.*

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja na swój status singielki też nie narzekam :) Bardzo pozytywny post :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Randki z serialami! Najlepsze! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdrowe podejście :) Trzeba korzystać z młodości i nie ma co płakać, że jeszcze się nie trafił ten właściwy chłopaka jak ma się wielu znajomych, który wypełniają czas wolny :) Też mam kotka. Twój jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach, no i vice versa, tak bardzo tęsknie za rolą silnego i niezależnego mężczyzny, haha :( :D

    A tak na poważnie, nie ma co szukać na siłę, wszystko zawsze przyjdzie w swoim czasie :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. hehe , fakt koty są niezbędne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post, śliczne zdjęcia ;) Kurczę, trochę mnie to ruszyło , jak napisałaś, że każdy facet to świnia :/

    W wolnej chwili zapraszam Cię do siebie :) [klik]

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdrowe podejście do bycia singlem! Brawo :) Tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Mega fajny post, czytałam z ogromnym uśmiechem na ustach! I aż prawie pożałowałam, że nie jestem singielką, haha :D
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  47. A tam nie każdy facet to świnia... :D spoko nie obrazilem się :D zapraszam na adek403.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim zdaniem jednak z czasem potrzebna jest ta druga osoba - w końcu pizzą można się podzielić :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post:D fajnie aż sie czyta !
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog,widać,że wkładasz w niego mnóśtwo pracy,trzymaj tak dalej!


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Dreams-Lifestyle-479181865615912/

    OdpowiedzUsuń
  51. Haha bardzo dobry post! Czytało się go naprawdę pozytywnie i cieszę się, że kiedyś natrafiłam na tego bloga, bo wspaniale się go czyta :) Nie brak Ci kreatywności ani poczucia humoru, oby tak dalej!
    Cieszmy się z bycia singlem! :D

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny post. Motywujący. Też jest sama. Piona. A nie mam poduszkę ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialny post! Ja sama kocham oglądać po kilka razy ten sam sezon Teen Wolf'a gdy siostra mówi, że po prostu wtedy mi się nudzi. Ona nie rozumie, że to miłość :') Kota niestety nie mam, ale mój królik idealnie się do niego upodabnia. A jeśli chodzi o Teen Wolf'a takie sekretne pytanie ode mnie- kogo shippujesz? :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo! Mam nadzieję, że coś będzie w 6 sezonie. Chociaż myśl czekania do czerwca mnie wykańcza

      Usuń
  54. Single górą!
    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. mam szczerą nadzieję, że ten wpis to żart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wpis jest jak najbardziej na serio, nie widać?

      Usuń
    2. W takim razie wydajesz się być bardzo zarozumiałą, zgorzkniałą egoistką:(

      Usuń
  56. No i taka postawa mi się bardzo podoba!:D Najważniejsze to czuć się dobrze z samą sobą, myśle, że tym się właśnie charakteryzują silne osobowości.
    Przybijam zatem piątkę i niech moc będzie z Tobą!

    (Ale ja bym tutaj tak chłopców nie ganiła, bardzo dużo dobrych i przyjaznych dusz też wśród nich jest. I to mówię ja- feministka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, tak naprawdę nie uważam, że "każdy facet to świnia" ;) Ale skoro miało być zabawnie, no to poszłam już po całości :D

      Usuń
  57. Hahah ojej , ten post sprawił że się uśmiechałam <3
    Cudownny kociak , pozdrawiam !
    KLIK
    (Wspólna obserwacja ? Liczę na uczciwy rewanż, zapraszam :D )

    OdpowiedzUsuń

  58. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawy post :)
    Oraz ładne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie :*
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. haha fajny post :D

    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Hahah, kochanie ten wpis jest boski. Nie bycie w związku jest dobre ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super post, haha! :D
    Świetne zdjęcia, uroczy kotek :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  63. Post zdecydowanie jest zabawny haha
    Ja tam widzę plusy bycia singlem. Nie trzeba się zadręczać haha
    pozdrowionka, super post :) Jesteś bardzo pomysłowa!
    przy okazji zapraszam na mojego snapa: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny posta. Nie każdy musi być w związku, żeby być szczęśliwym. Mi do szczęścia jest jedynie potrzebny koc, fajny film i świeczki <3 haha
    Obserwuje już od dawna <33
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię post z poczuciem humoru! :) Ja może mojego skarba będę miała w maju, świnka morska <3


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  66. Chyba takie zdystansowane posty lubię najbardziej :) Jestem pełną niezależności i wolności kobietą singielką i dobrze mi z tym!

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  67. hahahha i był zabawny :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  68. fajnie napisany post!!! :D
    Mam takie samo podejście jak ty ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. hahaha, świetne podejście<3;3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Hahah, świetny wpis! ;D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  71. Eh no i bardzo dobrze, faceci nękają tylko biedne zszargane nerwy. Jak go nie ma nie musisz się obawiać, że potkniesz się o jego rozwalone buty w przedpokoju biegnąc na łeb na szyję do pracy; unikniesz narzekania ile to wydajesz na ciuchy oraz ciągłego wysłuchiwania „jak długo można robić makijaż?!”. No i po co to? Jak samo mówisz można się przytulić do swoje zwierzaczka i będzie prawie to samo :3 Ale będę zdrajczynią i powiem, że wolę psy, koty to dla mnie prawie jak kłamliwi kuglarze, nigdy nie wiadomo co im strzeli do łbów. A pies? Pies jest wierny niezależnie od tego czy na niego nakrzyczysz w złości czy odetchniesz nogą to, i tak zawsze co ciebie wróci i będzie darzył tą bezgraniczną miłością.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia