Straps by Promees

11 maja 2016


Mam wrażenie, że cały świat oszalał na punkcie tych ozdobnych ramiączek do staników. Na blogach, tumblrach i instargamach ich pełno. W sumie nie dziwię się, że zyskały tak wielką popularność, bo wyglądają naprawdę genialnie. Świetnie nadają się do bluzek z większym dekoltem i sprawiają, że zwykła stylizacja nabiera charakteru. Od kilku dni jestem szczęśliwą ich posiadaczką i chciałabym je dla was zrecenzować.
Pochodzą one ze strony promees.pl.

Opakowanie i wykonanie

Ramiączka były zapakowane w proste i poręczne pudełeczko. Wszystko ładnie ułożone, no po prostu tak jak powinno być. Co do jakości wykonania samych ramiączek, to również jestem zadowolona. Widać, że są solidne i nie rozlecą się przy pierwszym założeniu.



Komfort noszenia

Wiele osób zapewne zastanawia się, czy takie coś jest w ogóle wygodne. Przyznaję, że na początku nie mogłam się przyzwyczaić, ale już po kilku minutach całkowicie zapomniałam, że mam na sobie te ramiączka. Nosi się je naprawdę przyjemnie, wykonane są z miękkiego i elastycznego materiału. 


Instrukcja obsługi

Jak to przymocować? Naprawdę nie ma w tym nic trudnego. Wystarczy, że odepniecie stare ramiączka od stanika i wymienicie je na te od Promees. Banalne, bo nawet ja dałam radę :)

Asortyment

Jeśli poszukujecie czegoś innego niż mam ja, to mam dla was dobrą wiadomość. Na stronie Promees znajdziecie mnóstwo innych modeli, tych prostych i bardziej skomplikowanych. Możecie wybrać również typ z dopinaną zawieszką. A jeśli czarny nie należy do waszych ulubionych kolorów, to pozostał wam jeszcze biały :)

Jaka jest moja ogólna opinia? Zdecydowane 10/10
A jak wam się podobają?

38 komentarzy:

  1. Taaak, cały świat w tych ramiączkach. Może tez sobie takie sprawię? Jesteś bardzo ładna!💖 💖😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te ramiączk , dają piękny efekt , również zastanawiam się nad zamówieniem ich ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobają, aczkolwiek jeszcze ich nie mam :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je już wcześniej i bardzo mi się spodobały. Moim zdaniem jest to ciekawy dodatek do prostej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ zauważyłam, że wszędzie ich pełno. Są świetne, ale nie sądzę, że w najbliższym czasie po nie sięgnę.

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam takie ramiączka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. One są przesliczne :D Jeszcze w zestawieuniu z koronkowym stanikiem. :D CUdo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi sie, że jestem jedyną osobą na której te ramiączka nie robią wrażenia :D Po prostu ładnie wyglądają :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ramiączka, uważam, że dodają szyku i elegancji całej stylizacji! Masz bardzo inspirującego bloga, obserwuję i pozdrawiam :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. no te ramiaczka konturuja:D ja jednak nie nosze raczej, moze kiedys ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te ramiączka ;) wyglądają naprawdę cudownie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam te najpopularniejsze dwa wystające ramiączka-tyle, że nie są odpinane. Kupiłam stanik jakby w całości ;D
    Jednak już myślę o sprawieniu sobie czegoś podobnego do ciebie :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zdjęcia może się nadają, ale nie paradowałabym po mieście z żadną widoczną częścią stanika. Już wole ubrać większy naszyjnik...

    OdpowiedzUsuń
  14. prezentują sie świetnie, bardzo mi się podobają takie ramiaczka :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają naprawdę cudownie :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Są cudowne, marzę o nich <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają naprawdę świetnie w połączeniu z pewnymi rzeczami
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Te ramiączka są przeprzeprzecudowne! Muszę sobie takie jedne sprawić. Wyglądają one cudowne, do tego są wygodne (stwierdzam z twojej opinii). Żyć i zamawiać ♥☺

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Są świetne, mega efekt :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są, potrafią dodać oryginalności normalnej bluzce.

    http://laura-ss.blogspot.com/2016/04/2016-spring-dresslink-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz są one wszęęędziee haha :D
    chciałabym takie sobie kupić, albo jakiś stanik w tym stylu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Są świetne, dają doskonały efekt. Idealnie dopasowywują się do wszystkich stylizacji! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też sie strasznie podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam szczerze, że na mnie wielkiego szału to nie zrobiło, aczkolwiek prezentuje się całkiem fajnie :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam je, zwykły, biały t-shirt wygląda z nimi tysiąc razy lepiej ;)
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, że wszyscy oszaleli na punkcie ozdobnych ramiączek, ale jest za czym szaleć. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne opakowanie :)! oczywiście sam produkt jest równie fajny!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja właśnie zastanawiam się nad ich kupnem coraz bardziej.. :)
    zapraszam :) Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszędzie one są, ale w sumie się nie dziwię, bo dają super efekt gdy się je doczepi do biustonosza. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam identyczne i je uwielbiam c:

    http://sendaiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. idealne :* wystarczy dopiąć ramiączka i już cała stylizacja gotowa, bardzo seksownie :)

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też bardzo podobają się takie damskie "gadżety" ;D
    Pozdrawiam!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. UWIELBIAM TE RAMIĄCZKA
    ZAPRASZAM TEŻ DO SIEBIE :) kingawolsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tez mam te ramiaczka sa świetne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia