Fotorelacja: Kazimierz Dolny, Nałęczów, Puławy

7 czerwca 2016

Jak może niektórzy z was wiedzą, kilka dni temu byłam na jakże wspaniałej wycieczce szkolnej do Kazimierza Dolnego. Z opowieści pana przewodnika niewiele pamiętam i przy każdym zwiedzanym pałacyku miałam wrażenie, że już tam kiedyś byłam. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo mi się podobało i oczywiście zrobiłam ogromną ilość zdjęć. To nimi właśnie chciałabym się z wami podzielić. Miłego oglądania, koniecznie napiszcie, które wam się najbardziej podobają, bo ja osobiście uwielbiam te z pawiami ♥


Widać, że biochem

Pawie są super


To mniej boli

5 bażantów


Woda ze źródełka miłości :))


Jeśli ktoś jeszcze nie wziął udziału w ankiecie, to bardzo o to proszę ♥ ANKIETA
Jak wam się podobają zdjęcia? Byliście kiedyś w tych okolicach?

28 komentarzy:

  1. Genialne widoki. :) Jeszcze tam nie byłam, ale już widzę, jakie piękne zdjęcia mogłyby tam wyjść! :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we wszystkich trzech miastach i dobrze to wspominam. Zdjęcia świetnie wyszły, zwłaszcza 1, 3 i 7. Co do serialu o Bodo, to nic straconego - podobno mają być powtórki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dziadków w Nałęczowie ^^ zdjęcie na rowerku w parku jest? :D
    wybieram się niedługo do Kazimierza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało czasu było no i nie zdążyłam :D

      Usuń
  4. Byłam kiedyś w Kazimierzu i pamiętam, że bardzo mi się podobało :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja statystycznie do tych miejsc mam nie daleko i spędziłam tam część swoich ostatnich wakacji :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kazimierz Dolny! Błam tam kilka lat temu i mam nadzieję że niedługo tam wrócę:)

    Zapraszam na nowy post do mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem pewna ale chyba tam nie byłam :D 3 i 5 zdjęcie - najlepsze ! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia :)))
    https://wiecznamgla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam, również na wycieczce :)
    Mnie również najbardziej podoba się zdjęcie z pawiem :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia pokazują w jak cudwonym miejscu, spędziłaś cudowne chwile!

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tam byłam ostatnio na wycieczce z klasą na trzy dni! Było mega! Naprawdę atmosfera i te zabytki ♥ Najlepsze widoki z Góry Trzech Krzyży! Też zwiedziliśmy wiele miejsc ale nie wszystkie zdjęcia są Ok :D

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nigdy nie słucham na wycieczkach co Ci przewodnicy mówią :D. Fajne zdjęcia :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są super! Niestety nie miałam okazji tam być :c

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :) Co młodość to młodość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia ;) widać, że wycieczka się udała ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny ten Kazimierz. Kiedy się odwiedza pod rząd kilkanaście podobnych do siebie budowli, to później człowiek i tak nie potrafi ich rozróżnić :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Kazimierzu Dolnym, ale mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę to miejsce. Zazdroszczę wycieczki, a zdjęcia są naprawdę piękne *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę piękne zdjęcia i widoki, patrząc na nie w ogóle nie ma się ochoty siedzieć w domu, ja zmierzam na wycieczkę dopiero za tydzień :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy tam nie byłam, ale zdjęcia są śliczne.
    Najbardziej podoba mi się 3 od góry.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zdjęcia, nie byłam nigdy tam :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem z Puław! Aaa moglas pisac to bysmy sie spotkaly:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz żałuję, że przed wyjazdem tego nie ogarnęłam, bo wydajesz się być naprawdę super osobą :(

      Usuń
  22. Uwielbiam Kazimierz Dolny są tam przecudne widoki też byłam w tych samych miejscach co ty. :D
    Chyba też byłaś na górze trzech krzyży czy coś takiego bo tak z góry jest zrobione zdjęcie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia