Gdzie byłam, jak mnie nie było?

8 kwietnia 2016


Nie lubię tłumaczeń z blogowych przerw, bo zazwyczaj wyglądają one tak samo: "Przepraszam, nie miałam czasu i weny, przepraszam, poprawię się". Tym razem jednak czuję, że muszę w jakiś sposób wam się wytłumaczyć. Nie było mnie tu aż 22 dni. Przez ten czas trochę odpoczęłam, przemyślałam chyba całe swoje życie, zregenerowałam siły, więc teraz chciałabym krótko wyjaśnić moją nieobecność.

Zacznę od tego, że to była moja pierwsza taka dłuższa przerwa w blogowaniu. Można to uznać za sukces, bo naprawdę mało kto dałby radę przetrwać 3 lata bez żadnej dłuższej przerwy. I właśnie to chyba był główny powód mojej nieobecności. Byłam po prostu zmęczona i potrzebowałam odpoczynku. Musiałam przemyśleć kilka spraw, zająć się rzeczami ważniejszymi. Wiem, że to brzmi trochę słabo, ale naprawdę nie byłabym w stanie dalej funkcjonować bez chwili przerwy. Zapewne znacie to uczucie, kiedy z całej siły staracie się robić wszystko jak najlepiej, ale mimo najszczerszych starań nic wam nie wychodzi. Wszystkim wokoło powtarzacie, że są w stanie zrobić wszystko, a w międzyczasie sami czujecie się bezsilni. Czujecie, że nic nie potraficie i wszystkich zawodzicie. Przytłoczona tym wszystkim, postanowiłam, że czas na zmiany. Obecnie skupiam się na lepszej organizacji, bo czuję, że to jej mi brakuje. Chcę zrobić porządek i na blogu, i w swoim życiu. Idzie  mi na razie w miarę dobrze. Mam nadzieję, że zbliżająca się wiosna dostarczy mi tak bardzo potrzebnej energii. Trzymajcie za mnie kciuki!






Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Każdy czasami potrzebuje chwili przerwy ;)

48 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji tego wszystkiego :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Każdy potrzebuje przerwy..

    polnemaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy potrzebuje chwilę przerwy na przemyślenia a także odpoczynek. Rozumiem Cię bo sama czasami mam ochotę odpocząć od tego wszystkiego. Cieszę się że wróciłaś i czekam na Twoje posty :)
    Pozdrawiam! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdemu potrzebna jest przerwa, zwłaszcza że nie miałaś jej tak długo. Dobrze Cie rozumiem, bo sama prowadzę bloga ponad 2 lata i też jakoś nie miałam tak długiej przerwy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Też staram się robić wszystko z całych sił i chyba jestem perfekcjonistką ^.^
    Bardzo ładny sweterek!
    Zgadzam się z ty, że każdy potrzebuje chwili przerwy.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz do mnie - http://jowitajonca.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdemu jest potrzebna przerwa, czy to krótsza, czy to dłuższa. Jakakolwiek przerwa. Jeżeli dla ciebie to jest dobre, blogowi też to dobrze zrobi i przemieni go na plus. Czekam na kolejne posty, bo można powiedzieć, że trochę się za tobą stęskniłam! :)

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy czasem potrzebuje odpoczynku, ale mimo tego fajnie ze wróciłas :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! 3 lata cały czas blogować? Gratulację! Według mnie odpoczynek jak najbardziej Tobie się należał. :) Śliczne zdjęcia, super spódniczka! :D
    jjulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. to normalne, takze dobrze Cie widziec tu z powrotem! :*

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooow, cóż to za wspaniały fotograf robił te zdjęcia? :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest czasem trochę przystopować ;) I nie można gniewać się na osobę która tak sumiennie przykłada się do swojej pracy :)
    Zdjęcia są przepiękne i stylizacja również :)
    Pozdrawiam!
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych :)

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również często robię sobie przerwy w ''blogowaniu'' ze wzgledu na brak czasu :) ale za to do każdego posta wkładasz jeszcze więcej pasji niż gdybyś miaała je pisać codziennie - tak uważam :) świetnie wyglądasz,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fotki:)Dobrze czasem zrobić sobie krótką przerwę , a potem z zapałem i nowymi pomysłami zabrać się ostro do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem każdy potrzebuję przerwy. Biorąc pod uwagę natłok zajęć dnia codziennego.

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przerwy są potrzebne. Teraz naładowana pozytywną energią zaskoczysz nas niejednym tematem i stylizacją :) Powodzenia :)
    Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygladasz ;*
    super spódniczka
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka przerwa niekiedy jest bardzo przydatna. Mam nadzieję, że wróciłaś teraz z podwojoną siła! :)
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowe zdjęcia, Jesteś bardzo fotogeniczna ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że już wróciłaś. Super zdjęcia :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też czasami robię przerwę na swoim blogu, to nic złego :) Czasami trzeba odpocząć i nabrać weny bo jednak wstawianie postów i robienie zdjęć na bloga zajmuje sporo czasu i czasami taka przerwa się przydaje :)
    U mnie nowy post ^^
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze Cię rozumiem, sama miałam taką przerwę, czasem po prostu trzeba poświęcić więcej czasu tylko sobie. Ale cieszę się że już jesteś! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W zupełności cię rozumiem! Każdy potrzebuje czasem przerwy i nikt nie powinien mieć z tym problemu. Śliczne zdjęcia:)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że powróciłaś :) Zastanawiałam się, dlaczego tak długo nie pojawia się żaden post. Oczywiście Cię rozumiem i nawet chyba dobrze, że zrobiłaś sobie taką przerwę. Chwila wytchnienia jest dla każdego potrzebna. Naprawdę podziwiam Cię, że przez 3-lata nie robiłaś żadnej dłuższej przerwy *.* Ładne zdjęcia :3
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przerw najlepiej w ogóle nie powinno się tłumaczyć. Cudownie Ci w tej szarej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy musi zrobić sobie przerwę od wirtualnego świata :)
    Mam pytanko- wiem, że robiłaś sobie sama design- tak czytałam czyiś komentarz :P I jak go wykonała ś? Jakieś wskazówki? Ja nie umiem sama robić szablonu tylko wgrywać,,,
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z kodów CSS i poradników w internecie ;)

      Usuń
  26. Powodzenia w powrocie do blogowania!
    Przerwa czasem jest każdemu potrzebna :)
    Obserwuję

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że wróciłaś! Każdy czasem potrzebuje przerwy! ;)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami trzeba poświęcić więcej czasu sobie! Prześliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy czasem potrzebuje przerwy, aby się zregenerować. Powodzenia, trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli ;) na pewno dasz radę!
    xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdemu jest potrzebna przerwa. Mam nadzieję że teraz doczekam się regularnych postów. Pozdrawiam, śliczne zdjęcia.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie czasami takie przerwy dają kopa do dalszego działania. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja Cię bardzo dobrze rozumiem! Każdy potrzebuje przerwy aby móc sobie wszystko poukładać i przemyśleć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 22 dni to w sumie dużo, ale gratulacje dla ciebie że udało ci się powrócić, mi zwykle po takim okresie czasu trudno do czegokolwiek wrócić... ale o takiej przerwie jak ty mówisz marzę, chociażby od szkoły, żebym mogła nadrobić co nieco!
    pozdrawiam gorąco! <3

    blonderror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem przerwa 22 dniowa to nie długo ;) jeśli ktoś dodaje post co trzy miesiące to można to uznać za olewanie bloga ale 22 dni przerwy należy Ci się. Jak dla mnie dodawanie postów co 5 dni jest troszkę męczące ;)
    Zdjęcia śliczne ;) zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Czasem każdy potrzebuje po prostu odetchnąć i nie ma w tym nic złego :) Cieszę się, że wróciłaś, mam nadzieję, że z ogromną dawką nowej motywacji i energii!

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasem każdy potrzebuje po prostu odetchnąć i nie ma w tym nic złego :) Cieszę się, że wróciłaś, mam nadzieję, że z ogromną dawką nowej motywacji i energii!

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  37. No pewnie, że tak. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi ;) Ale dobrze, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że wróciłaś, każdy czasami potrzebuje się zresetować
    Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że na tyle zatęskniłaś za blogowaniem, że już tu zostaniesz bez przerw :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki, przerwy są wskazane, gdyby człowiek ich nie robił, blisko byłoby mu do robota :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  41. Każdy potrzebuje odpoczynku od czegoś :)
    Ślicznie wyglądasz ^^ ładna spódniczka :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  42. Po przerwie definitywnie ma się większą wenę! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Na pewno wszystko wróci do normy! Trzymam kciuki. :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Ważne w zyciu są takie przerwy, nawet nie ma się co tłumaczyć! :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Każdy czasem potrzebuje przerwy, to calkiem normalne:)
    Najważniejsze, byś nie robiła nic na siłe:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dobrze, że zrobiłaś sobie taką przerwę :)
    Zapraszam: http://polakotowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia