Zmiany, ankiety, problemy i inne głupoty.

3 czerwca 2016

Naprawdę dziwnie jest napisać post tłumaczący dłuższą nieobecność, dodać kilka kolejnych wpisów i ostatecznie znowu zniknąć z bloga na kilkanaście dni. Czuję się jak hipokrytka, ciągle poruszając temat mojej nieobecności, bo przecież sama nie lubię, kiedy ktoś inny to robi. Mam jednak wrażenie, że z takim krótkim wstępem będzie mi o wiele łatwiej powrócić do blogowania i rozpocząć wprowadzanie zmian. 

 A jeśli chodzi o zmiany, to jedną z pierwszych na pewno już zauważyliście. Chodzi o wygląd bloga, za którego wykonanie serdecznie dziękuję Paulinie z bloga polinska.blogspot.com. Co do reszty moich planów, naprawdę chcę poczekać z dzieleniem się nimi do czasu, aż je zrealizuje. Nie raz już tak było, że wypisałam w punktach, co chcę zmienić, a potem tego żałowałam i wstydziłam się, bo tak naprawdę nie ruszyłam do przodu ani o krok. Teraz będzie trochę inaczej i najpierw zmiany wprowadzę w życie, a dopiero potem podzielę się nimi ze światem. Na sam koniec mam jeszcze do was ważną prośbę. Chciałabym dawać z siebie jak najwięcej na tym blogu, a do tego niezbędne są mi informacje na temat moich czytelników i ich oczekiwań. Dlatego stworzyłam króciutką ankietę i naprawdę chciałabym, żeby każdy z wasz postarał się podpowiedzieć na te 10 pytań. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo by mi to pomogło ♥ 





Mam nadzieję, że podoba się wam nowy wygląd bloga i tak samo jak ja nie możecie doczekać się kolejnych zmian. A na sam koniec, jeszcze raz przypominam o ankiecie.

23 komentarze:

  1. Super post!
    Jejku, zdjęcia cudowne :)
    Obserwuje na stałe i życzę, aby na twoim blogu, było coraz więcej czytelników,jesteś mega pozytywną osobą :)
    Zapraszam do siebie - http://vlopa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful lady, luv the black jump
    new post : http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w ankiecie.
    Bardzo mi się spodobał twój wygląd bloga :)
    Ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na zmiany w takim razie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękny design bloga i świetnie wykonane zdjęcia! Wzięłam udział w ankiecie i czekam na zmiany! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypełniłam ankietę :) Fantastyczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga jak najbardziej na plus! Co do ankiety to chętnie wypełniłam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankieta wypełniona.
    Piękny ootd, bardzo pasuje Ci taki styl ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śLICZNY WYGLĄD i zdjęcia... a propos nieobecności to pewnie sama wiesz ze nie zawsze to zalezy od nas!

    pozdrawiam cieplutko
    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wypełniłam ankietę! :) zdjęcia piękne i design również! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tam, kazdemu sie zdarza :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No i już, zrobiła ankiete ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepiej wcale nie komentować nieobecności, w końcu to od nas zależy jak systematycznie prowadzimy bloga, jeśli ktoś chce nas czytać, to będzie to robił bez względu na wszystko :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w zmianach, oczywiście wzięłam udział w ankiecie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tu jestem pierwszy raz i chyba nie wypada mi się wypowiedzieć w ankiecie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ten nowy wygląd! Zdjęcia cudowne!

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia ;D i wygląd bloga też super ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. wzięłam udział w ankiecie, i zaznaczylam ze najbardziej lubię lifestyle, dodałabym jeszcze przemyślenia i porady ale mozna bylo tylko jedną odpowiedz niestety/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia