Co się działo? & Dresslily outfit

13 grudnia 2016


Nie da się ukryć, że jakiś czas mnie tu nie było, dlatego wybaczcie, jeśli trochę zapomniałam, jak to jest blogować. Dajcie mi chwilę na rozkręcenie się w pisaniu i robieniu zdjęć, bo obiecuję wam, że szykuję sporo nowości. Jak spędziłam ostatni miesiąc? Może niektórych zawiodę, ale mało miało to wspólnego z blogowaniem. Naprawdę potrzebowałam odpoczynku i stwierdziłam, że lepiej zrobić jedną długą przerwę niż pojawiać się i znikać. Stwierdziłam, że wrócę, kiedy będę na to naprawdę gotowa. I w końcu nadszedł ten czas!



W takim wypadku, co robiłam przez ten czas? Po prostu odpoczywałam. Dla mnie najlepszą formą relaksu są spotkania z przyjaciółmi i oglądanie seriali. Nic więc dziwnego, że od poniedziałku do piątku oglądałam Przyjaciół lub Grey's Anatomy (jakoś nie podoba mi się polska nazwa :/), a weekendy spędzałam z bliskimi. W międzyczasie znalazł się też czas na szkołę, picie kawy, gapienie się w sufit, dodawanie zdjęć na Instagrama oraz uwaga, uwaga: Czytanie książek! Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo się cieszę, że w końcu znalazłam na to czas. Jeśli czytaliście ostatnio coś dobrego, to koniecznie podajcie tytuł w komentarzu ♥

W temacie Instagrama, to dodałam ostatnio kilka zdjęć, które naprawdę mi się podobają, więc jeśli jesteście ciekawi, to serdecznie zapraszam: @supciomagda

W szkole jest w miarę okej. Nauczyciele powoli zbierają się do wystawiania ocen, a ostatnie tygodnie przed świętami zapowiadają się naprawdę pracowicie. Trzymajcie kciuki, może jakoś dam radę z tymi wszystkimi sprawdzianami :D

Zakończę na typowo blogowych sprawach. Chciałabym poznać waszą opinię na temat nowego wyglądu bloggera. Mnie naprawdę ciężko się przestawić i zdecydowanie brakuje tu takiej głównej strony. A co wy o tym myślicie?




13 komentarzy:

  1. fajna koszulka, nie było Ci zimno podczas robienia zdjec hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spódniczka.. Jak tak abylo Ci cieplo? ;o :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nowy wygląd jest okropny :(
    Pięknie wyglądasz<3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przerwa na odpoczynek każdemu czasem jest potrzebna, a wygląd bloga jest naprawdę bardzo ładny :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi bardziej o opinię na temat bloggera jako platformy, trochę mało precyzyjnie to napisałam :D

      Usuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Mnie również bardziej odpowiadał stary wygląd bloggera :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak żałuję, że mam mniej czasu na czytanie książek. :(
    Pulpit nawigacyjny strasznie skopali, strona z blogami powinna być pierwsza, a nie gdzieś upchana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wróciłaś. Brakowało mi Twoich postów :)
    Co do wyglądu bloggera (jako platformy) to nie podoba mi się. Wcześniej było dla mnie zdecydowanie lepiej no ale... :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, dłuższa przerwa raz na jakiś czas dobrze zrobi każdemu. Wygląd bloga bardzo mi się podoba :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się komplwtnie ten wygląd nie sprawdza :/
    ja jakoś nadal nie mogę się zabrać do czytania :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, nie zmarzłaś zbytnio na czas zdjęć? :D
    Lepiej odpocząć i wrócić ze zdwojoną siłą niż robić coś na siłę:)
    Mam nadzieję, że teraz już zostaniesz bez żadnych przerw:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia