Q&A about me x Zaful review

24 sierpnia 2016


2 część blogowego Q&A. Tym razem część z pytaniami typowo o mnie.

1. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Obecnie wystarczyłyby mi zwykłe polskie mazury i kilku znajomych. Jeśli jednak chodzi o dalsze podróże, to przede wszystkim marzą mi się Stany Zjednoczone, kilka państw Azji oraz wielki Eurotrip!

2. Jakie kraje, miejsca zwiedziłaś ?
Oczywiście Polskę, ale oprócz tego byłam w Czechach, Słowacji, no i we Włoszech!

3. Gdybyś mogła cofnąć czas - zrobiłabyś to?
Raczej nie. A jeżeli już bym to zrobiła, to tylko po to, żeby przeżyć niektóre chwile jeszcze raz :D

4. Oglądasz jakieś filmiki na Yt? Jeśli tak to kogo najczęściej?
Oglądam mnóstwo youtuberów, a do moich ulubionych zaliczają się: Krzysztof Gonciarz, GargamelVlog, Lisie Piekło, Z Dupy, Mylifeseva, LaurDIY, Grace Helbig, Banshee, Wielmożny Igor, Abstrachuje, Ajgor Ignacy, JDabrovsky Red Lipstick Monster oraz wielu innych.



5. Woda czy sok?
Latem zdecydowanie woda.

6. Taniec czy śpiewanie?
Ani jedno, ani drugie mi nie wychodzi, więc naprawdę nie wiem. To zależy od sytuacji.

7. Psy czy koty?
Jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym, że koty, ale teraz obydwa uwielbiam tak samo ♥

8. Jacy są twoi ulubieńcy muzyczni?
Ed Sheeran, Imagine Dragons, Happysad, Shawn Mendes, Panic! At the disco, Dawid Podsiadło, Coldplay i naprawdę wiele innych. Słucham naprawdę różnorodnej muzyk i uwierzcie, że to, co tutaj wymieniłam, nawet w 50% nie oddaje mojego gustu muzycznego (bo słucham prawie wszystkiego).


9. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość? Masz już jakieś plany co chcesz robić?
Rzadko myślę o przyszłości, ale przede wszystkim chciałabym być szczęśliwa, skończyć dobre studia, osiągnąć coś, założyć rodzinę i nadal utrzymywać kontakt z obecnymi przyjaciółmi ♥ Myślę, że tyle mi wystarczy.

10. Jakie są Twoje plany na najbliższą przyszłość?
Obkupić się do szkoły :)

11. Gdzie widzisz siebie za 20 lat?
W Polsce, w domku niczym z Pinterest, otoczona wspaniałymi ludźmi.

12. Gdzie chciałabyś studiować? I co?
Może Warszawa, nie wiem jeszcze. Na pewno coś związane z biologią lub chemią.

13. To jest koks?!
Spokojnie, to tylko węgiel.


14. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Ogromną miłością darzę Igrzyska Śmierci, dzięki którym pokochałam czytać książki. Oprócz tego na mojej top liście jest Harry Potter, wszystkie książki Johna Greena, Hopeless i Więzień Labiryntu.

15. Jaki jest Twój ulubiony film?
Na to pytanie za każdym razem odpowiadam "Skazani na Shawshank". Ogólnie, jeśli chodzi o dobre filmy, to jestem zdecydowanie do tyłu, bo większość swojego życia spędziłam oglądając młodzieżowe gnioty, ale z tych lepszych produkcji uwielbiam jeszcze: "Amelia", "Forrest Gump", "Incepcja", "Chłopaki nie płaczą", "Whiplash" i wszystkie bajki Disneya

16. Jakie jest jedno z Twoich najpiękniejszych wspomnień?
Uwielbiam wszystkie z dzieciństwa spędzonego u dziadków oraz te z chwil spędzonych z przyjaciółmi.


ZAFUL REVIEW
SUKIENKA - KLIK
BOMBERKA - KLIK
BLUZKA - KLIK 

Muszę przyznać, że z tego zamówienia jestem naprawdę zadowolona. Paczka szła ponad 10 dni, co nie jest najdłuższym, ale też nie najkrótszym czasem oczekiwania. Jakość ubrań jest po prostu IDEALNA. Nie wiem, czy to dlatego, że zaczęłam zwracać większą uwagę na poliester, czy to dlatego, że strona po prostu ma tak dobre ubrania. Dodatkowo sukienka ma metkę z Hollister, co było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Do bomberki nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeśli jednak chodzi o bluzkę, to nie polecam dziewczynom z mniejszym biustem, bo po prostu nie będzie pasować ;)

24 komentarze:

  1. świetne q&a i pięknie wyglądasz :>
    nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pytania, odpowiedzi i zdjęcia! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na trzecie pytanie odpowiedziałabym tak samo :p Bardzo ładne zdjęcia i świetna bomberka :) Poklikałam! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną sukienkę!
    Haha mam chyba podobne plany na najbliższą przyszłość- obkupić się do szkoły :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie! Z ulubieńców muzycznych zdecydowanie podpisuję się do COLDPLAY!
    Pozdrawiam :*
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Q&A można się dużo dowiedzieć :)
    Śliczne zdjęcia
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raz zamówiłam na Zaful spodenki, które kosztowały ok $20, a była przy nich metka na $80 XD
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaful ma bardzo dobrej jakości rzeczy :) W poniedziałek przyszła do mnie pierwsza paczka i wszystko jest super :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uwielbiam Igrzyska Smierci ! Bardzo fajne odpowiedzi :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz , piękna sukienka <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna sukienka, wyglądasz jak księżniczka. :) Druga stylizacja też super. ^^
    Moimi najlepszymi wspomnieniami jest też zdecydowanie dzieciństwo. :)
    Miłych ostatnich dni wakacji. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. również chciałabym zwiedzić Włochy ;* świetnie wyglądasz, ta sukieneczka jest cudowna ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna sukienka :D
    "Skazani na Shawshank" jest równiez ksiązka, którą bardzo bardzo poleecam!/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience ♥♥♥ Również chciałabym odwiedzić USA i zobaczyć Chiny ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedne z najlepszych postów! Świetnie wyglądasz ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz, muszę odwiedzić tę stronkę :) a co do odpowiedzi, to bardzo lubię takie posty ;)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna delikatna sukienka 😊Taka bym z checia nosila 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne rzeczy! i ciekawe odpowiedzi! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. ja Harrego przeczytalam chyba milion razy hahha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Po tym Q&A wydaje mi się, że jesteśmy baaardzo podobne:)
    Ślicznie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia