Test kosmetyków z Dresslink

15 kwietnia 2016


Zapewne przeglądając chińskie strony, na których można znaleźć kosmetyki, zastanawialiście się, jakie one właściwie są. Bezpieczne? Skuteczne? Warte zakupu? Oryginalne? Niedawno przyszło do mnie zamówienie ze strony Dresslink.com, w którym skupiłam się właśnie na tego typu produktach. Z całości jestem naprawdę zadowolona, ale niestety zamówienie nie przyszło kompletne :)) W paczce nie znalazłam pędzli, na których najbardziej z całego zamówienia mi zależało. Mam jednak nadzieję, że firma ma zamiar coś z tym zrobić.


Wiele z was może pomyśleć, że to oryginał, ale niestety muszę was zmartwić. Jestem prawie pewna, że to podróbka (świadczy o tym między innymi słaba jakość wykonania). Pomijając jednak tę wadę, muszę przyznać, że cienie są całkiem dobre. Całkiem dobrze napigmentowane i całkiem dobrze się utrzymują. Ogólnie, za taką cenę spodziewałam się czegoś okropnego, tymczasem jestem mile zaskoczona. 


Ta szminka to prawdopodobnie również nie jest oryginał. Myślę jednak, że ten fakt w tym przypadku nie jest zbytnio istotny, ponieważ jakość tej szminki jest po prostu genialna! Świetnie się ją rozprowadza, nie wysusza ust, nadaje im piękny kolor, a do tego całkiem długo się trzyma. Jak dla mnie 10/10!

Akcesoria do paznokci

Jeszcze kilka miesięcy temu (zanim moje paznokcie doszczętnie się połamały) moim uzależnieniem było malowanie paznokci. Nic więc dziwnego, że zaopatrzyłam się w kilka gadżetów. Wybrałam ozdobne wąskie tasiemki oraz stemple do paznokci. O jednych i drugich zapewne słyszeliście, a jeśli nie to jestem pewna, że wujek google wam pomoże. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak ciekawe i oryginalne zdobienia możecie wykonać z ich pomocą! Zdecydowanie polecam! 




Zegarek z mapą świata
Proszę serdecznie o poklikanie w linki ♥

42 komentarze:

  1. no niestety ... UD3 raczej nie wygląda na oryginalny :( słaabo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Powiem szczerze, że najbardziej moją uwagę przykuła szminka, która ma bardzo ładny kolorek ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, ja jednak wolę kupować stacjonarnie :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zamawiałam sobie na dresslink szminkę i kiedy zobaczyłam, że jest z Mac'a to była taka radość po czym dowiedziałam się, że to podróbka haha :D W każdym razie tak jak napisałaś szminka spełnia swoją rolę, więc właściwie nie ma znaczenia czy jest oryginalna czy nie.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka z maca wygląda naprawdę jak pomadka z maca, wow :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy udało się Tobie upolować, bardzo skusiłaś mnie tą szminką, nawet jeśli nie oryginał ważne że efekt jest super :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to nawet nie wiedziałam że na Dresslink można kupić kosmetyki. Dzięki za tego posta!

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama miałam produkty z tej firmy i jestem negatywnie do niej nastawiona ;)

    Kinga Dobrowolska - blog. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie miałam zamiar zamówić kosmetyki z chińskiej strony, ale trochę obawiałam się jakości, ale teraz rozwiałaś moje wątpliwości.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie wygladaja spoko ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminka to kolor jakiego szukam
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad takimi tasiemkami na paznokcie.
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że kosmetyki nie okazały się jakieś tragiczne, bo szczerze mówiąc pewnie sama bałabym się zamawiać je z chińskich stron. Paletka jest śliczna i gdybym tylko malowała się cieniami, pewnie pomyślałabym o zakupie :D I szminka ma przepiękny kolor! :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminka wygląda prawie jak orygniał ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te stempelki są świetne, nie trzeba się nagimnastykować żeby nasze paznokcie wyglądały olśniewająco ;)
    xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że każda dziewczyna marzy o szmince z Maca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie nie zawsze marka jest najważniejsza, a wykonanie. Łatwiej jednak znaleźć coś dobrego w Macu niż na np. Dresslink. Ale ogólnie dobry post i ładne zdjęcia!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka chyba zachwyciła mnie najbardziej :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. te podróby i tak mnie zachęciły do przetestowania ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja szczerze mówiąc wolę sięgać po markowe kosmetyki, nie jestem pewna czy te z Chin posiadają odpowiednie atesty, a to jest dla mnie super ważne :|
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z dresslink również posiadam ozdobne tasiemki do paznokci. Są świetne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w ogóle nie jestem przekonana do tych wszystkich chińskich stron, pomijając nawet fakt, że czasami wysyłka kosztuje drożej niż samo zamówienie. Paletka nie wygląda na oryginalną, ale wydaję się i tak być dobra, jak i również szminka. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. te kosmetyki wyglądają tak... prawdziwie ;) wow

    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest kolor ten szminki ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej strony można na prawdę wyhaczyć świetne przedmioty.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hihi, dosłownie wczoraj też zrobiłam sobie paznokcie z udziałem tej blaszki. Skończyły mi się pomysły na paznokcie i potrzebowałam czegoś nowego, a wyłapałam, że zalega ona u mnie od kilku miesięcy praktycznie nie używana. Pomyślałam: co szkodzi. Zaraz po kupieniu próbowałam zrobić i średnio mi to poszło. Teraz, o dziwo, coś z tego wyszło i wcale nie wygląda jakby pies nakładał mi lakier językiem. :D
    Śliczny kolorek szminki ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie podczas współpracy nie byłam pewna czy warto zamawiać kosmetyki i inne takie akcesoria, ale widzę, że spełniją swoją rolę a to bardoz dobrze. Chyba pokuszę się na te stemple i inne akcesoria do paznokci ❤️


    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne rzeczy. Nie zamawiałam jeszcze nigdy takich podróbek ale kusi mnie ta szminka. Cenowo się różnią zdecydowanie, a efekt ten sam. No i coś na paznokcie...
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj!
    Zostałaś nominowana do LBA!
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie stemple do super sprawa.
    Jednak zamawiałam takie na Allegro dla koleżanki i co się okazało coś było nie tak ze stempelkiem.
    Chyba zdecyduje się na te cienie :)
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiałam się już kiedyś jakiej jakości mogą być kosmetyki z tej strony, ale na podróbki się raczej nie skuszę, wolę kupić tańsza markę ale oryginał jak już.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna szminka *.*
    UD3 rzeczywiście nie wygląda na oryginał... ale najważniejsze, że jest mimo to dobrej jakości :D

    Zapraszam na nowy post! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Te akcesoria do paznokci są najlepsze :D


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna recenzja i myślę, że bardzo przydatna dla osób, które obawiają się zamawiać z chińskich stron ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sie strasznie boje podrobek bo chociaz są tanie ale szkoda miec kiepski kosmetyk i go jeszcze uzywac :D i nie daj boże jakaś wpadka :D Gdzie szukałas kosmetyków?

    PS: Za każdym razem gdy wracam do blogosfery od razu lece na twojego bloga :D Wiele pozytywnych zmian!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzorki na paznokcie zajefajne ! ;) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomadka z Mac'a to moje marzenie poza tym ja także miałam śliczne paznokcie ale od kiedy zaczęłam grać w koszykówkę to niestety połamały się ..
    KLIK <---Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia