Ulubieni youtuberzy i filmowe ferie | luty w pigułce

1 marca 2016


Jak chyba każdy miesiąc, luty minął zdecydowanie za szybko. Może to i dobrze, bo to nie był najlepszy czas. Moje lenistwo po prostu wzięło górę i nie zrobiłam nic produktywnego, mimo że w tym miesiącu miałam ferie. Oczywiście znalazłam czas na różne bezsensowne rzeczy, takie jak np. dowiedzenie się kim jest "A" w Pretty Little Liars i układanie playlisty ulubionych piosenek na Spotify. Mam jednak nadzieję, że taki jednomiesięczny odpoczynek od wszystkiego doda mi więcej energii na marzec i resztę roku ;)



Kilka lat temu Youtube służył tylko do oglądania teledysków i filmików ze śmiesznymi kotami. Nikt wtedy by nie pomyślał, że może się stać miejscem, gdzie znajdziemy coś innego. Youtube stał się ulubioną stroną większości z nas. Nic dziwnego, bo możemy tutaj znaleźć filmiki na naprawdę każdy temat. Każdy ma swoich ulubionych youtuberów, ja również i dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moim top 5. Myślę, że większość ich zna, bo to są naprawdę popularne osoby, dlatego nie będę się zbytnio o nich rozpisywać.

Top 5 moich ulubionych youtuberów:

1. Thebeeczka
Chociaż o "Zapytaj beczkę" słyszałam od naaaprawdę dawna, to dopiero ok. pół roku temu stwierdziłam, że muszę zobaczyć, co to jest. I naprawdę żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Jak dla mnie, Krzysiek prowadzi jeden z najlepszych i najzabawniejszych kanałów na Youtube. Dodatkową pod tą warstwą buractwa, chrzanu i dolarów możecie znaleźć naprawdę poważne i mądre treści.



2. Mylifeaseva
Eva to zdecydowanie moja ulubiona zagraniczna youtuberka. Jednocześnie jest jedną z pierwszych, które zaczęłam oglądać. Jej miny, poczucie humoru i treści, które przekazuje, są naprawdę cudowne. Dodatkowo każdy jej filmik jest naprawdę świetnie wykonany i wszystko jest dopracowane.



3. Banshee
Zuzię oglądam prawie od początków Szalonej Zuzi i mam ogromny sentyment do jej filmików. Przez te 3 lata niesamowicie się zmieniła, nie tylko jako youtuberka, ale również jako zwykła osoba. Jej filmiki są naprawdę ciekawe i widać, że kocha to, co robi. I mam nadzieję, że będzie robić to jak najdłużej, bo naprawdę jej to wychodzi ;)



4. Lisie Piekło
Co ja tu będę dużo mówić. Po prostu humor Pauliny w 100% trafia do mojego serca i z naprawdę wielką przyjemnością oglądam jej filmiki.



5. Z Dupy
Dla wielu ten kanał to same przekleństwa i humor "jak z gimbazy". Może was zdziwię, ale ja jestem innego zdania i naprawę lubię oglądać wszystkie filmiki Maćka. Potrafią poprawić humor oraz zdystansować do wszystkiego, co nas otacza (a to niektórym naprawdę by się przydało :))



Jeśli jednak poszukujecie ciekawych kanałów, które prowadzą trochę młodsze osoby, to zdecydowanie polecam Katie x i Kamo.



Gumki do włosów, Invisibobble
W końcu kupiłam sobie te super modne gumki do włosów, które wyglądają jak kabel od telefonu. I jestem nimi naprawdę zachwycona. Oprócz tego, że świetnie wyglądają, to jeszcze spełniają swoje zadanie. Dobrze utrzymują fryzurę, nie plączą włosów i nie wyrywają ich. Działają trochę jak takie małe grzebyczki. Jedynym minusem jest to, że ich zdejmowanie zajmuje trochę więcej czasu niż zwykłej gumki, ale to naprawdę sprawa kilkunastu sekund.


Top coat quick dry, Golden Rose
Jeśli tak jak ja uwielbiacie malować paznokcie, to ten top coat jest stworzony dla was. Zasycha w ciągu jednej minuty, nadaje paznokciom piękny blask i sprawia, że trzymają się o wiele dłużej. Jak dla mnie coś cudownego!


Panic! At The Disco
Panic! At The Disco to nie jest szczególnie nowy zespół, ale dopiero niedawno się o nim dowiedziałam. Wiem, że nie każdemu odpowiada taki gatunek muzyczny (tak naprawdę to nie mam pojęcia, jaki to gatunek muzyczny, ale skoro Wikipedia mówi, że to pop punk, to pewnie tak jest). Polecam jednak posłuchać, chociażby z ciekawości i dla tych genialnych teledysków.



Prawie całe ferie spędziłam na oglądaniu filmów, dlatego trochę się ich zebrało.

Na pierwszy ogień wzięłam "Rozumiemy się bez słów", do którego zbierałam się od bardzo dawna. Zdecydowanie nie zawiodłam się na tym filmie, jest naprawdę godny polecenia. Opowiada o dziewczynie, której rodzina jest głuchoniema. Jej życie nie należy do najłatwiejszych, bo praktycznie musi wszystko załatwiać sama. Film jest wypełniony przepiękną muzyką, wzrusza, ale w niektórych momentach potrafi też rozbawić do łez. Czyli zawiera wszystko, przez co uważam film na naprawdę dobry.

Kolejny film to "Earl i ja i umierająca dziewczyna". Jak tytuł wskazuje, jest on o 2 przyjaciół (których pasją jest kręcenie filmów) i umierającej dziewczynie (która ma na imię Rachel). Nie jest to kolejny film o chorej dziewczynie i zakochanym chłopaku. To jest coś całkiem innego i coś naprawdę dobrego. Wszystko jest takie inne, zaskakujące i moja końcowa reakcja to było jedno wielkie "wow"!

"We are your friends" to kolejny film, który obejrzałam w tym miesiącu. Początkujący DJ Cole próbuje zaistnieć na scenie muzyki elektronicznej. Jak widzicie, nie jest to nic wybitnego, ale naprawdę miło mi się go oglądało. Polecam każdemu, kto chciałby zobaczyć coś luźniejszego i popatrzeć sobie na Zaca Efrona, który według mnie świetnie pasuje do tej roli.

Na koniec zostawiłam najlepsze! "Amelia", francuski film z 2001 roku, o którym słyszałam bardzo dużo od bardzo dawna. Jednak dopiero w tym miesiącu na akademii edukacji filmowej miałam okazję go obejrzeć. Film, jak sam tytuł wskazuje, jest o Amelii, młodej mieszkance Paryża, obdarzonej ogromną wyobraźnią. Więcej wam nie będę zdradzać, bo film jest naprawdę genialny i kto jeszcze go nie obejrzał, powinien zrobić to jak najszybciej.




Najważniejszym i moim ulubionym wydarzeniem z tego miesiąca były moje ferie. Mogłam odpocząć od szkoły i nadrobić zaległości. Niestety skupiłam się tylko na tej pierwszej części i 2 tygodnie spędziłam oglądając filmy i dobrze się bawiąc z przyjaciółmi. Nie sądzę jednak, żeby to był stracony czas. To były naprawdę udane, chociaż leniwe ferie ♥




cause in the end all you really have is memories



Jak wam minął luty?

55 komentarzy:

  1. Eva ! Boże, uwielbiam ją, jest tak zakręconą pozytywnie osobą, że szok ! Żałuję, że nie wpadła do Polski, kiedy była w Berlinie. :/ Reszty YTberów nie znam niestety, ale za to film We Are Your Friends również przypadł mi do gustu. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje są świetne! Luty minął mi głównie na feriach i robieniu zdjęć :) Co do kanałów na youtube to Krzysia oglądam od bardzo dawna, czyli od czasu gdy miał prostokątne okulary.

    Nowe DIY

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne podsumowanie :)
    Też lubię kilku z youtuberów, które podałaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Dla mnie luty minął bardzo szybko ale nie mogę się doczekać wydarzenia za tydzień! Ciekawe filmy, a co do YouTube to znam i lubię tutaj tylko Eve haha

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka, moim ulubionym youtuberem też jest Mylifeaseva♥
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. z youtuberów znam tylko Lisie Pieklo i Banshee, kojarzę z Dupy, ale zadne z nich nie jest moim ulubionym :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Również oglądam czterech pierwszych youtuberów, są świetni. :D Panic at the disco również znam i lubię, choć słucham ich tylko sporadycznie. :)

    Mój blog, zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię Mylifeaseva
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszego yt-bera mówiąc szczerze nie kojarzę, moze się na niego skusze fajni ulubieńcy i oczywiście inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ferie są też właśnie po to, by nic nie robić. Mam nadzieję, że odpoczęłaś i nabrałaś siły na nowy miesiąc :) Już od jakiegoś czasu zabieram się za "We are your friends", bo mam ochotę w końcu obejrzeć jakiś film, więc może akurat w ten weekend się skuszę. Te gumeczki również bardzo mi się podobają, oryginalnie wyglądają i zawsze mnie kuszą na sklepowych półkach, więc obstawiam, że za którymś razem po prostu się poddam :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis! Podobają mi się praktycznie wszystkie rzeczy :D Niestety nie znam tych youtuberów... xd

    Pozdrawiam :D
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzysiek jest super! (choć oglądam go głównie dlatego, że mieszka w Japonii, to jego filmy do mnie przemawiają ^-^) Co do pozostałych youtuberów, których wymieniłaś - Lisie Piekło czasami oglądam, ale nie jest to mój ulubiony kanał, Banshee kiedys oglądałam nałogowo hahah a ostatnio nadrabiam zaległości :) Z dupy także czasami zdarza mi się obejrzeć :)
    Co do gumek invisibobble i ich wyglądu jak kabel - mój kolega nosił jedną na ręce przez miesiąc i był przekonany, że jest takim hipsterem, że ubiera na rękę kabel hahah a później dowiedział się od siostry że to gumka do włosów ;p

    Może wpadniesz do mnie?
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. super inspiracje, świetny post ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lisie piekło uwielbiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi luty minął bardzo szybko, ale również fajnie. Miałam ferie, więc odpoczęłam od szkoły. Wracając do YouTuba to bardzo podobają mi się ostatnio filmiki Banshee, chociaż nigdy nie byłam jej wielką fanką. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja ostatnio przestałam oglądać Youtube'a. Brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie posty :) Świetne inspirację :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Eve kocham haha <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam te gumki i też super mi się sprawują :)
    Z lżejszych filmów polecam "Planetę Singli" polski film, który wyszedł nie dawno. Byłam w kinie i bardzo mi się spodobał :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam zamiar go obejrzeć, bo słyszałam że naprawdę fajny ;)

      Usuń
  20. Lisie Piekło, Banshee <3 Uwielbiam je :) Jeszcze Abstrachuje, Szparagi i Beksy <3 Świetne inspiracje, te kolaże takie piękne :)
    Obserwuję, bo masz naprawdę świetny blog!

    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post. Też miałam ferie w lutym. Jak dobrze, że wspomniałaś o filmie "Rozumiemy się bez słów", z pewnością go obejrzę :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspirację, oglądam Lisie Piekło i bardzo ją lubię :) A wolny czas, zawsze fajnie wykorzystać na oglądanie filmów i seriali, zawsze wtedy nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ulubieńcy i świetne inspiracje. Mam zamiar obejrzeć "We are your friend" :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. również lubię tych jutuberów a gumki z invisibooble świetnie się u mnie sprawdzają :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do tożsamości A z PPL to ja byłam bardzo rozczarowana :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post!
    Tez posiadam te gumki do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  27. też bardzo lubię te gumki, są naprawdę świetne ;) każdemu czasem przydaje się chwila, w której oderwiemy się od wszystkiego, pozdrawiam!
    xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej tak się rozpisałaś, że nie wiem od czego zacząć :D
    Przede wszystkim śliczne zdjęcia!
    W lutym również troszkę się rozleniwiłam ;p Ale każdemu przydaje się taki odskok od rzeczywistości.
    Banshee i Lisie Piekło, aj uwielbiam! <3
    "We are your friends" też oglądałam w tym miesiącu i sądzę, że Zac się świetnie spisał, zresztą jak zawsze:)
    Ferie miałam najpóźniej i również mi się udały tak jak Twoje! :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. też miałam taką gumeczkę do włosów, ale jak nosiłam ją na ręce to trochę ją rozciągałam z nudów i tak się stało, że się urwała :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne inspiracje, a yutuberki Zuzi no nie za bardzo lubię ;)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł i wykonanie notki. :)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też w lutym kupiłam te gumki do włosów i są boskie :)
    Ahh, pll ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. We are your friends! Uwielbiam film! Super inspiracje kochana :*
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia, także uwielbiam te filmy o których napisałaś :p

    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje, widać, że napracowałaś się nad postem :) Z wymienonych przez Ciebie youtuberów szczególnie lubię Evę - ma ogromy dystans do siebie i jest mega zabawna! :)

    http://6mkwadrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lisie Piekło i Z Dupy - uwielbiam ich! :D
    Miałaś świetne ferie, super ulubieńcy :)


    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia ! :) i fajne podsumowanie .. ja to w ferie nie miałam czasu na nic niestety :/
    a nad twoimi ulubieńcami się zastanawiam i może skorzystam z czegoś :) przydatny post

    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie na bloga ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealne podsumowanie lutego! Takie posty na prawdę bardzo fajnie się czyta, a do tego można się dowiedzieć nowych rzeczy. Nie słyszałam o tym zespole, ale spodobał mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja za bardzo youtuberow nie oglądam:)
    Panic!At the Disco są świetni! Chciałam zapytać jak zrobiłas te paski z piosenkami?

    OdpowiedzUsuń
  42. Super notka :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale śliczne fotki :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-pisanki-ozdoba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Banshee i Lisa<3
    a ten topcoat muszę kupic!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  45. inspiracje świetne, ja z yt'erów też kocham lisie piekło, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super inspiracje, dla mnie luty był udany :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post i cudowne inspiracje ;)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia