123 rzeczy do zrobienia tego lata!

29 czerwca 2016


Lato to ulubiona pora roku większości z nas, ale i tak jestem pewna, że niektórych dopadła już nuda. Na początku obiecujemy sobie, że to będą najlepsze wakacje naszego życia, a kilku dniach i tak pozostajemy przed komputerem lub telewizorem. Jest jednak na to rada. Musicie po prostu ruszyć tyłki i zrobić coś ciekawego! Nawet jeśli nigdzie nie wyjeżdżacie, to mogą być naprawdę udane wakacje. Koniec z nudą! Oto bucket list z aż 123 rzeczami do zrobienia tego lata! Życzę miłej zabawy!






  1. Zrób ognisko z przyjaciółmi.
  2. Zrób grilla.
  3. Idź na lody i kup taki smak, których jeszcze nie próbowałeś.
  4. Zrób swoje własne lody.
  5. Jedź nad rzekę.
  6. Jedź nad jezioro.
  7. Poopalaj się (nie zapomnij o kremie z filtrem).
  8. Urządź bitwę na pistolety z wodą.
  9. Zrób lemoniadę.
  10. Urządź piżama party.
  11. Bitwa na poduszki.
  12. Popływaj.
  13. Kup kokosa i go zjedz.
  14. Naucz się robić przepyszne i oczywiście bezalkoholowe drinki.
  15. Zrób sałatkę owocową.
  16. Rysuj kredą po chodniku.
  17. Pobaw się z młodszym rodzeństwem.
  18. Pospaceruj po najbliższej okolicy.
  19. Odwiedź babcię/ciocię/kogokolwiek.
  20. Zaproś kogoś na sesję zdjęciową.
  21. Zagraj w badmintona.
  22. Puszczaj latawce.
  23. Wyrusz w wycieczkę rowerową.
  24. Zrób mrożoną kawę.
  25. Zrób swoją własną koszulkę diy.
  26. Zorganizuj noc filmów.
  27. Zbuduj fort z koców, krzeseł i poduszek.
  28. Śpij w namiocie.
  29. Naucz się grać na gitarze.
  30. Zrób zakupy w sklepie po 5 zł.
  31. Upiecz ciasteczka dla bliskich ci osób.
  32. Zjedz śniadanie na obiad.
  33. Zagraj w tenisa ziemnego.
  34. Zagraj w pingponga.
  35. Zrób pizzę (najlepiej hawajską, bo jest pyszna i kojarzy się z wakacjami).
  36. Zrób piknik.
  37. Puszczaj bańki mydlane.
  38. Nakarm kaczki.
  39. Zrób zwierzaki z balonów.
  40. Po prostu ładnie się ubierz. 
  41. Pomaluj paznokcie na żywy kolor.
  42. Pomaluj paznokcie u stóp.
  43. Zrób sobie jakąś ciekawą fryzurę.
  44. Idź na lumpeksowe zakupy.
  45. Idź na zakupy i nic nie kup.
  46. Spotkaj się ze starymi znajomymi.
  47. Zrób wakacyjną playlistę.
  48. Udekoruj swój pokój.
  49. Wywołaj zdjęcia i powieś je na ścianie.
  50. Obejrzyj zachód słońca.
  51. Obejrzyj wschód słońca.
  52. Rozwiąż krzyżówkę
  53. Rozwiąż sudoku.
  54. Zagraj w jakąś grę planszową.
  55. Spędź dzień na basenie.
  56. Zrób zdjęcie w foto-budce.
  57. Wstań rano (naprawdę rano) i idź na spacer.
  58. Zafarbuj ubrania.
  59. Mów na wszystko "tak" przez jeden dzień.
  60. Jeździj na deskorolce.
  61. Jeździj na rolkach.
  62. Zrób bransoletki przyjaźni
  63. Zostań wegetarianinem na jeden tydzień.
  64. Zostań weganinem na jeden tydzień.
  65. Udaj się na spływ kajakowy.
  66. Zafarbuj włosy na jakiś szalony kolor.
  67. Nie śpij aż do wschodu słońca.
  68. Stwórz swój własny hasztag na Instagramie.
  69. Spędź cały dzień bez telefonu.
  70. Spędź cały dzień bez komputera.
  71. Idź do kina.
  72. Idź na koncert.
  73. Pobiegaj.
  74. Urządź karaoke party.
  75. Śpiewaj, tańcz, po prostu dobrze się baw!
  76. Wypróbuj nowy przepis kulinarny.
  77. Odwiedź wesołe miasteczko.
  78. Kup sobie balon z helem.
  79. Posprzątaj w domu.
  80. Posprzątaj w szafie.
  81. Zrób wyprzedaż swojej szafy.
  82. Każdego dnia zrób zdjęcie.
  83. Posadź jakąś roślinkę.
  84. Wyhoduj awokado z pestki.
  85. Zrób tatuaż henną.
  86. Namaluj jakiś obraz.
  87. Narysuj swoją rodzinę lub przyjaciół.
  88. Kup bransoletki świecące w ciemności.
  89. Puszczaj lampiony.
  90. Oglądaj gwiazdy.
  91. Oglądaj chmury i szukaj ciekawych kształtów.
  92. Wyślij wiadomość w butelce.
  93. Zwiedź miejsce w twojej okolicy, w którym jeszcze nie byłeś.
  94. Odwiedź zoo.
  95. Kup watę cukrową.
  96. Zbuduj zamek z piasku.
  97. Zbieraj muszelki.
  98. Idź na ryby.
  99. Czytaj dużo książek.
  100. Skacz na trampolinie.
  101. Śpij na trampolinie.
  102. Zrób album ze zdjęciami z tego lata.
  103. Weź udział w festiwalu kolorów.
  104. Naucz się nowego języka.
  105. Poznaj kogoś nowego.
  106. Napisz książkę.
  107. Napisz list do samej siebie i otwórz go następnego lata.
  108. Nagraj filmik upamiętniający te wakacje.
  109. Podejmij się wyzwania fotograficznego (w Google znajdziecie mnóstwo ich przykładów)
  110. Zrób wianek z kwiatów (może być też taki ze sztucznych)
  111. Kebab z przyjaciółmi to zawsze dobry pomysł!
  112. Pizza też!
  113. Zrób coś miłego dla drugiej osoby.
  114. Zostań wolontariuszem.
  115. Odwiedź bibliotekę.
  116. Zrób s'mores w ognisku.
  117. Zrób gofry.
  118. Zrób naleśniki.
  119. Idź na pieszą wędrówkę do lasu.
  120. Zacznij oglądać jakiś serial.
  121. Zacznij oglądać daily vlogi Gonciarza.
  122. Kup wszystkie książki do szkoły.
  123. Zarób trochę pieniędzy.

Fot.: Magda K.
Życzę udanych wakacji i gratuluję wszystkim, który to przeczytali! A jakie są wasze plany na to lato?

40 komentarzy:

  1. na pewno zrobię, którąś z tych rzeczy :)
    podobny wpis u mnie :) http://czarnonabialymm.blogspot.com/2016/06/7-rzeczy-ktore-powinienes-zrobic-aby.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainspirowało mnie to mocno. może kilka rzeczy uda się wykonać ;)
    http://girl0almighty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis
    bardzo inspirujący
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny post i pomysłowy! O wielu rzeczach nie pomyślałam i na pewno przyda mi się ta lista jak będę w Polsce! :D

    Zapraszam na nowy post :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje nie musimy nigdzie wyjeżdżać, żeby nasze wakacje były udane
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna taka lista rzeczy , ja jednak wolę zrobić wszystko na spontana niż planować wszystko :D Zawsze będzie ciekawiej:)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju genialne ! <3
    zaserduszkowałam sobie w przeglądarce link do tego post i zajrze do niego jak będzie mi się nudziło :D

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ps. skąd jestes? :o ta droga i ten las w tle wyglądaja mi znajomo :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak upraszczając, to woj. mazowieckie

      Usuń
  9. Kilka punktów z listy to u mnie codzienność. :P
    Świetny pomysł na posta :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. 107 punkt jest bardzo interesujący, dlatego go wykonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno zrobiłam podobną listę, ale 30 rzeczy i wszyscy mi mówili, że za dużo, a u Ciebie 123 - o kurczę, przy tej liczbie to 30 wydaje się bardziej wykonalne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow dobra robota!
    Świetne 123 pomysły!
    I jak tu powiedzieć, że nie mamy co robić :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pomysły i z całą pewnością niektóre wykorzystam :D Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeważnie, każdy ma plany na wakacje a przychodzi co do czego i nic się nie chce. Ja jestem typem człowieka, który wykorzystuje każdą minutę wakacji na spędzeniu czasu poza domem i korzystania z wolnej chwili. Rzadko bywam w domu, jednak kiedy już jestem staram się poświęcić czas na bloga :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Obecnie czekam na wyniki matur :) a później zamierzam jakoś aktywnie spędzić wakacje :D na pewno nie obędzie się bez wyjazdu ze znajomymi :D

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mega pomysłowy wpis, uwielbiam jeździć rowerkiem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł na taką listę :D Ogólnie strasznie fajne rzeczy sobie wypisałaś :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te punkty, takie motywujące do zrobienia czegoś innego niż siedzenia na necie :D Jednak wykonać wszystkie to nie lada wyzwanie :) Ale kilka z nich na pewno zrobię, a właściwie już zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bezalkoholowe drinki? No bez takich haha :D
    lista fajna, jednak ja rok temu zrobiłam swoja i po prostu o niej zapomniałam...ale pomimo tego spędziłam wakacje bardzo dobrze/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka rzeczy już zrobiłam :D
    śliczne zdjęcia :)
    przydatny post, dodałam sobie do zakładek:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, ciekawe, niektóre rzeczy już zrobione, ale chyba urządzę piżama party, jakoś tak mnie natchnęłaś :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  22. Parę rzeczy z listy na pewno udało mi się już zrobić. Ja przede wszystkim chcę dużo czasu spędzić z przyjaciółmi, nadrabiam książkowe zaległości, gram na gitarze, w badmintona, chcę też ozdobić na nowo pokój, a reszta planów jakoś sama przychodzi w ciągu dnia :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja sie nigdy nie nudze, mam chyba za duzo zainteresowan. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka punktów już zrealizowałam. Pomysłowy i przydatny post :) Warto wykorzystać wakację jak najlepiej a nie przed kompem czy tv :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły, mnie jeszcze nuda nie dopadła :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię sobie przeglądać takie listy, zawsze znajdę coś dla siebie, co mnie zainspiruje i poniekąd też zmotywuje :) Bo jednak wakacje ciągną trochę ku lenistwu, ale nie można mu się za bardzo "oddawać" :D Ja póki co chcę rozwinąć trochę bloga, nie przerywać ćwiczeń, korzystać z każdego dnia, a na wrzesień planuję wyjazd nad morze.

    Pozdrawiam! :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak na razie jest tak, jak napisałaś wyżej. Trochę nudyy. Myślę, że Twoje rady mi się przydadzą. Na pewno wypróbuję którąś z nich. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe propozycje :)

    zapraszam http://akinimodm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha, zostało mi do zrobienia niewiele rzeczy z Twojej listy :D
    Uwielbiam Gonciarza! <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe propozycje, niektóre z nich już wykonane :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 121 punt zrobiony ;) Beczkownicy łączmy się!

    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. E tam, ja lata nie lubię, ale mam co robić w ciągu tych dwóch miesięcy. ;) Podziwiam, że tyle udało Ci się wyskrobać tych pomysłów! Pokazałaś, że w wakacje po prostu nie można się nudzić, a jeśli tak jest - to z łatwością można to zmienić. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Na twojej liście jest parę pozycji z mojej : pojedź nad jezioro , wyrusz na wycieczkę rowerową ,idź na lumpeksowe zakupy ,idź na koncert ,czytaj dużo książek i zarób trochę pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  35. Nakarmić kaczki <3 Świetne masz te pomysły na lato :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super! Świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia