Postanowienia na nowy rok szkolny!

7 września 2016


Co roku, tuż po sylwestrze zaczynamy snuć plany i postanowienia. Tak samo jest z nowym rokiem szkolnym. Obiecujemy sobie, że w końcu przyłożymy się do nauki, będziemy się wysypiać i zawsze wyglądać idealnie. Jak to jednak z większością postanowień bywa, oczekiwania sporo się różnią od rzeczywistości. Po kilku dniach mamy już dość, najchętniej zaszylibyśmy się w łóżku i z niego nie wychodzili. Znam to i bardzo często tak właśnie się czuję. Na razie jednak nie tracę motywacji, w miarę pilnie się uczę i odrabiam prace domowe. Jeśli wy jednak już dawno porzuciliście nadzieje na spełnienie swoich postanowień, to przybywam wam z pomocą! Do kilku najpopularniejszym opracowałam mini poradniki, które ułatwią wam osiągnięcie swoich celów. Zapraszam do czytania!



BĘDĘ DOSTAWAĆ LEPSZE OCENY!

1. Jeśli zależy ci tylko na ocenach, to śmiało możesz kuć się tylko na sprawdziany i kartkówki nie martwiąc się, czy zapamiętasz to na dłużej.
2. Bądź miły dla nauczycieli, wręcz za bardzo miły.
3. Bądź aktywny na lekcji.
4. Zgłaszaj się do dodatkowych zadań.



PRZYŁOŻĘ SIĘ DO NAUKI!

1. Na początku zadaj sobie pytanie: "Czy chcę mieć po prostu dobre oceny, czy raczej chcę się czegoś naprawdę nauczyć?". Jeśli wybierasz to pierwsze, to wróć do puntu wyżej. Jeśli jednak zależy ci na prawdziwej wiedzy, to przede wszystkim zachowaj regularność.
2. Słuchaj uważnie nauczyciela na lekcji.
3. Uzupełniaj regularnie notatki.
4. Odrabiaj prace domowe jak najszybciej, nie zostawiaj niczego na ostatnią chwilę.
5. Ucz się z lekcji na lekcję.


STANĘ SIĘ POPULARNA!

1. Już samo takie myślenie stawia cię na przegranej pozycji. Popularność to fikcja, ale jeśli naprawdę chcesz być zauważona w szkole, to jest na to sposób.
2. Wyróżnij się z tłumu.
3. Bądź miła dla ludzi.
4. Angażuj się w życie szkoły.


CODZIENNIE BĘDĘ DOBRZE WYGLĄDAĆ!

1. Czyste włosy, zadbane dłonie, schludne ubranie. To jest podstawa.
2. Nie przesadzaj. Postaw na minimalizm i prostotę. Nie ma nic gorszego niż widok osoby, która stara się ze swoim strojem aż za bardzo. Na pewno będziesz wyglądać o wiele lepiej w zwykłych jeansach i szarym t-shircie niż sukience z ogromnym dekoltem i sporą ilością biżuterii.
3. Sposób na szybki makijaż, kiedy naprawdę ci się nie chce go robić: podkład + tusz do rzęs + wyrazista szminka.
4. Twoje ubrania powinny przede wszystkim mieć odpowiedzi rozmiar, a tym powinnaś dobrze się w nich czuć.


ZORGANIZUJĘ SIĘ!

1. Kup sobie kalendarz i zapisuj w nim absolutnie wszystko.
2. Najpierw nauka, potem przyjemności.
3. Kiedy ktoś mówi coś ważnego, lepiej od razu to zapisz, bo bardzo prawdopodobne, że później o tym zapomnisz.
4. W razie konieczności zrezygnuj z czegoś, co zajmuje ci za dużo czasu.


ZACZNĘ SIĘ WYSYPIAĆ!

1. Ogranicz czas spędzony przed komputerem, telewizorem lub telefonem.
2. Staraj się jak najwięcej rzeczy wykonać w ciągu dnia. W nocy odpoczywaj.
3. Nie odkładaj nauki na ostatnią chwilę, bo to zawsze kończy się zarwanymi nocami.
4. Kawa z rana zawsze pomaga.

Udanego roku szkolnego 2016/2017 ♥

21 komentarzy:

  1. Te rady i Twoje postanowienia są genialne! Czytałam tego posta na telefonie więc zrobiłam screeny wszystkich rad żeby je zapamiętać i na pewno będę z nich korzystać!❤ W końcu ktoś napisał przydatnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze obiecuję sobie, że będę bardziej systematyczna i przestanę w końcu odkładać wszystko na potem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba opisałaś wszystko co najważniejsze.
    Dobre rady i super post!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na post :) I rady oczywiście bardzo przydatne, miejmy nadzieję, że ktoś z nich skorzysta i będzie przyjemniej znosiło się rok szkolny :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba najbardziej chciałabym się w końcu wysypiać! może w tym roku mi się to uda :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie szczególnie spodobały mi się te rady, szczególnie, że mówisz tu o tym, aby być nienaturalnie miłym dla nauczycieli czy znajomych. Moim zdaniem to oszukiwanie samego siebie i po pierwsze nie jesteśmy w stanie długo tego ciągnąć, a po drugie- jest to po prostu nie naturalne i do niczego nie prowadzi. Moim zdaniem bycie sobą to lekarstwo na wszystko :) Zgadzam się jednak co do rad dotyczących systematyczności i nauki z lekcji na lekcję.
    Pozdrawiam cieplutko, śliczne zdjęcia!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale taka jest prawda XD Jak liczą się dla nas dobre oceny przy niewielkim nakładzie pracy, to niezbędne jest przymilanie i podlizywanie się nauczycielom.

      Usuń
  7. Mi zawsze zależało na dobrych ocenach a teraz jak już matura za kilka miesięcy przydałoby się coś wynieść z tych lekcji. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze starałam się zasypiać wcześniej, uczyć się z lekcji na lekcję... Nigdy nie wychodziło. xD Jeśli mam wybór między zadaniem z matmy, a kolejnym odcinkiem serialu to zawsze odrabiałam zadanie jednocześnie oglądając (tak, wiem to nie jest dobre). Mam nadzieję, że tegoroczne postanowienia o oderwaniu się o komputera wreszcie uda mi się zrealizować, bo z tym zawsze ciężko. Ratuje mnie jedynie fakt, że puki co wszystkie seriale mi się skończyły, a następne sezony dopiero od stycznia ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z duma oswiadczam, ze pierwsza piatke z matmy juz zalapalam, a rozszerzen ucze sie codziennie!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to ci powiem, że aż sobie zapisze niektóre rady! :D

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to ujęłaś! Moim postanowieniem są dobre oceny i póki co dobrze mi idzie, bo mam już dwie 5 na koncie :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Takk, to bycie miłym dla nauczycieli o dziwo zawsze działa, haha ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno skorzystam z tych porad.

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja postanowilem systematycznie sie uczyc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Post z pewnością się przyda wielu osobom. Ja skorzystam z tych rad / postanowień gdy dostanę się na studia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady! Postaram się z niektórych skorzystać. Ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wpis i rady. Ja też staram sie robić plany na nowy rok, w tym chcialam zwiekszyc nieco swoją produktywność i chyba nieźle mi idzie. Nawet zrobilam wyczekane już długo szkolenie zarządzanie zespołem, co na pewno przyda mi sie w pracy. Czas na kolejne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia