Fotorelacja: Rimini, Watykan, Rzym

18 sierpnia 2016


Aż brakuje mi słów, żeby opisać, jak bardzo potrzebowałam odpoczynku i jak bardzo ten wyjazd do Włoch mi posłużył. 4 sierpnia wyjechałam razem z super koleżanką z klasy Dorotą do Rimini. Jak mi się podobało? Wypoczęłam i zebrałam siły na cały rok. Poznałam mnóstwo wspaniałych osób, świetnie się bawiłam, trochę pozwiedzałam, wreszcie się opaliłam i przeżyłam mnóstwo niezapomnianych chwil ♥ Z minusów: zgubiłam w morzu moje ukochane różowe okulary, przeziębiłam się i cierpiałam z powodu braku snu. Jednak podsumowując, to był najlepszy wyjazd w moim życiu! Jeśli zastanawiacie się, czy pojechać na taki obóz młodzieżowy, to naprawdę nie ma się co zastanawiać! Tym bardziej, jeśli jedziecie z kimś, kogo znacie, bo jak wiadomo: nieważne gdzie, ważne z kim. Gwarantuję wspaniale spędzony czas!
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć, z którymi co prawda nie przyszalałam, ale nadal jest co oglądać :D



RIMINI










WATYKAN







RZYM













36 komentarzy:

  1. Ja niedawno wróciłam z Chorwacji, nie był to obóz, a wyjazd z rodzicami, ale również było super! Byłam we Włoszech rok temu i baardzo mi się podobało :)

    Chciałam zapytać czy bardzo Was pilnowali na takim obozie, czy mogliście robić wszystko, i z jakiego biura podróży jechałaś? :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam z biura BUT, a co do pilnowania to było całkiem okej ;) Nie powiedziałabym, że mogliśmy robić wszystko, ale naprawdę mieliśmy spore luzy. A kadra była naprawdę wspaniała!

      Usuń
  2. Ale tam pięknie, chciałabym zobaczyć Włochy!
    Chciałabym jechać za rok na obóz zagranicę, zobaczymy czy się uda :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Wlochy ! Bylam tam z 5 razy i mi sie chyba nigdy nie znudza :) Piekne zdjecia !

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam raz i chętnie bym wróciła bo jest bajecznieee:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to świetnie wygląda. Super, że udało Ci się tyle zobaczyć. :)
    Atmosfera sądząc po zdjęciach musiała być świetna.
    Super wyglądasz. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa *-* Piękne zdjęcia!
    Też byłam we Włoszech, piękny kraj <3 Akurat nie miałam okazji zwiedzić Rzymu ale z tego co widzę jest tam przepięknie :')
    http://aaabydidi.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce <3
    piekne zdjęcia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to żeś pozwiedzała.
    Fajna zdjęci i w ogóle.
    A tak dodam jeszcze, zapraszam do mnie :D
    Oraz serdecznie pozdrawiam :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne miejsca! Niestety nigdy w żadnym z nich nie byłam.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W przyszłym roku wybieram się na taki obóz. Włochy to przepiękny kraj, szczerze ci zazdroszczę! :)

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam polecieć do Rzymu! Ostatnio jak byłam na kajakach miałam białe okulary, mój tata wywalił kajak i wywaliłam się razem z nimi. Niestety nie udało mi się ich znaleźć. Na szczęście moje ulubione dałam mojemu bratu. Później siedzieliśmy w tej wodzie przez kilka godzin. Następnego dnia byłam trochę podziębiona, ale na szczęście szybko dostałam leki. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie! Super, że ci się podobało :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam tylko w Rimini :D reszty zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia przywiezione z pięknych miejsc ;)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Ja też zgubiłam okulary nad morzem :/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwacje! are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna fotorelacja:) zazdroszcze takich wakacji, ja nigdzie nie wyjechalam:((

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia i piękne miejsca!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam tylko w Rimini, ale po zdjęciach widzę, że to piękne miejsce ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!
    może wspólna obserwacja ?
    mogłabym prosić o kliknięcia w linki w poniższym poście?
    Na pewno się odwdzięczę :)
    ZAPRASZAM KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie byłam w Rimini, może kiedyś się tam udam? W te wakacje zwiedziłam Bułgarię.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  22. W te wakacje również odwiedziłam Włochy ale Lombardię ;)
    Rzym jest przepiękny! chciałabym go zwiedzić :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne miejsce ♥ Zawsze uwielbiałam Włochy, a najbardziej marzy mi się odwiedzenie Wenecji (pomimo nieludzkiego smrodu jaki ponoć tam panuje xD) i Mediolanu ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wyjazd! Jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech, więc zazdroszczę ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę takiego wyjazdu, piękne miejsca odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie byłam nigdy we Włoszech, ale mam nadzieje, ze kiedyś odwiedzę ten kraj. Śliczne zdjecie, ciesze się, ze obóż się udał :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę takiego wyjazdu :) Włochy miałam okazję odwiedzić i jest to naprawdę piękny kraj ^^ Świetna fotorelacja. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze chciałam odwiedzić Rzym. Cudownie! Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić we wrześniu.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne, słoneczne zdjęcia! Tego było mi trzeba na rozpoczęcie dnia :D Widać, że miałaś udany wyjazd i cieszę się, że wypoczęłaś i nabrałaś sił. To najważniejsze :) Pozdrawiam!

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  30. 4 razy byłam na obozie młodzieżowym i do tej pory wspominam jako jedne z najlepszych życiowych doswiadczeń :)


    Pozdrawiam :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia!
    Byłam w Rzymie jakis czas temu i wiem ze chce tam wrocic, ale te zdjęcia rozochociły mnie jeszce bardziej!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia