Paczka Bonprix

31 października 2016


Pamiętam jak jako mała dziewczynka przeglądałam z kuzynkami gazetki Bonprixu i razem decydowałyśmy, co nam się najbardziej podoba. Wtedy nawet przez myśl mi nie przeszło, że za kilka lat będę prowadziła bloga i będę miała możliwość współpracować z tą firmą. Moje małe marzenie właśnie się spełniło i kilka dni temu przyszła do mnie wyczekiwana paczka. Co w niej znalazłam? Przede wszystkim buty, których jak wiadomo nigdy nie za wiele. Do tego 2 sweterki idealne na jesień. Całość zamówienia możecie zobaczyć w stylizacjach i zdjęciach poniżej.





Buty 1 / 2 / 3



Sweterek 1 / 2



31 komentarzy:

  1. Te swetry wyglądają idealnie!
    Świetne wybory :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonprix kojarzył mi się raczej z ubraniami dla dojrzałych kobiet, a tu proszę- okazuje się że i Ty znalazłaś coś dla siebie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szare czółenka są cudowne. Świetne rzeczy! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten różowy sweterek :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie granuluję, bardzo fajne zamówienie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten golf jest cudowny! Chyba go zamówię, bo cudownie leży, a Bonprixowi ufam.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, rzeczy są prześliczne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze przeglądałam gazetki Bonprixu, ale nigdy nie miałam odwagi by coś zamówić :D te brązowe buty moim zdaniem najładniejsze! :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te rzeczy, wszystkie! zwłaszcza buty <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buciki i sweterki!
    Marzenia się spełniają ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też przeglądąłam gazetki z Bonprixu ;)
    Różowy sweterek jest przepiękny ♥
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty świetne, zwłaszcza te pierwsze balerinki!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Od zawsze pamiętam te gazetki z Bonprixu i jeszcze nigdy, ale to nigdy nic mi się z tego sklepu nie podobało... Chyba to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nic nie zamawiałam z tej strony , szare szpilki sa bardzo ładne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jak z rozmiarami? Jeszcze jak byłam w podstawówce, mama mi coś zamówiła i rozmiar był ze 3 razy za duży niż powinien :/ ale to było pewnie 10 lat temu :) teraz rozmiary są ok?

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba poczytać opinie kupujących pod produktem ;)

      Usuń
  18. Też zawsze przeglądałam gazetki z Bonprixu, dlatego, gdy pomyślę o tym sklepie, przypomina mi się dzieciństwo. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja babcia zawsze wciskała mi gazetki z Bonprixu :D Ten różowy sweterek jest przepiękny! A butów faktycznie nigdy za wiele, więc na pewno będą Ci służyły :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne masz skarpetki <3
    A tak poważnie to najlepsze moim zdaniem są szpilki szare, może dlatego, że uwielbiam szpilki i obcasy ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło ;*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne te sweterki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że spełniło się Twoje malutkie marzenie! Piękne sweterki a szczególnie ten różowy♥

    Zapraszam do obserwacji buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3
    majalivinglife

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak lekko, ale i elegancko, super!
    Podoba mi się max :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Butów i swetrów nigdy za wiele ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Szare szpilki są boskie. Takich butów nigdy za wiele. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia