10 items 15 outfits | summer capsule wardrobe

22 czerwca 2016


Znacie ten ból, kiedy wyjeżdżacie na wakacje i musicie się spakować, a wasze ubrania za nic w świecie nie chcą się zmieścić do walizki. Jeśli tak, to doskonale was rozumiem. Jeszcze jakiś czas temu to był również i mój problem. Podobnie było z ubraniami w szafie. Niby jest ich dużo, ale jak przyjdzie co do czego, to nie mam się w co ubrać i nic do siebie nie pasuje. Z pomocą przyszła mi pewna metoda, która polega na zaopatrzeniu się w klasyki i kupowaniu ubrań w taki sposób, żeby pasowały do innych ciuchów w naszej szafie. W ten sposób przy pomocy 10 elementów stworzyłam 15 outfitów, które świetnie sprawdzą się na lato. Jeśli gdzieś wyjeżdżacie, jest to opcja idealna dla was.

Moja baza:
1. Koszula jeansowa - lumpeks
2. Zwykła czarna sukienka - lumpeks/h&m
3. Oliwkowy top - lumpeks
4. Biały top - Cropp
5. Biała bluzka z odkrytymi ramionami - Butik
6. Szare spodenki - lumpeks/h&m
7. Jeansowe spodenki z wysokim stanem - lumpeks
8. Spodnie we wzorki - Frog
9. Tenisówki - lumpeks/Converse
10. Sandałki na obcasie - Biedronka

Oprócz tego, dorzuciłam kilka dodatków, które możecie zmieniać według uznania.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Czy wy też stosujecie taką metodę? Która stylizacja najbardziej wam się podoba?

49 komentarzy:

  1. Naprawdę wiele świetnych outfitów!
    Przyda mi się to, bo tez będę musiała się pakować na obóz na wakacje na 10 dni, a nie chce mieć całej szafy w walizce :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko mi powiedzieć, która jest najlepsza! Bo chyba mamy bardzo podobny gust <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Przyda mi się przed wyjazdem do Polski bo moje pakowanie się jest straszne haha

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś naprawdę wiele świetnych stylizacji, ale jedenasta spodobała mi się najbardziej ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stylizacje , ciężko mi wybrac która jest najlepsza ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Często podróżuję albo włóczę się, więc chcąc nie chcąc musiałam nauczyć się wielu rzeczy :D A podstawową jest to, że na wyjazd się człowiek nie stroi, tylko bierze dżinsy i tyle koszulek, ile dni, bo każda koszulka pasuje do dżinsu. Wszystko pasuje do dżinsu, tak szczerze mówiąc. Ale tak ogólnożyciowo noszenie klasycznych ubrań w podstawowych kolorach jest świetne: w mojej szafie wszystko do siebie pasuje. Jeżeli zestaw nie wygląda dobrze, to tylko dlatego, że jestem na niego za gruba, nie z powodu złych kolorów czy fasonu.
    Czarna sukienka jest świetna, własnie na taka poluję, niestety, dorwałam tylko wełnianą, która jest trochę za gruba na lato...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na zaoszczędzenie sobie 'bólu głowy' przed wyjazdem :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te stylizacje! zwłaszcza ta biała bluzeczka<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te zestawienia mi się podobają :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zestawy w takim stylu, ale 1, 2, 12 i 15 to chyba moje ulubione <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te outfity są naprawdę świetne! :)


    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobała mi się 11 i 12, fajne i pomysłowe. Kilka ciuchów, a na tyle sposobów można je ze sobą połączyć.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawy, ja nie lubię się pakować bo zawsze muszę zaplanować z góry kilka outfitów :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie 1 i ostatnia stylizacja najlepsza! <3 zazdroszczę że potrafisz takie cudeńka znaleźć w lumpeksach :))
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zestawienia bardzo mi się podobają.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Metoda na pewno przydatna :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. 1,8,10,11,12,14,15 - według mnie najlepsze! Super pomysł na post :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne outfity! Najbardziej podoba mi się 1 i 6. Zakochałam się w tej bluzeczce :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wszystko dobrałaś .

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 4 i 10 stylizacja jest bardzo ładna:)
    Nie ja jakoś nie stosuje takiej metody, chociaż przyznam przyda sie :)
    Zapraszam :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam dokładnie tak samo! Mimo dużej walizki, to moje outfity nie chciały się zmieścić haha za dużo pomysłów, a tak mało miejsca o zagospodarowania.. Stylizacje twoje są cudowne! Najlepsze 6,8,13 i 16 ♥
    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega stylizacje :) Z każdej podoba mi się coś, lub całość :) Na pewno założyłabym 1,3 i 15
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne stylizacje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobny problem .
    Mam całą szafę ubrań , a jak mam się ubrać to nigdy nie ma co założyć.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, dorwałaś conversy w lumpeksie? Zazdro :D
    najbardziej podoba mi się stylizacja 2,5 i 11/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te zestawy, 11 moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mi by sie nie chcialo tyle tego ukladac haha:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę wiele stylizacji mi się spodobało, ale szkoda, że nie pokazałaś się w tym :/

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zestawy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. 1,2,8,10 i ten zestaw z sama sukienka genialne <3
    oliwkowa koszulka i te spodenki z wyższym stanem świetne ♥
    ja postanowiłam sobie że nie bede już nigdy kupowała żadnych hitów mody bo zwykle do niczego nie pasują i po jakimś czasie przestaje się w tym chodzić i inwestycja w błoto ;c
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy problemów z pakowaniem :D
    Fajnie dopasowałaś ubrania do siebie, wszystkie są super :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają wszystkie stylizacje, ale patrząc na to gdzie kupujesz... Lubię kupować w lumpeksach, ale butów chyba bałabym się stamtąd wziąć ;p

    http://worldofwondersrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie stylizacje są jak dla mnie cudowne :D
    Obserwuję ;*
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na posta! Zdecydowanie przydatny, niedługo jadę na wakacje i muszę skorzystać z tej opcji :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne outfity!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ahhh świetne są te wszystkie stylizacje ale sie zakochałam w tej pierwszej koszulce! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zestawy, szczególnie piątka! Te spodnie są mega na lato. Takie przewiewne i wygodne ❤

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem najlepsza jest 13 stylizacja :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. outfity genialne + wszystkie się zmieszczą do walizki :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  41. Cool sets!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie to wszystko zestawiłaś . Spodenki bardzo mi się podobają szczególnie te z wyższym stanem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne pomysły. 5 i 11 super. I wystarczy trochę pomyśleć i z kilku ciuchów stworzyć tyle stylizacji. :) Pozdrawiam
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze mam czas na pakowanie, ale już zaczynam o tym myśleć. Ładne outfity, jednak mam gorzej aby dobrać coś do kwiecistych wzorów do, których mam słabość.
    Pozdrawiam!
    https://tworczo-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Też mam czasami ten sam problem. Ostatni bardziej przekonałam się do lumpeksów. Można tam znaleźć bardzo ładne rzeczy! Super stylizacje! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia