20 powodów, dla których jesień jest najlepszą porą roku.

12 października 2016


Nienawidzę jesieni... Takim oto optymistycznym akcentem rozpoczynam dzisiejszy post :) Naprawdę nie znoszę tego wiatru, deszczu i chłodu. A co za tym idzie, nie znoszę przeziębień, ciągłego noszenia ze sobą parasolki i wiecznie zimnych dłoni. Nienawidzę wychodzić rano spod ciepłej kołdry, nienawidzę kiedy tak szybko robi się ciemno. Rzeczy, których nienawidzę w jesieni, jest jeszcze o wiele więcej i naprawdę mogłabym wymieniać je w nieskończoność. Gorzej z tymi plusami. Ostatnio ogólnie moje optymistyczne myślenie spadło praktycznie do zera i między innymi dlatego piszę ten post. Życie jest po prostu o wiele łatwiejsze, kiedy do wszystkiego podchodzimy z pozytywnym nastawieniem i mam nadzieję, że ten post pomoże nie tylko mi dostrzec kilka plusów jesieni. Ciągłe narzekanie nie przywróci nam lata, więc chyba warto znaleźć jakieś zalety obecnej sytuacji. :D




1. Możesz wszystko zrzucić na pogodę, a co za tym idzie:

2. Kiedy nie chcesz, nie musisz wychodzić z domu.

3. Rodzice akceptują twoje popołudniowe drzemki.

4. Swój zły nastrój również możesz zwalić na złą pogodę.

5. Kiedy wychodzisz z domu w zwyczajnej bluzie, ludzie postrzegają cię jako osobę, której jest zimno, a nie taką, której nie chciało się ogarnąć.


6. "Mam chyba jakąś jesienną depresję" - wytłumaczeniem dosłownie na wszystko.

7. Nie masz czasu i pomysłu na fryzurę? Deszczowe afro, to coś idealnego tej jesieni!

8. Możesz przytyć i nikt nie będzie miał ci tego za złe.

9. Jesienią powracają nasze ulubione seriale (kto tak samo jak ja, nie może doczekać się ostatniego sezonu Teen Wolfa? ♥)

10. Kiedy są na drzewach kolorowe liście, możesz zrobić ciekawe zdjęcia na bloga!




11. Dostajesz mnóstwo komplementów. No może nie do końca ty. Raczej twoja przeurocza parasolka w jamniczki, ale to też się liczy!

12. Zasilasz rynek farmaceutyczny, wydając mnóstwo pieniędzy w aptece.

13. Stajesz się duszą towarzystwa, kiedy jako jedyna osoba w klasie posiadasz chusteczki.

14. Ciepła herbatka to idealny pretekst do spotkania z przyjaciółmi.

15. Nie ma komarów!


16. "O jejku, jak mi zimno. Przytuli się ktoś?"

17. Ty również możesz zostać czyimś kocem.

18. Teoretycznie masz więcej czasu na naukę.

19. Jesienne zapachy świeczek są po prostu przepiękne.

20. Kot o wiele chętniej się do ciebie przytuli i ciebie wysłucha, kiedy i jemu jest chłodno. 


A jakie są według was plusy jesieni?

24 komentarze:

  1. Świetne pozytywne podejście z humorem! :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jesień. Świetny post i zdjęcia :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba w końcu muszę się przestawić na jesień, nadal myślę że jest lato haha
    to zwalanie wszystkiego na pogodę mi się podoba :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teoretycznie więcej, praktycznie spędzasz większość czasu na spaniu i leżeniu pod kocem, bo zimno 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ja lubię jesień przede wszystkim za piękne kolory ;)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno z początkowych zdań bardzo trafne "Życie staje się łatwiejsze gdy podchodzimy do spraw pozytywnie".
    Z tymi komarami to sama prawda nienawidzę ich i cieszę się, że znikną na te kilka miesięcy. Narazie pogoda jest trochę kapryśna co wpływa na mój nastrój, a kolorowych liści wyczekuje z utęsknieniem. :)
    Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Także nie przepadam za jesienią, ale lubię patrzeć na kolorowe liście na drzewach ^^ Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo dokładnie tak wygląda większość moich wymówek, czynności jesienią:D Nareszcie zniknęły komary(całe lato próbowałam się ich pozbyć bezskutecznie) Cudowne zdjęcia <3

    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest dowód na to, że zawsze da się znaleźć plusy wszystkiego :)
    Ja lubię jesień, jest dla mnie wyjątkową porą, ale za zimnem i opadami nie przepadam :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię jesień, jednak gdy jest słonecznie i nie tak zimno. Już dosyć mam takiej pogody, jaka teraz jest za oknem. :\
    Bardzo ładne zdjęcia! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja uwielbiam jesień i napisałaś świetne jej pozytywy. Minus to to, że wszyscy chorują ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywnie nastawione :) tez nie cierpię jesień, wiec gdy dopadnie mnie ta ,,jesienna depresja" na pewno zajrzę tu z powrotem ;D
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to ujęłaś, myślałam że są to kolejne wielce złote rady ale nie :) Lubię twoje poczucie humoru ;p

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczności,kocham jesien ,za piekne kolorowe liście , za jabłka ktore pozostały na drzewach....Miło u Ciebie , zapraszam do mnie
    http://www.skrzynkaintencji100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja też nie lubię jesieni.. Najgorsza pora roku jaka może być. Ja znalazłabym może ze dwa plusy :) Pozytywne myślenie nić mi nie daje xD
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre punkty niestety sprawdzają się tylko poniżej 20 roku życia :D W życiu realnym, gdy pracujesz nie możesz powiedzieć, że nie idziesz do pracy bo pada, ani nakrzyczeć na klienta bo masz jesienną chandrę :D Powiem szczerze, że jakoś mnie Twoje punkty nie przekonały i dalej nienawidzę jesieni :D
    Bardzo ładne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także nienawidzę jesieni, ale rzeczywiście z pozytywnym nastawieniem inaczej się na wszystko patrzy. Sądzę, że większość podanych przez Ciebie powodów jest prawdziwa i jak najbardziej się sprawdza. W sumie ta jesień nie jest taka zła ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również nie jestem fanką jesieni, ale ma ona też swoje dobre strony!
    w sumie może nawet ją polubię...
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie jedynym plusem jest chyba tylko to, że wróciły seriale.
    Też czekam na Teen Wolf.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś lubiłam jesień teraz jak nadchodzi to mam depresję. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog
    Ja dopiero zaczynam pisać i mam fajne plany na mój blog :)
    http://juleczkazon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia