3 outfit ideas with white jeans & Zaful

26 września 2016


Jedna z wielu niepisanych zasad blogowania brzmi: "Jeśli nie wiesz, o czym napisać, napisz o pogodzie". Także i ja rozpoczynam dzisiaj w taki sposób. Pogoda się pogorszyła, ale naprawdę nie jest aż tak źle. Przynajmniej przestałam tęsknić za wakacjami i skupiłam się na tym, co tu i teraz. Nie mogę jednak tego powiedzieć o moich ubraniach. Ostatnio przyszły do mnie 2 paczki z Zaful i chyba naprawdę podczas ich zamawiania byłam pewna, że przyjdą jeszcze na te ciepłe dni. Ogólnie jednak jestem naprawdę zadowolona. Ubrania są naprawdę ładne i dobrej jakość. Czarna bluza i top na ramiączkach mogły być odrobinę dłuższe, ale to już moje niedopatrzenie podczas zamawiania.









Jeśli chcecie mi pomóc w klikaniu, to bardzo proszę o wejście w przynajmniej 1 link z UBRAŃ i 1 link z DODATKÓW. Z góry dziękuję ♥

UBRANIA

DODATKI

Również zapraszam na Instagram Zaful

17 komentarzy:

  1. Sama się czaiłam na tego crop topa, ale właśnie nie wzięłam, bo za krótki :D

    Zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania bloga,

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się chusta bardzo, ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary bardzo mi się podobają :D
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie bardzo podobają się te okularki ;))

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dawna czaję się na tą bluzkę z alienem!

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te stylizacje.
    Bluzka na ramiączka- mega!
    Ostatnio właśnie białe spodnie bardzo przykuły moją uwagę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy, ja niebawem też dostanę swoją paczkę z Zaful.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta bluzka z kosmitą xD I kurcze, genialny szal. Już w zeszłym roku chciałam sobie taki kupić, ale tak przeciągnęłam, że w końcu go nie kupiłam. Może teraz wreszcie się sprężę :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. super outfity!
    ten drugi bardzo przypadł mi do gustu, pelerynka jest cudowna :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te rzeczy, mam dokładnie tak samo kiepskie wyczucie czasu z zamówieniami- ostatnio przyszła do mnie paczuszka z letnimi rzeczami haha


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne rzeczy. Też czekam na pierwszą paczkę od nich i już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie. :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłaś bardzo fajne rzeczy, naprawde mi się podobają
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah świetny piesel na czapce!! Super wyglądasz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 1 wygrywa :)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy! Poklikałam większość.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia