How to chill out?

26 kwietnia 2016


Przez całe życie gdzieś pędzimy, żyjemy w biegu, tak wiele mamy na głowie, ze wszystkim musimy zdążyć. W tym całym bałaganie naprawdę warto usiąść, odetchnąć i odpocząć. Raz na jakiś czas trzeba rzucić wszystko w kąt i zająć się najważniejszym - samym sobą. Wyluzujcie, znajdźcie czas na to, co lubicie, a całość wróci do normy. Pamiętajcie, że nie wszystko w waszym życiu musi być idealne. Oto 5 moich sposobów na odstresowanie i wyluzowanie się w trakcie lub po zabieganym tygodniu.

1. Wyjście ze znajomymi
Zdecydowanie mój ulubieniec. Chyba nic nie poprawia mi humoru tak, jak spotkanie z przyjaciółmi. Czasami po prostu trzeba wyjść z domu, żeby poczuć się lepiej.


2. Kolorowanki antystresowe.
Jak zapewne wiecie, te kolorowanki to mój ogromny ulubieniec. Ostatnio trafiły do mnie 2 nowe i chciałabym je dla was zrecenzować. 


Milion kotów, wspaniałe ilustracje do kolorowania. Lulu Mayo
Kolorowanka jak sam tytuł wskazuje, jest idealna dla miłośników kotów. Pełno w niej cudownych i pięknie wykonanych rysunków, które tylko czekają na wypełnienie kolorami. Co tu dużo pisać, te koty są po prostu przeurocze i myślę, że spodobają się nie tylko typowym kociarom.


Nie ma jak w domu, książka do kolorowania. Steve Duffendack
W tej kolorowance znajdziemy mnóstwo przedmiotów związanych z domem. Odszukasz tutaj bogato zdobione sztućce, kwiaty doniczkowe, a nawet rybki w akwarium. Całość kojarzy się z uczuciem komfortu i bezpieczeństwa. Ta kolorowanka idealnie nadaje się na chłodniejsze wieczory w domu.


3. Weekend w kuchni
Każdy z nas lubi zjeść coś pysznego. W ramach odstresowania proponuję przygotowanie właśnie jakiegoś smacznego posiłku. Możesz spróbować czegoś nowego albo wykorzystać jakiś ze sprawdzonych przepisów. Obiecuję, że skupiając się na jedzeniu, zapomnisz o stresie :D


4. Filmy i seriale
Nie od dziś wiadomo, że filmy i seriale to moje małe uzależnienie. Potrafię spędzić cały weekend, nadrabiając sezon ulubionego serialu. Dla jednych to strata czasu, ale mnie to naprawdę odstresowuje szczególnie po zabieganym tygodniu. Jeśli poszukujecie jakiegoś dobrego serialu, to zdecydowanie polecam "Grę o tron", którą aktualnie oglądam.


5. Czytanie książek.
Ze mną i książkami jest taki problem, że naprawdę uwielbiam je czytać, ale nie zawsze mam na to czas. Dopiero kiedy przychodzi weekend, to jakimś cudem udaje mi się znaleźć chociażby chwilę na taki odpoczynek. 


A co wy lubicie robić po zabieganym tygodniu?

37 komentarzy:

  1. Ja zawsze po takim tygodniu spotykam się z chłopakiem i idziemy sobie gdzieś lub siedzimy w domu jak pogoda jest brzydka :) Ale uwielbiam kolorować kolorowanki <3

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba odespać i się zregenerować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przede wszystkim spotykam się ze znajomymi, czytam lub oglądam filmy :)
    Jeżeli jestem bardzo zestresowana to uwielbiam biegać :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zabieganym tygodniu zazwyczaj preferuję oglądanie ulubionych seriali, filmów, a także czytanie książek ^^ Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanowczo najbardziej odstresowuje mnie rysowanie. Nie muszę kupować kolorowanek, bo na własny użytek potrafię narysować wszystko i zdarza mi się, ze np. ucząc się matematyki zaczynam rysować coś na marginesie. Dziesięć minut takiego rysowania i mogę dalej ruszać do boju z funkcjami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmy, seriale i znajomi to zdecydowanie moja ulubiona opcja przy spędzaniu czasu:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. wyjścia ze znajomymi, czytanie książek, oglądanie serialów - to najbardziej lubię :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre rady :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sposoby idealne! A co do tych kolorowanek... też je dostałam i są cudowne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowanki i jeszcze raz kolorowanki :D Tylko one mnie potrafią wyciszyc. Czasem jakas lekka kiazka, ale niestety nie zawsze pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  12. jest duzo sposobow na odstresowanie robiac cos fajnego:D kazdy raczej umie sie rozerwac :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam czytać książki jednak zawsze jest wiele ważniejszych rzeczy do zrobienia. Wieczorem siadam, aby poczytać ale jestem tak bardzo zmęczona, że po trzech stronach śpię z głową w niej.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Teen Wolf, Gre o tron zaczalem ogladac ale jak dla mnie jest bardzo ciezka do zrozumienia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku najtrudniej jest ogarnąć wszystkich bohaterów, ale po kilku odcinkach wszystko staje się jasne :D

      Usuń
  15. świetny masz uśmiech ;) ja na odstresowanie najbardziej lubię gotować ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodki koteek <3


    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnym sposobem na odstresowanie się są te kolorowanki. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. gotowanie i dobre jedzonko to chyba najlepsze rozwiązanie! oprócz tego oczywiście filmy i seriale, gdy je oglądam, przynajmniej nie myślę o stresie :)
    ja również lubię spotkać się ze znajomymi i poćwiczyć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak, najlepsza jest minuta sam na sam z dobrą książką po tygodniu wypełnionym sprawdzianami i kłótniami z nauczycielami ^^ I nie ma to jak krótka (tak jakoś 12 h) drzemka regeneracyjna :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam jedna w domuu i chyba zajrzę do niej :) (wysłałam Ci zapro na facebook'u bo mam nowe konto i wszystkich znajomych usunelo)


    shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodki kotek <3

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wychodzić ze znajomymi jak i oglądać seriale ;)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. tak Ci tylko powiem, że jesteś prześliczna i mega fotogeniczna!
    co do sposobów sama WSZYSTKIE z nich "używam":)
    zapraszam, dopiero zaczęłam ->> zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteśmy bardzo podobne, haha. :D Ja bardzo lubię pooglądać sobie seriale, mój zdecydowany faworyt to The Walking Dead. <3
    Ale kolorowanki też są świetne, moja babcia ma takie i razem kolorujemy.
    http://aleksandrazurawofc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może nie na temat ale cudowna jest ta butelka z napisem "Adventure" :o

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne porady! Ja po zabieganym zdecydowanie lubię się wyspać, haha! Odstresowuje mnie też ćwiczenie lub gotowanie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio jestem fanką takich kolorowanek, świetnie to uspokaja i sprawia, że na chwilę zapominam o problemach.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczne oczy a kociak uroczy!
    Ja po wielkiej gonitwie też muszę odpocząć,wyspać się.Mieć kilka minut dla siebie.Bardziej niż gotowania odstresowuje mnie muzyka.
    Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia !
    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te kolorowanki są cudne, akurat te same strony pokażę u siebie, ale zbieg okoliczności XD
    Świetne rady ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje sposoby na odstresowanie to czytanie dobrej książki, ewentualnie nadrabianie zaległości w ulubionym serialu. Uwielbiam zakupy, wyjazdy w nieznane miejsca, spotkania ze znajomymi. To pozwala mi zapomnieć o codzienności.
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kolorowanki są mega tylko problemem dla wielu osób może byc dość wysoka cena. Przynajmniej jak dla mnie jest nieco wygórowana, ale w ostateczności jest tez kilka serwisów z kolorowankami onlline do wydruku np.: Top coloring pages

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia