Ulubione we wrześniu

6 października 2016


Zawsze miałam wrażenie, że seria ulubieńców to taki blogowy zapychacz. Nie trzeba się nad nią dużo wysilać, pomaga zachować regularność w blogowaniu, a przy okazji możesz polecić innym ciekawe rzeczy. Same plusy! Poza tym, jeśli jakimś cudem zapomnisz dodać w danym miesiącu post z ulubieńcami, to nic wielkiego się nie stanie. Nikt nawet tego nie zauważy... Dlatego nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo zdziwiłam się, kiedy kilka dni temu wypomniano mi, że nie było ulubieńców sierpnia :D Już teraz to nadrabiam!

Pierwszym ulubieńcem jest Monika M., która to właśnie wypomniała mi brak ulubieńców i ten post pojawia się specjalnie na jej prośbę XD

FILMY


Zacznijmy od nowości, czyli "Nerve". Większość z was zapewne słyszała o tym filmie, bo takiego chyba jeszcze nie było. Tytułowe Nerve, to nielegalna internetowa gra w prawdę czy wyzwanie, z tą różnicą, że tutaj są tylko wyzwania. Dołączając, możesz być obserwatorem lub graczem. Ci pierwsi finansują i zadają wyzwania, ci drudzy je wykonują i dostają za nie pieniądze. Brzmi ciekawie, prawda? :) Głowna bohaterka - nieśmiała Vee, trochę wbrew własnej woli, postanawia zostać graczem. Okazuje się jednak, że to, co z pozoru miało być po prostu dobrą zabawą, staje się niebezpieczną pułapką. Całość naprawdę gra na emocjach i wręcz wbija w fotel. Główne role odgrywają Emma Roberts i Dave Franco.

Drugi film, to prawdziwe arcydzieło! A mianowicie chodzi mi o Iluzję. Uwielbiam filmy, po których obejrzeniu mam po prostu rozpieprzony mózg i przez najbliższe kilka godzin nie mogę normalnie funkcjonować (swoją drogą, jeśli znacie jakieś takie filmy, to koniecznie polećcie!). "Iluzja" zdecydowanie zalicza się do tej grupy. O czym jest? Pozwolę sobie zacytować Filmweb: "Agenci FBI i Interpolu śledzą grupę iluzjonistów, którzy podczas przedstawień napadają na banki, a ukradzione pieniądze rozdają publiczności.". PS. W tym filmie również gra Dave, a to naprawdę dobry powód do obejrzenia.



YOUTUBE: IISuperwomanII
Lilly: pozytywna, naprawdę śmieszna i inspirująca youtuberka. W dodatku cudownie śpiewa (albo jak ktoś woli: rapuje). Czego chcieć więcej!? Naprawdę żałuję, że tak późno ją odkryłam. Polecam każdemu, kto jeszcze o niej nie słyszał, tym bardziej że należy do najpopularniejszych youtuberek na całym świecie.




Kasia Tusk "Elementarz Stylu"
Własny styl to coś, co się w dzisiejszych czasach ceni. Jest jednak różnica pomiędzy własnym stylem a dobrym stylem. Nie znaczy to jednak, że te 2 pojęcia nie mogą się łączyć. To doskonale pokazuje Kasia w swojej książce. Minimalizm, klasyka i ubrania odpowiednio dobrane do okazji to podstawa. Książka idealna dla osób poszukujących swojego stylu i pragnących zmian w szafie i życiu.


Produkty do ust z Wibo
Konturówka Nude Lips 2
Kredka Lips To Kiss 6

Korzystając z promocji -49% w Rossmannie kupiłam ostatniego dnia września te 2 produkty do ust. Co mogę o nich powiedzieć? Są po prostu świetne! Obydwa mają piękne kolory i kosztowały naprawdę niewiele. Ta gruba kredka jednakże trochę się rozmazuje, ale za taką cenę jest naprawdę dobra i nie wysusza ust!



A co wam się spodobało w tym miesiącu?

36 komentarzy:

  1. Uwielbiam Lily jest tak strasznie pozytywną osobą ,że można czasem płakać z śmiech na jej filmikach.


    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w ostatni dzień przecen kupiłam tą grubą kredkę do ust :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę obejrzeć drugą część Iluzji, bo pierwsza mnie bardzo zachwyciła. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja za późno poszłam do Rossmana i wszystkie ładne pomadki i konturówki były już wykupione. :(
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Elementarz stylu to coś co koniecznie muszę kupić. Kredka do ust z Wibo jest genialna :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super zdjęcia <3 i te filmy są świetne :-)

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno zaczęłam czytać "Elementarz stylu" i bardzo podoba mi się lekkość, z jaką się go czyta :-)
    pozdrówka,
    poliptyk.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej te pomadki musza być bardzo ładne na ustach.
    Bardzo zainteresowała mnie ta książka :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam książki, ale zaciekawił mnie ten post :)
    Może przeczytam ją :)
    Ciekawy blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Iluzja to jeden z moich ulubionych filmów, a druga część- boska!
    Polecam jeszcze ,,Wyspa Tajemnic''- potrafi...zmieszać.
    Ja też na promocji znalazłam konturówkę z Wibo i niestety nie mogę jej polecić. Jest bardzo sucha, a moje usta to niej to apogeum.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Iluzję, a co do reszty ulubieńców to do teraz nawet o nich nie słyszałam :)
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O "Nerve" dużo słyszałam, mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się obejrzeć film. Pomadki mają prześliczne kolory :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubieńcem z września są nowe botki i parę piosenek, o których pisałam na blogu. Iluzję widziałam, obie części są super, choć uważam, że filmy nie były idealne. Bordowe, czerwone szminki na jesień są jak dla mnie idealne, o książce Kasi Tusk i tej vlogerce nie słyszałam :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o twoich ulubieńcach ale zaciekawiła mnie konturówka z wibo ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałam dwa odcinki tej Lilly - padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam Superwoman, ma do wszystkiego dystans, a seria z jej rodzicami najlepsza :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamierzam najpierw przeczytać 'Nerve', a potem zobaczyć, bo słyszałam, że trochę się różnią
    Śliczne kolory tych konturówek <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy! *. * i zdjęcia tak świetnej jakości *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam ostatnio kilka kredek z Wibo na przecenach i jakoś niespecjalnie się z nimi polubiłam :( Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetni ulubieńcy, lubie tego typu posty, bo dowiaduję się różnych ciekawych rzeczy ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Okładka iluzji tak bardzo mnie zaintrygowała, że gapiłam się w nią kilka minut. :o
    Świetni ulubieńcy miesiąca- niby zapychacz, ale ciekawie jest zobaczyć rzeczy, które inspirują innych ludzi, które się im podobają. Można wtedy znaleźć więź łączącą z blogerem- a ja z Tobą znalazłam ;)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam bardzo dawno temu film "Iluzja" i był to jeden z lepszych filmów jakie oglądałam :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy :D
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. "Nerve" brzmi ciekawie. Dopisuję do listy filmów do obejrzenia :) No nie zapominaj następnym razem o ulubieńcach :) pozdrawiam serdecznie

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż, bardzo chciałam obejrzeć Nerve, a potem dowiedziałam się, że jest książka... Jestem w czasie czytania i jak na razie, zgadzam się, że czegoś podobnego jeszcze nie było ♥ Na Elementarz Stylu czaję się od dawna, jak na jeszcze kilka innych podobnych pozycji, ale zawsze wygrywają powieści xD
    Mam tą konturówkę z wibo i jak dla mnie to trochę wysusza usta i do najlepszych nie należy, ale z braku laku można przeboleć. Lubie za to konturówki z Eveline :D

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  27. Nude Lips to mój ulubiony produkt do ust!
    a Iluzję muszę koniecznie obejrzeć :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne konturówki :)
    A mi nie podszedł film "Iluzja"
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  29. Produkty z Wibo są najlepsze, uwielbiam je! :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Planuję przeczytać Elementarz stylu :) Pomadki z Wibo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne jest to zdjęcie z elementarzem Kasi Tusk ;)
    A kosmetyki z wibo są okej :)

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia;3
    Ostatnio polubiłam właśnie kosmetyki z wibo c;
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg
    Julciik-youtube

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia