Sposób na ostatnie ciepłe dni

13 września 2016


Jeśli wierzyć prognozie pogody, to już za kilka dni przyjdzie prawdziwa polska jesień, a co za tym idzie - na długo pożegnamy się z tą słoneczną pogodą. Nie traćmy więc ani dnia! Póki jeszcze możemy, wykorzystajmy te chwile. Zróbmy rzeczy, które prawdopodobnie już odstawiliśmy w kąt. Dajmy im jeszcze jeden dzień życia. Jeszcze jeden dzień wakacji w trakcie września!

Ubierz się jak na lato!
Szorty, sukienki, bluzki na ramiączkach. Jeszcze przez chwilę nie chowaj ich na dnie szafy. Wyjmij też swoje ulubione okulary i ruszaj w świat. Sukienkę, którą widzicie na zdjęciach, kupiłam w lumpeksie, a tenisówki w F&F (przecenione z 42 zł na całe 12 zł). Oficjalnie możecie nazywać mnie Januszem biznesu!


Deser lodowy.
Nic nie kojarzy się tak z latem, jak pyszne desery lodowe. Wystarczy, że wyjmiecie jakieś pucharki, włożycie do nich ulubione lody, a całość udekorujecie bitą śmietaną i sosem czekoladowym. Inną, równie świetną, opcją jest kawa mrożona, która nie dość, że jest przepyszna, to jeszcze wygląda jak z jakiejś kawiarni!


"Poopalaj się"
Niby jest ciepło, ale nie ma mowy o klasycznym opalaniu. Wychodzenie teraz na dwór w stroju kąpielowym to naprawdę nie najlepszy pomysł. Co innego z opalaniem w ubraniu. Nic nie stoi na przeszkodzie w zwykłym leżeniu na leżaczku w ogródku lub na balkonie. Najlepiej z jakąś fajną książką w ręce.


Wyrusz w wycieczkę rowerową.
Śmiało zbierz znajomych i wyciągnij ich w prawdopodobnie ostatnią w tym sezonie wycieczkę rowerową. Zwiedźcie najbliższą okolicę, zanim na dobre zamkniecie swoje pojazdy w garażach. Pamiętajcie, żeby wziąć ze sobą jakąś latarkę do roweru, bo coraz szybciej robi się ciemno, a wasza wycieczka może się odrobinę przedłużyć.


Pożegnalne ognisko.
Wielu osobom ogniska kojarzą się z jesienią, ale dla mnie jest to nieodłączny element lata. W wakacje jest po prostu cieplej i noc przy takim ogniu jest naprawdę przyjemna. Można spędzić czas w zwykłej bluzie bez potrzeby przykrywania się 2 kocami i ciągłego narzekania, że zamarzamy. Wykorzystaj dobrze, te ostatnie ciepłe wieczory ♥

18 komentarzy:

  1. To prawda. Powinniśmy jak najlepiej wykorzystać ostatnie ciepłe dni lata, bo niedługo będziemy już za tym tęsknić. Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dzisiaj wybiorę się na wycieczkę rowerową :D rzeczywiście warto korzystać z tego słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z Nas powinien wykorzystać te ostatnie dni lata jak najlepiej :)
    Wycieczki rowerowe i ognisko to wspaniałe pomysły!
    Przepiękne stylizacja :) Rzeczywiście udało Ci się trafić dobre okazje ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wycieczki rowerowe albo kawe mrożoną ale za chwilę trezba będzie z tego zrezygnować na rzecz koca i ciepłej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie się cieszę, że dni robią się coraz chłodniejsze ;D Ładne zdjęcia kochana! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja - no idealna! deser lodowy jadłabym lub piłabym :F a rowerkiem bym pojeździła ale pech chciał że nie mam rowera :< haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post, jak zawsze :D i śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie!
    BLOG~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry post!
    Aj, poopalałabym się lub gdzieś wyruszyła w wycieczkę, ale już mam dość mało czasu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Żebym ja ostatnio miała czas na rower, jeeju nawet w tym roku nie zdążyłam skorzystać z lata. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh staram się korzystać z tych ciepłych dni jak najwięcej!
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie to nawet już choroba złapała, poczułam nadchodzący ten mocny upust temperatury.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam słoneczne dni ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to wychodzenie z domu w stroju kąpielowym nie jest dobrym pomysłem? :D Ja w weekendy jeszcze korzystam z słoneczka i nawet wskakuje do zimnego jeziora <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. mi ogniska nigdy nie kojarzyly sie z jesienia, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na te ostatnie ciepłe dni się rozchorowałam i teraz siedzę w domu. Sukienka to prawdziwa perełka!
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia