Italia! & Rosegal review

4 sierpnia 2016


4 sierpnia to dzień, na który czekam od początku wakacji. Co w nim takiego specjalnego? W końcu wyjeżdżam do moich wymarzonych Włoch (Rimini tak dokładniej)! Z tego powodu, nie będzie tu postów przez około 10 dni (chyba że jeszcze uda mi się wstawić ulubieńców lipca). W międzyczasie możecie obserwować co się u mnie dzieje na Snapchacie i Instagramie (supciomagda). Kończąc te wszystkie informacje, chciałabym pokazać wam kilka ubrań z firmy Rosegal.com, które zabieram ze sobą. Moim zdaniem są genialne! Wszystkie są dobrze wykonane i idealne na lato. Przesyłka też nie szła jakoś niesamowicie długo, także szczerze polecam!




OKULARY - KLIK
BRANSOLETKA - KLIK



SPÓDNICA - KLIK
BLUZKA - KLIK


SUKIENKA - KLIK


BLUZA - KLIK


Życzę wam udanej reszty wakacji!

32 komentarze:

  1. świetne ubrania ;) miłego wypoczynku Magda ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jesteś! :) Natura i świeżość bije od Ciebie!

    Zajrzyj w wolnej chwili do nas: http://projekt-nn.blogspot.com/2016/08/bizuteria-pandora.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są cudne i udanego wyjazdu ! :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci udanego wyjazdu, uwielbiam Włochy, to takie urokliwe państwo! Oczywiście nie zapomnij podzielić się z nami zdjęciami, które zrobisz. *-*
    Bardzo mi się podoba sukienka z drugiej stylizacji, podkreśla Twoją figurę.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna ta bluzka na pierwszym zdjęciu. :) Sukienka też mi się bardzo podoba. Kliknięte. :) Życzę udanego wyjazdu i szczerze to strasznie Ci go zazdroszczę. ;)
    Pozdrawiam :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie jest świetne! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty masz cudowny uśmiech! Udanego wyjazdu! ♥ Cudowne ubrania :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie paczka z Rosegala idzie juz strasznie długo, chyba się nie doczekam ;_;. Świetne ubrania, chce zamówić sobie tą sukienkę w paski. Miłego odpoczynku!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw bardzo przypadł mi do gustu, super :)
    zapraszam do mnie love-chic-goodhabits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego pobytu! Też byłam we Włoszech i jest tam na prawdę cudownie najbardziej podobało mi się w Wenecji :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka! Życzę udanego wyjazdu <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanych wakacji! Gdzie kupiłaś tę bluzę? Bardzo mi się podoba :>
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia :) ale masz fajnie, że jedziesz do Włoch :) Będę z utęsknieniem czekać na posty :)
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka i sukienka najbardziej mi sie podobają :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica jest świetna, sukienka zresztą też :) Udanego wyjazdu i miłego odpoczynku!

    Pozdrawiam x
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  16. łoo ale super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog, naprawdę bardzo mi się podoba.
    Ja niedawno założyłam swojego http://ascardisis.blogspot.com/ , jeżeli masz ochotę to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo pozytywna osóbka :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wypoczynku! Śliczne te ubranka. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary i sukienka w paski skradły moje serce <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. udanych wakacji ! Rimini jest piękne <3

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i spódniczka są mega!
    Zazdroszczę i życzę udanego wyjazdu!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna biało-czarna sukienka w paski!!! :)


    byfitaleks KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spódnica i okulary. Udanego wyjazdu i udanych reszty wakacji :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka i bluza to zdecydiwanie moim faworyci. Świetnie w tym wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Życzę miłego wypoczynku! ^^

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia