3 Iced Coffee Recepies

19 lipca 2016


Chociaż nie tęsknię za upałami, to dziwnie tak spędzać lato bez krótkich spodenek, wiatraka, lodów... i mrożonych kawek! Kto jest tutaj trochę dłużej, zapewne wie, że kawa to takie moje malutkie uzależnienie. Tym bardziej, jeśli w smaku bliżej jej do jakiegoś deseru lodowego. Dlatego dzisiaj przedstawiam wam 3 banalne przepisy na przepyszne mrożone kawy! Mam nadzieję, że wam się spodobają.


1. Mrożona kawa karmelowa


Składniki:
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
150ml wody
100ml mleka
1-2 gałki lodów o smaku toffi
2 łyżeczki sosu karmelowego

Przygotowanie:
Rozpuść kawę w wodzie, wymieszaj z sosem karmelowym. Do szklanki włóż gałki lodów, zalej spienionym mlekiem, a następnie przygotowaną kawą.



2. Mleczna kawa mrożona 


Sładniki:
duża filiżanka mleka
2 łyżeczki miodu
szczypta cynamonu
zamrożone kostki kawy

Przygotowanie:
Zrób kawę i przelej ją do silikonowej foremki na kostki lodu. Poczekaj, aż zamarzną. Do szklanki z mlekiem dodaj miód i cynamon. Dokładnie wymieszaj i dodaj kawowe kostki - według uznania.
 


3. Bananowa kawa mrożona


Składniki:
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
150 ml wody
150 ml bardzo zimnego mleka
1 banan (najlepiej bardzo dojrzały)
szczypta cynamonu

Przygotowanie:
Kawę rozpuść w wodzie. Połowę mleka zblenduj z bananem i odrobiną cynamonu. Drugą połowę mleka spień za pomocą spieniacza do mleka. Do wysokiej szklanki wlej najpierw mleko bananowe, potem delikatnie dolej kawę, a na samym końcu udekoruj pianą z mleka.
 

A wy lubicie takie mrożone kawki? :D

Przepisy inspirowane: https://przepisynakawe.pl/

52 komentarze:

  1. ale przepiękne zdjęcia <3 kawy nie pije, ale chyba zacznę :) Twoją!
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wydaje się najsmaczniejsza, na pewno wypróbuję! :3

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły na pewno je kiedyś wyprobuje ♥
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze okazji skosztować mrożonej kawy. Będę musiała taką zrobić w niedługim czasie ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. haha już same nazwy do mnie przemawiają :D
    na pewno wypróbuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam mrożoną kawę! ♥ piękne zdjęcia

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę spróbować :D Zrobię już dziś :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te słoiczki ;) mega urocze, a takiej kawki bym się napiła ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły ;) muszę wypróbować tę kawę bananową ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wyobrażasz sobie jakiego mi smaka zrobiłaś, z tego wszystkiego zaraz wstaję z łóżka i przyrządzę sobie takie cudeńko :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kawy <3 dzień bez kawy to dzień stracony :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością każda z nich musi być pyszna. Chętnie spróbowałabym karmelowej. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kawę mrożoną ! koniecznie muszę spróbować tej z bananem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie kawą mrożoną bananową - na pewno w najbliższym czasie spróbuję :) Pozdrawiam, Aparetka

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety nie moge sie przekonac do kawy :D ale twoje przepisy prezentuja sie bardzo smakowicie ;)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły, ale jak ja nie lubię kawy. :D Choć czasami mam na nią chęć, ale jak tylko zrobię to po wypiciu mówię, że nigdy więcej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły, zwłaszcza że kocham kawę. Na pewno wypróbuję :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno dziś spróbuje 3 opcji :)

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem miłośniczką kawy! :)
    Kocham mrożoną i na pewno wypróbuję twoje przepisy! <3

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo ta bananowa musi być boska!!!

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne przepisy, pierwszy na pewno spróbuję :)

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo, że ja tak za kawą mrożoną niespecjalnie przepadam, na pierwszą propozycję z ogromną chęcią bym się skusiła :) Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach wyglądają przesmakowicie, ja nie przepadam zbytnio za kawą, ale wszytko co z toffi przemawia do mnie :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę musiała skorzystać z któregoś przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uratowałaś mnie z tymi przepisami, dziękuję! Muszę je wykorzystać.
    Natally

    Proszę o poklikanie w linki pod najnowszym postem, z góry dziękuję♥
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Koniecznie muszę przygotować swoją mrożoną kawę!
    Ciekawe pomysły, mam taki sam słoiczek :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam mrożone kawy! Moglabym je pic latem bez konca :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh, te kawy kawusie. Chyba wreszcie będę musiała się przerzucić na mrożone, bo piję je zdecydowanie za rzadko. Dzisiaj stara dobra cappucino zafundowała mi oparzenie :/
    Mniam, mniam, największą chętkę mam na tę z bananem xD Będzie trzeba wypróbować ^^
    Zdradziłabyś, gdzie dorwałaś takie butelki? <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  29. Karmelowa musi być przepyszna, muszę spróbować ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kawę! na pewno wypróbuje ! :)

    http://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię kawy, ale przepisy na pewno pokażę mojej koleżance ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mmm musi być pyszne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nigdy takiej nie robiłam, ale wyglądają bardzo smakowicie :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. W moim guście najbardziej jest kawa bananowa, dlatego spróbuję :D


    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Karmelowa to coś dla mnie, super przepis! :P Obserwuję :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale pysznosci <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie pewnie bosko smakuja :3 uwielbiam kawe mrozona!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda bardzo smacznie, na pewno wypróbuję tę recepturę :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam kawę , bardzo ciekawy post 💗
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam
    Zachęcam do obserwowania :) https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Świtene przepisy, koniecznie muszę kiedyś tego spróbować ^^
    http://aaabydidi.blogspot.com/ <-- nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale piękne zdjęcia, zakochałam się w nich ! te kubeczki też piękne, a zawartość zrobie w domu ^^/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety kawy nie piję, ale pokaże to mojej mamie czy znajomym i na pewno się przyda!

    Zapraszam na nowy post:) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze mówiąc - bardzo nie lubię mrożonej kawy. Ale te zdjęcia... aż narobiły mi smaka:)
    nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post :D Chyba muszę spróbować tej bananowej :D W upały taka kawa to dla mnie ratunek :D

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie przepadam za kawą, ale dla tych co ją lubią to na pewno przydatny post! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam mrożoną kawę :) Kradnę przepis na karmelową!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepis 1 i 2 to znam i są po prostu przepyszne...
    Ten 3 przepis, chętnie wypróbuje...
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://martina-tyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ostatnia wydaje mi się najlepsza :)
    Już zapisałam sobie przepis i na pewno wypróbuję!
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam karmel, więc chętnie wypróbuje pierwszy przepis. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia