Spóźnione, ale ulubione w lipcu

15 sierpnia 2016


Dzisiaj ok. godziny 2 byłam już w domu. Wróciłam z cudownego Rimini i nie ukrywam, że zaczynam tęsknić. Naprawdę wspaniale się bawiłam, ale nad tym rozpiszę się w innym poście ;) Tuż przed wyjazdem napisałam post z ulubieńcami lipca i miałam zamiar go opublikować na miejscu. Jednak problemy z internetem, moje lenistwo i naprawdę dobrze zapełniony czas sprawił, że blog znalazł się na 2 miejscu. Post jednak jest gotowy i stwierdziłam, że szkoda by było, gdyby się zmarnował. Tym bardziej, że w lipcu było naprawdę dużo fajnych rzeczy, którymi chciałabym się z wami podzielić. Zapraszam do oglądania!


American Pie
Sposób na wakacyjną nudę? Oglądanie filmów! American Pie zawsze kojarzył mi się z humorem głupim i trochę żenującym. Obejrzałam wszystkie części... i nie zawiodłam się :D Uśmiałam się do łez! Jeśli nie poszukujecie jakiś ambitnych filmów, to zdecydowanie polecam! Idealny, żeby się trochę odmóżdżyć.


GargamelVlog
Kto Gargamela nie zna, niech szybko go pozna! Dawno się tak bardzo nie śmiałam oglądając jakiegoś youtubera. PS. Radzę nie oglądać na słuchawkach, uraz słuchu gwarantowany.



Maybelline, Dream Velvet, podkład matujący
Lekki podkład, idealny na co dzień. Tak jak obiecuje producent: nawilża i matuje jednocześnie. Ma fajną konsystencję i dobrze się rozprowadza. Krycie jest raczej średnie, ale dla osób, które poszukują czegoś "na co dzień" powinno starczyć. Dodatkowo ma przystępną cenę, a kolor, który wybrałam, idealnie mi pasuje!



Bluza Victoria's Secret
Znaleziona w lumpeksie za całe 10 zł.


Próby Ognia, James Dashner
Aż wstyd się przyznać, ale za 2 część Więźnia Labiryntu wzięłam się dopiero teraz. Książka leży u mnie jednak równiutki rok. Nie wiem, co sprawiło, że tak późno się za nią wzięłam, ale naprawdę tego żałuję. Trzyma w napięciu, zaskakuje, no po prostu 10/10!


A jacy są wasi ulubieńcy?


22 komentarze:

  1. Ta bluza jest świetna !! I jaka tania *.*



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zacekawił mnie ten podklad, ma sliczne opakowanie haha :D
    brawo za bluze z VS za 10zł, mi się ostatnio udało wyhaczyć spodnie z Lee za 30zł :D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko mi Gargamel skradł serce ♥ Jedyny minus tego kanału to właśnie przestery, ale tematyka i poczucie humoru uderza we mnie na 100% A odcinek o Sexmasterce pobija wszystko ;]
    Świetni ulubieńcy miesiąca, dobrze, że wstawiłaś posta, bo szkoda, że by się zmarnował. Coś wiem o tym dobrze spędzonym czasie :)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Aa ta bluza cudowna!
    Dobrze, że opublikowałaś, bo super ulubieńcy :)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładne paznokcie :)
    American Pie to mega zabawny film :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. american pie najlepszy na nudne imprezy hahaha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetni ulubieńcy! uwielbiam tę książkę, polecam wszystkim! <3


    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. też uwielbiam oglądać American Pie ;* jestem ciekawa tego podkładu ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę gargamela, chociaż nie oglądam go na bieżąco
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulubieńcem lipca jest dla mnie zdecydowanie olejek kokosowy. Jest dobry na wszystko :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w końcu obejrzeć American Pie :D a Gargamela uwielbiam szczególnie za ten filmik o Tumblr ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam ajgora Ignacy , robi genialne filmiki.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała seria Więźnia Labiryntu stoi w dziesiątce moich ulubionych książek <3 Jest po prostu genialna ^^ Bardzo chciałam również zakupić ten podkład, ale niestety nawet najjaśniejszy jest dla mnie za ciemny :<
    Śliczna bluza, świetna okazja ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post i w dodatku ta śliczna bluza.


    http://zainspirujsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna bluza ! :) Masz śliczne paznokcie, podkład wydaje się być świetny.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna ta bluza!

    http://sunbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia