Ulubione w czerwcu

7 lipca 2016


Zacznę od tego, że dawno nie było tutaj jakiegoś prostego i zwykłego postu (pomińmy to, że w sumie dawno nie było tutaj żadnego postu :)). Tęsknię trochę za typowymi ulubieńcami miesiąca. Wszystkie blogerki starają się zrobić to lepiej, ale prawda jest taka, że w tym przypadku im bardziej się staramy, tym gorzej wychodzi. Ja również próbowałam udoskonalić moje podsumowanie miesiąca z marnym skutkiem. Po prostu moja poprzednia forma nie sprawiała mi satysfakcji i zdecydowanie stwierdziłam, że czas na powrót do klasyki! Oto kilka rzeczy, które wyjątkowo spodobały mi się w czerwcu:



Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie - Golden Rose - 1


Świat ostatnio oszalał na punkcie tych pomadek w płynie, więc i ja postanowiłam jedną wypróbować. O tych z Golden Rose naczytałam się wielu pozytywnych opinii i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Mają wygodnie opakowanie, świetne krycie, długo się utrzymują, nie wysuszają ust, nie pozostawiają śladów i dodatkowo przepięknie pachną. Do ich nałożenia potrzebujecie jednak sporej precyzji i dokładności, jeśli chcecie, żeby wasze usta po prostu dobrze wyglądały i nie było na nich żadnych zacieków.  


Słoiki do picia


Na te słoiki natknęłam się już jakiś czas temu w zwykłym sklepie o nazwie "wielka wyprzedaż" i po prostu nie mogłam się im oprzeć. Świetnie wyglądają i picie z nich zimnych napoi to jeszcze większa przyjemność! Bez problemu znajdziecie je na Allegro.


Muzyka
Jeśli chodzi o muzykę, to w tym miesiącu naprawdę ciężko było mi się zdecydować na kilka ulubionych piosenek i jestem pewna, że na poniższej liście wielu brakuje.



Zanim się pojawiłeś


Louisa "Lou" Clark (Emilia Clarke) mieszka w niewielkim angielskim miasteczku i nie wie jeszcze, co zrobić ze swoim życiem. Ekscentryczna 26-latka próbuje sił w wielu dziedzinach, by pomóc swej rodzinie związać koniec z końcem. Zostaje opiekunką Willa Traynora (Sam Claflin), młodego, bogatego bankiera, którego losy całkowicie zmieniły się na skutek tragicznego zdarzenia sprzed dwóch lat. Niegdyś pełen energii, dziś cyniczny do szpiku kości Will wyzbył się już wszelkiej nadziei na szczęście. Dziewczyna postanawia pokazać mu, że jest jeszcze inna droga...


Jak to robią single?


Istnieją szczęśliwi single, nieszczęśliwi single i jest jeszcze... Alice. I Robin, Lucy, Meg, Tom oraz David. W Nowym Jorku roi się od singli poszukujących drugiej połówki — nieważne czy pragną miłości na całe życie, rozrywki na jedną noc, czy czegoś pomiędzy jednym a drugim. Tym, co łączy ich wszystkich, miotających się w gąszczu zaczepnych sms-ów i przygód na jedną noc, jest potrzeba zrozumienia, jak to jest tak naprawdę być singlem w świecie pełnym, stale ewoluujących definicji, miłości. Poszukiwanie szczęścia w mieście, które nigdy nie śpi dawno nie było tak ekscytujące...


Zamień chemię na jedzenie - Julita Bator 


Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak wiele chemii trafia do waszego organizmu poprzez jedzenie, wodę czy powietrze. Ta książka uświadamia, jak bardzo jesteśmy otoczeni wszelkimi chemikaliami i truciznami i jak ciężko od nich uciec. Pomaga jednak zmienić nasze nawyki żywieniowe na te zdrowsze. Polecam każdemu, szczególnie tym "fit" dziewczynom, które na każdym kroku powtarzają, jak to one zdrowo się odżywiają, a tak naprawdę faszerują się barwnikami, konserwantami i słodzikami. A tak poza tym, ta książka to raj dla bio-chemów :D


Okulary - H&M


Od dłuższego czasu poszukiwałam takich okularów, ale każde były albo zbyt drogie, albo po prostu wyglądałam w nich dziwnie. Idealne okazały się te z H&M, które kupiłam za całe 10 zł :)

A jacy są wasi ulubieńcy?


58 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki, sama zabieram się za ulubieńców i pojawią się one u mnie na dniach:)
    Pozdrawiam, nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz kiedys słyszałam o tej ksiąze ale niestety nigdy nie dałam rady jej gdzies znaleźć :/ Super ulubieńcy
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od września będę biol-chem chyba zainwestuje w tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje ta pomadka matowa?
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić sobie tą pomadkę, bo jestem ogromną fanką matowych produktów do ust. Piosenka Florence <3!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej :D Uwielbiam ten film " jak to robią single? " :D jest świetny. Również posiadam taki kubek jak Ty tylko w innym kolorze, używam ciągle tylko tego...z niego pije sie najlepiej :D hah.. chcę również kupić tą pomadkę z GR, słyszałam tyle pozytywnych opini, sama muszę wypróbować :D
    pozdrawiam serdecznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Włączyłam sobie teraz tą piosenkę One Republic i chyba staje się moją ulubioną ♡
    Śliczne okulary, i to za taka cenę! Kupiłabym sobie takie, gdybym wyglądała w takich normalnie, ale niestety mi nie pasują :D
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pomadka ma ladny odcien:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie będę musiała w końcu zakupić sobie tą pomadkę ^^ Byłam niedawno w H&M, ale nigdzie nie mogłam znaleźć takich okularów :/ Bardzo tanio je zakupiłaś O.O Musiała być chyba jakaś promocja. Świetni ulubieńcy! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę obejrzeć ten pierwszy film bo jeszcze go nie widziałam, a drugi uwielbiam ;) Muzykę zaraz przysłucham, a co do pomadki/błyszczyka to mam taki ale innej firmy, a jak będę w Polsce chcę sobie kupić właśnie ten z Golden Rose :)

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo akurat wczoraj oglądałam "Zanim się pojawiłeś", świetny film;)
    Pozdrawiam ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiedziawszy to nie lubię tego rodzaju postów. Poniekąd dlatego, że wszędzie jest ich masa, a poniekąd dlatego, że sama nie wiem jak ja miałabym się do napisania czegoś takiego zabrać xD
    Mam wrażenie, że Golden Rose zaczęło schodzić na psy labo to ja zrobiłam się zbyt kapryśna. Ich cienie się rozmazują po godzinie/dwóch, a pomadki mniej więcej to samo. Już nie mówię nawet o eyelinerze, który mi popękał jak wyschnięta ziemia.
    Okulary są świetne, ale wyglądam w nich idiotycznie niestety :( Chyba nawet w H&M przymierzałam ostatnio (albo C&A) i myślałam, że umrę ze śmiechu ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Golden Rose nie mam zbyt dużego kontaktu i jak na razie wypróbowałam tylko 2 ich produkty z których na szczęście jestem zadowolona ;)

      Usuń
  13. ARTUR! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy! Film "Zanim się pojawiłeś" muszę koniecznie oglądnąc :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam ten kubek! Niedługo obejrzę sobie ten pierwszy film. A co do piosenek zaraz przesłucham, może mi się spodobają ;)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten słoik tylko z zieloną przykrywką w kratkę :D Kupiłam go z tego co pamiętam w "chińczyku" :D
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog(Kliknij) ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetni ulubieńcy, muszę przyznać, pierwszego filmu nie widziałam, ale chyba się skuszę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Również posiadam taki słoiczek i tak jak ty-jestem nim zachwycona. :)
    Co do piosenek-lubię kilka tych, które wymieniłaś.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. "Jak to robią single" to najcudowniejsza komedia na świecie! Słoik do picia jest świetny i też mam zamiar się w niego zaopatrzyć ;) Golden Rose z kolei to moja ulubiona firma kosmetyczna, ale jeszcze nie miałam szansy wypróbować ich najnowszego dziecka.

    Strasznie mi się tutaj spodobało, jak rzadko obserwuję blogi, to ten z pełną odpowiedzialnością! :) Swietna robota!

    Gabriela z http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czaję się na ten słoiczek, coś czuję, że wkrótce go kupię :)

    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Superowi ulubieńcy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wonderful post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te słoiki są takie urocze... nie mogę się na nie napatrzeć ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy.
    Mam taki sam słoik do picia ... :)
    POzdrowienia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ahh golden rose kocham, a film zanim go poznałam widziałam dzisiaj. ryczałam jak oszalała, piękny film !/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z zasady nie czytam książek które mają nie ,,uświadomić". Przeczytanie takiego dzieła nie sprawi, ze nagle zacznę żyć fit, będę zdrowa i nieśmiertelna. Wręcz ośmielę się stwierdzić, że moja życie będzie fajne mimo jedzenia z Biedronki i życia w mieście pełnym smogu. Oczywiście jeżeli pieniądze zamiast na taką książkę wydam na teatr albo operę, wtedy mam naprawdę duże szanse na szczęśliwe życie.
    na taki słoik polowałam w Tiger'rze, niestety, były za drogie i jakieś takie mniej ładno /słodko/ozdobne. Ale ogólnie świetny koncept.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są te słoiki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pomadkę z tej samej serii tylko że numerek 10 również jestem z niej bardzo zadowolona, jej zapach jest nieziemski! Co do książki może nie jestem biol-chemem ale z chęcią bym ją przeczytała, pewnie nie jadłabym niczego przez miesiąc po jej przeczytaniu z przerażenia hahah.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie w czerwcu to była Gra o Tron.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, zapomniałam o "Grze o tron" a to też był zdecydowany ulubieniec! ♥

      Usuń
  30. "Zanim się pojawiłeś" - piękny film i jeszcze piękniejsza książka, dawno się tak nie wzruszylam.
    Pomadki z GR z tej serii równiez bardzo lubię/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym taki słoiczek :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukam jakiejś fajnej pomadki w płynie i chyba skuszę się na tą od GR ;)
    Zaciekawiła mnie też książka ,,Zamień chemię na jedzenie". Bardzo lubię taką tematykę ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie


    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne okulary!
    Uwielbiam te słoiki :)
    Jestem ciekawa jak wygląda ta pomadka na ustach :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful pics, love the jar cup :)

    OdpowiedzUsuń
  36. obejrzałabym sobie ten film "jak to robią single" koniecznie :D
    do moich ulubieńców należą z pewnością okulary przeciwsłoneczne i krem do opalania :D
    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. chciałabym wypróbować te pomadki Golden Rose :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  38. "Zanim się pojawiłeś" czytałam i bardzo polecam. Też mam tę pomadkę z GR i jestem nią zachwycona. :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam matowe pomadki. "Zanim się pojawiłeś" coś pięknego, ten film na długo pozostanie w mojej pamięci :) Pozdrawiam!

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. widzę że mamy podobny gust muzyczny :)
    też ściągnęłam film zanim się pojawiłeś ale jak zobaczyłam że lektorem jest ivo to stwierdziłam że poczekam do lepszej wersji :)
    zapraszam: http://agaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. pomadka ma ładny kolor, a słoiczek też kupiłam i uwielbiam :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  42. P!ATD, Tom Odell, Dawid Podsiadło! Już Cię lubię, piąteczka :D
    Chciałabym kiedyś sprawić sobie taki kubeczek (a raczej słoik). Bardzo fajnie się prezentuje :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam te pomadki mam 2 i chce powiększyć moją kolekcje ! :D
    zapraszam: http://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurczę, muszę koniecznie przeczytać tą książkę. Bo jednak lepiej wiedzieć co się je, nawet jak się nie jest fit :) Książkę o tym tytule "Zanim się pojawiłeś" czytałam, super lektura, choć tak smutne zakończenie...

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten mam ten słoik :) uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam ten sam słoiczek :)
    muszę obejrzec "Jak to robią single" :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne te piosenki! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne piosenki, te słoiki teraz widzę prawie na każdym blogu.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nareszcie znalazłam moją "bratnią duszę" ! :D
    Pierwszy post jaki przeczytałam i już Cię uwielbiam dziewczyno!

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nie wyobrażam sobie picia letnich smoothie z niczego innego, niż właśnie ze 'słoików'
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia