It's time to work a little harder.

21 września 2016


Każdy z nas chce osiągnąć sukces, chociaż dla każdego to słowo znaczy coś innego. Każda blogerka chce mieć popularnego bloga. Każdy uczeń chce dostawać same 5 w szkole. Każdy pracownik chce zarabiać dużo pieniędzy. Jak jednak osiągnąć sukces? W internecie poradników na ten temat znajdziecie mnóstwo, ale odpowiedź jest prostsza, niż wam się zdaje. Podstawą jest CIĘŻKA PRACA.


Lubimy porównywać swoje życie z innymi i narzekać, że im się po prostu poszczęściło, a nam ciągle trafiają się przeszkody. Uwierzcie, że los każdemu rzuca kłody pod nogi. Niektórzy jednak potrafią je przeskoczyć. A jeśli im się nie udaje, to się podnoszą i próbują jeszcze raz. I jeszcze raz, i jeszcze raz, i tak do skutku. Ja niestety się poddałam... Pozwoliłam, żeby moje kłody mnie przygniotły. Do tej pory dawałam z siebie 200%, ale im ciężej mi było, tym mniej się starałam. No bo po co się do czegoś przykładać, skoro to i tak nam nie wychodzi? Pojawiły się rzeczy prostsze i przyjemniejsze. Pasja zeszła na 2 tor. Nie dawała mi jednak spokoju myśl, że kiedy ja śpię i sobie odpuszczam, inni ciężko pracują i osiągają swój wymarzony sukces. Wspinają się na szczyt, pokonują trudności i jednocześnie pokonują mnie samą. Bo naprawdę nie daje takiej satysfakcji jak kawał dobrze wykonanej roboty.

Teraz wybrałam, co jest dla mnie najważniejsze. I na tym chcę się skupić...

  




 When you sleeping, I work. When you slacking, I work. When you clubbing, I don't do the same.

22 komentarze:

  1. Ciężka praca, to jest to...
    Mądry post!
    Ślicznie masz udekorowaną ścianę!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj, widzę, że pani M dała w kość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post! Bardzo często sama się poddaję, ale na szczeście zdaję sobie sprawe z tego ze nikt za mnie sukcesu nie osiągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie napisane :D
    Śliczne zdjęcia <3
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zauważyłam, że jedyną dobrą radą, na osiągnięcie sukcesu jest ciężka praca. :) Świetne zdjęcia! ♥

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ciekawy post no i super zdjęcia w dodatku ślicznie masz w pokoju zainspirujsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niezle :D powodzenia we wszystkim!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog ( obserwuję ).
    Zdjęcie przy biurku jest świetne :D

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam <3

    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja postanowiłam, że w tym roku będę rozwijać pasje, a nauka zejdzie na drugi tor. Mam nadzieję, że mi się uda, bo ciężko mi w roku szkolnym to robić :)
    Powodzenia!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądrze napisane, ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo motywujący post, ten słoiczek z lampkami to cudo :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się organizacja twojego miejsca pracy :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężką pracą możemy osiągnąć naprawdę bardzo wiele. I nie powinniśmy się poddawać, kiedy coś nam nie wychodzi, nawet wielokrotnie. W którymś momencie w końcu zaskoczy i będzie łatwiej :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie też zaczęłam walczyć o swoje i swoją przyszłość. Mam nadzieję, że ciężką pracą mi się wszystko uda.
    Powodzenia Ci życzę ze wszystkim <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre podejście!
    Dokładnie, jeżeli ktoś coś osiągnął to nie mógł mieć najłatwiej, a wszystko się pojawiło wraz z tknięciem różdżki.
    Motywujące :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo motywujący post, ja w tym roku mam maturke czyli czeka mnie ciezka praca :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super klimatyczny pokój :)

    zostaję w obs i zapraszam do mnie :)
    https://katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super klimatyczne zdjęcia :)
    powodzenia, mam nadzieję że wyjdziesz na prostą :)
    jak to się mówi bez pracy nie ma kołaczy :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Idę z tym 'work hard' już drugi rok i to jest naprawdę motywujące, a szczególnie kiedy ma się ludzi, którzy są twoją inspiracją i wyznają tę samą zasadę!
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Najważniejsze jest to, aby ustalić swoje własne priorytety i działać w zgodzie z sobą, skupiając się na tym, co daje nam szczęście.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia