Porady makijażowe, które zmienią twoje życie!

18 czerwca 2016


Mimo iż uśmiech jest najpiękniejszym makijażem u kobiety, to i tak każda z nas w mniejszym lub większym stopniu stosuje ten tradycyjny. Od dziecka ciągnie nas do kosmetyków i choć początki bywają trudne, to z biegiem czasu dochodzimy do wprawy. Jako że sama nie jestem specjalistką w dziedzinie makijażu, wszystko robię raczej na czuja i wszystkiego nauczyłam się sama, to w życiu zdarzyło się sporo takich makijażowych porażek. Dopiero po pewnym czasie odkryłam sposoby, które naprawdę zmieniły moje życie i żałuję, że nikt nie powiedział mi o nich wcześniej. Dzisiaj to ja chciałabym podzielić się z wami kilkoma poradami, które pozwolą wam uniknąć wielu wpadek oraz sprawią, że wasz makijaż będzie wyglądał po prostu lepiej.



1. Jak uniknąć śladów szminki na zębach? Zaraz po pomalowaniu ust włóż do buzi palec wskazujący lub kciuk, a następnie szybko go wyciągnij. Może to brzmi dziwnie, ale uwierz, że nadmiar szminki pozostanie na twoim palcu, a nie na zębach.


2. Umieść korektor pod oczami w kształcie trójkąta, a nie jako zwykłą linię. W ten sposób zakryjesz o wiele więcej niedoskonałości.


3. Zacznij makijaż od oczu. Jeśli osypie ci się cień lub kreska wyjdzie trochę krzywa, to bez problemu możesz je zmyć nie niszcząc przy tym całego makijażu.


4. Podczas malowania rzęs poruszaj szczoteczką zygzakiem. To sprawi, że pozostanie na nich więcej tuszu i będą wyglądały na jeszcze dłuższe!


5. Podczas kupowania podkładu sprawdzaj jego kolor na twarzy, a nie na ręce, ponieważ odcień naszej skóry różni się w tych dwóch miejscach.


6. Staraj się malować przy naturalnym świetle. Pozwoli ci to uniknąć wielu błędów podczas nakładania np. podkładu.


7. Biały cień nałożony w wewnętrznym kąciku oka oraz na dolnej linii wodnej, optycznie powiększa oko oraz je "otwiera".


8. Jeśli masz więcej kosmetyków i naprawdę ciężko ci się w nich połapać to trzymaj te najczęściej używane w jednym miejscu. Dzięki temu prostemu trikowi zaoszczędzisz mnóstwo czasu podczas porannego makijażu.


O ilu z tych lifehacków słyszałyście i do których z nich się stosujecie?

36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny luźny i na pewno przydatny dla niektórych :D

    Zapraszam na nowy post - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. O większości już słyszałam ale ciężko u mnie z przestawieniem się :D Np. robie kreskę zawsze jak nałożę podkład i puder sypki i zawsze muszę później mazać :D
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! :D Większość z porad jest stosowanych przeze mnie w życiu codziennym :D

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej słyszałam o patencie na korektor, który się nakłada w kształt trójkąta.
    Przy kupowaniu podkładu warto sprawdzać go na szyi :)
    Lifehack z białym cieniem w wewnętrznym kąciku oka na pewno mi się przyda!
    Naprawdę ciekawy post

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O wszystkich słyszałam, jednak nie wszystkie stosuję :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nazwałabym tych porad „poradami”, ponieważ to są oczywiste oczywistości. Jeśli ktoś się maluje, to jeśli nie o wszystkich, to przynajmniej o większości słyszeć powinien. Mojego życia te porady nie zmieniły, tak jak w tytule obiecywałaś. No cóż, trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł ma przede wszystkim zachęcić do dalszego przeczytania i jestem świadoma, że te porady to dla niektórych oczywiste oczywistości.
      Mam jednak wrażenie, że niedokładnie przeczytałaś wstęp, bo tam wyraźnie napisałam, że sama na początku popełniałam wiele błędów i "dopiero po pewnym czasie odkryłam sposoby, które naprawdę zmieniły moje życie i żałuję, że nikt nie powiedział mi o nich wcześniej". Chciałam się nimi podzielić z innymi, bo nie wszyscy posiadają wiedzę kosmetyczną równą tobie i nie każdy chce tracić czas na ciągłe próbowanie i popełnianie tych samych błędów. Nawet jeśli dla ciebie są to "oczywiste oczywistości", to uwierz, że znajdzie się przynajmniej 1 osoba, której ten post pomoże ;)

      Usuń
    2. Rozumiem i cieszę się, że istnieją blogerki oraz vlogerki, które pomagają innym poznać sztukę makijażu, bo sama wiele dzięki nim się nauczyłam. Jednak jeśli już naprawdę chcesz robić posty skierowane dla tych najmłodszych oraz najmniej w tym temacie doświadczonych czytelników, to przynajmniej nie rób błędów. Na dolną linię wodną nie nakładamy cieni, no bo niby jakim cudem? Malujemy ją przecież białą kredką ;) A zygzakowate malowanie rzęs ma na celu je zagęścić, a nie wydłużyć :)

      Usuń
  7. O większości słyszałam, ostatnio nawet próbuje się przestawić by pierw robić oko, ale przyzwyczajenie na razie wygrywa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim największym odkryciem w dziedzinie makijażu było to, ze istnieje makijaż prosty, oraz makijaż nie psujący się, oraz mogę ich używać na raz :D Zawsze wydawało mi się to sztuka ponad mój poziom, a teraz spokojnie latam do pracy w makijażu.
    Niestety, większości rad i fajnych środków do makijażu nie mogę wykorzystać, bo moje oczy nie tolerują żadnego kosmetyku bliżej niż w obrębie okularów... Nie mam pojęcia co to za defekt, ale wszystkie cienie, kredki i nawet korektor pod oczy odpada, jeżeli chcę cokolwiek widzieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i bardzo przydatne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to o każdej z tych porad słyszałam, ale post ciekawy :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. większość na szczęście jest mi znana :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za radę odnośnie tej szminki na zębach. Nie słyszałam nigdy o takiej metodzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja slyszalam o wszystich i w sumie wszystkie stosuje :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatne dosc, juz slyszalam o wiekszosci :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O większości słyszałam, jednakże nie używałam ich.
    Świetny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre już znałam, ale pozostałe są świetne :) Wypróbuję :)

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie o tym sposobie z malowaniem rzęs dawno słyszałam, ale dopiero wczoraj wykorzystałam go pierwszy raz. Efekt był taki, że mama zapytała, jakim tuszem malowałam bo mam tak ładnie wytuszowane. A więc działa!
    A ten pomysł z wsadzeniem palca po malowaniu szminką brzmi trochę śmiesznie, haha. Muszę kiedyś go wypróbować
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam chyba o wszystkich z tych porad :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o większości już słyszałam, ale pozostałe wypróbuję :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Metoda z paluszkiem - nie słyszałam, ale dobra. Zazwyczaj jednak jakimś cudem udaje mi się uniknąć świecenia szminką na zębach. Muszę przyznać, że wypróbuję to z rzęsami, bo naprawdę nie wiem już co z nimi począć, mam je cieniutkie i żaden cień pogrubiający nie chce podziałać :c

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze? Słyszałam tylko o jednym :D Konkretnie o tej szmince na zębach, a z reszty myślę, że skorzystam ;)

    http://nathaliexthere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W poście zamieściłaś naprawdę przydatne porady. Będę musiała z niektórych skorzystać ;) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post, o niektórych rzeczach słyszłam, o innych nie, ale na pewno ze wszystkiego skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tym, żeby korektor umieszczać pod okiem w kształcie trójkąta, ciekawe i jutro od razu wypróbuję :D

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o kilku z nich, np. o tym, żeby najpierw robić makijaż oka, a później twarzy, ale i tak zawsze robię odwrotnie, bo po prostu tak bardziej lubię :D Co do szminki to ja po prostu odciskam usta w chusteczkę :)Też działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. z większości tych porad korzystam, jedyne, czego nie wiedziałam to to ze szminką, ale zazwyczaj odciskam ją w chusteczkę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Odkąd pamiętam zachwycam się Twoimi brwiami, ale to tak na marginesie haha<3
    Świetne są te triki, uwielbiam ten ze szminką, zawsze pomaga!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super porady :) Na pewno z nich skorzystam :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  31. Trik 3 stosuję , jednak nie zawsze jest to dobre rozwiązanie ponieważ gdy cień nanosimy na wewnętrzny kącik oka lub mocno tuszujemy rzęsy cieżko jest później nałożyć korektor pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobre porady! Na pewno przydadzą się każdej z nas! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia