17!

17 października 2016

  
Jest 17 października. Oficjalnie ogłaszam, że 17 lat temu przyszłam na świat! Nie jest nowością, że nie czuję się z tego powodu jakoś inaczej i moje podejście do urodzin nadal się nie zmieniło. Dzień jak co dzień, który spędziłam na spokojnie, prawdziwe świętowanie było w weekend :) Dzisiaj chcę po prostu odpocząć, podsumować to co mnie do tej pory spotkało i zastanowić się, co chcę zmienić. Dla was natomiast przygotowałam kilka faktów o mojej osobie. Brzmi to naprawdę egoistycznie, ale skoro to moje święto, to chyba mi wolno :D Jest to również dobra okazja, żebyście poznali mnie trochę lepiej. W komentarzach koniecznie napiszcie, czy mamy ze sobą coś wspólnego :D




1. Mam na imię Magdalena i właśnie skończyłam 17 lat!

2. Większość znajomych mówi do mnie po nazwisku.

3. Chodzę do liceum do klasy o profilu biologiczno-chemicznym.

4. Marnuję zdecydowanie za dużo czasu na filmy i seriale + mam ogromne problemy z organizacją i odwlekaniem ważnych spraw.

5. PIEROGI to moje życie ♥

6. Jestem uzależniona od kawy i internetu.


7. Uwielbiam robić zdjęcia, ale szczere mówiąc, to nie za bardzo znam się na fotografii.

8. Często śmieję się bez powodu i ogólnie bardzo łatwo mnie rozśmieszyć. Prawie całe życie mam banana na twarzy :D

9. Wbrew wszelkim pozorom jestem introwertykiem.

10. Ciężko określić mi mój styl ubierania się i ulubiony gatunek muzyczny, bo naprawdę nie lubię się ograniczać.

11. Mam ogromnego farta, szczególnie w szkole. Czasami aż się boję, że to się nagle skończy i nie będę potrafiła sobie poradzić.

12. Mam 175 cm wzrostu.


13. Mówię zbyt chaotycznie, często mylą mi się słowa, plącze język, szybko gubię wątki i naprawdę czasami ciężko się ze mną dogadać.

14. Nie słodzę herbaty.

15. Kiedy jestem niewyspana, staję się najwredniejszą osobą na świecie. 4 godziny to moje minimum, po przekroczeniu tego limitu mam ochotę zabić wszystkich ludzi :)

16. Nie potrafię wyjść dobrze na zdjęciach. To cud, że mogę opublikować cokolwiek na blogu!

17. Kompletnie nie potrafię się malować :))


34 komentarze:

  1. Wszystkie najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń, samych sukcesów w życiu osobistym jak i blogowym, samych dobrych ocen i jak najwięcej powodów do uśmiechu :*!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Fajny pomysł z tymi siedemnastoma faktami. Płaszczyk fajny, zdjęcia typowo jesienne - więc super! Sto lat!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana! Niestety ale w żadnym stopniu nie jestem do ciebie podobna haha ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zawsze się uśmiecham :D Wszystkiego najlepszego! Dużo sukcesów na blogu i spełnienia marzeń !
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wsyztskiego najlepszego Madziu! 7,8,9 mam tak samo haha
    nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, cudowny trencz. Nie wiem dlaczego uważasz, że źle wychodzisz na zdjęciach - odnoszę całkowicie inne wrażenie :) Nie za wiele mamy wspólnego, ale na pewno mamy takie same uzależnienia :) Poza tym też jestem introwertykiem, często się śmieję i lubię robić zdjęcia. To co nas na pewno różni to wzrost - przy Tobie jestem krasnoludkiem :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa - i sto lat! Spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że jesteś taka wysoka! Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, pierogi są cudowne, aczkolwiek od kiedy na studiach je głównie je to tak jakoś straciły urok :D Poza tym czuję się trochę staro :D Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :) !
    tez uwielbiam filmy i seriale, chetnie bym podyskutowała jakie seriale ogladasz :D. ja do tego kocham czytac ksiazki, wole robic zdjecia niż pozować , jestem brzydka i kiepska ze mnie modelka . pierogi tez lubie, ale kawy nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. beżowy, klasyczny trencz ;) brakuje takiego w mojej szafie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! :) Ja również jestem uzależniona od kawy i nie słodzę herbaty. No i oczywiście seriale to życie :D

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. spełnienia marzeń Madziu ;* rób to co kochasz i nie patrz na to co inni o Tobie mówią, a co do tych pierogów też je uwielbiam ;) cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy podobne uzależnienia haha
    STO LAT KOCHANA!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz , ładne zdjecia Wszystkiego Najlepszego ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Punkt numer 5 i 6! Też kocham pierogi, o kawie z mlekiem nie wspomnę :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny,
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    Spóźnione wszystkiego najlepszego !<3

    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim to spełnienia marzeń! :)
    Zauważyłam dużo punktów wspólnych.
    I śliczne zdjęcia :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 to zdecydowanie ja! :D Seriale to życie, hahahah♥ Wszystkiego co najlepsze!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nazywam się Magdalena i jestem tylko o 3 cm niższa od Ciebie :P
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia! Życzę Ci WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO i spełnienia wszystkich marzeń :* Kilka punktów zgadza się ze mną :p Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 4,7,17 - te punkty na pewno są wspólne :D
    Spełnienia wszystkich marzeń !! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam punkt "Pierogi to moje życie" :D Piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też kocham pierogi, haha ♥
    sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :)
    Hm ja 11 października skończyłam 17 lat :D Kocham pierogi, jestem uzależniona od internetu. Co do malowania to dla mnie jest to strata czasu, lubię wyglądać naturalnie, dlatego maluję tylko rzęsy :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :D Bardzo ładnie wyglądasz:D
    Sporo się dowiedzieliśmy o Tobie :) Bardzo dobrze, ze często masz banana na twarzy :D :D

    Zapraszam :D
    Odwdziczęam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie słodzę herbaty :) Ślicznie wyglądasz :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie jedna cecha jest taka sama i u mnie: za dużo czasu marnuję na filmy i seriale :) Może mogłabyś jakieś polecić?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia