Gadżety na zimę - Sammydress

4 grudnia 2016


Dzień dobry! Chyba oficjalnie mogę powiedzieć, że jesień się skończyła, a ja powróciłam na bloga. Jedno ma z drugim ma wbrew pozorom dużo wspólnego, ale nie o tym dzisiaj. Za oknem śnieg, a w sercu trochę więcej radości. W związku z tym chciałabym pokazać wam kilka zimowych gadżetów, które świetnie się sprawdzą jako prezenty na zbliżające się święta i na pewno poprawią wam humor :D



Jak dla mnie jest to absolutny hit! Idealnie nadaje się na prezent dla bliskiej osoby oraz jest spełnieniem naszych marzeń z dzieciństwa. Cieplutki, kolorowy, przyjemny w dotyku. Idealny na wieczorek w domu, kiedy dosłownie nie chce nam się nigdzie ruszyć (bo z takim ogonem, to dosyć ciężka sprawa). 



Problem z termosami jest taki, że są one zwyczajnie za duże i za ciężkie. Jeśli jednak chcemy wziąć do szkoły kawę lub coś innego do picia, to ten termosik sprawdzi się idealnie. W sumie nie jest to nawet termos, a raczej taka "butelka termiczna". Nie zatrzymuje ciepła tak dobrze jak zwykły termos, ale jak dla mnie jest to zaleta. Po ok. 3 godzinach bez problemu napić się kawy prosto z termosu, bez poparzeń jamy ustnej III stopnia.
Z ogólnych informacji: ma pojemność 420ml, solidnie wykonany, dostępny w 3 kolorach.



Wielką znawczynią sztucznych rzęs nie jestem, ale jedno mogę wam powiedzieć. Te są po prostu przepiękne. Naturalne, delikatne, a za cenę ok. 2 dolarów dostajecie aż 10 sztuk! Jeśli jednak moja słaba recenzja was nie przekonuje, to polecam poczytanie tych na stronie.



Bardzo ładne, jednakże zwyczajnie za duże i spadają mi z ręki.

Ciekawe i oryginalne, jednakże trochę niewygodne.



Spójrzcie tylko na ten produkt i od powiedzcie sobie na proste pytanie: Kto nie chciałby kostek lodu lub czekoladek w kształcie prosiaczków?! Ja już się nie mogę doczekać, aż nadejdzie czas na chłodniejsze napoje. Póki co mogę wykorzystać tę formę do zrobienia czegoś słodkiego ;)




Jeśli jesteście fanami sypanej herbaty, to coś idealnego dla was! Naprawdę nie wiem co tu więcej napisać. Produkt spełnia swoją funkcję, a do tego wygląda przegenialnie :D



Podobne pędzle już posiadam i naprawdę je lubię. Tym razem chciałabym jednak poświęcić uwagę temu różowemu dodatkowi. Jest to silikonowa nakładka do czyszczenia pędzli. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak bardzo ułatwia i przyśpiesza ona tę czynność. Jeśli do tej pory nienawidziłyście mycia swoich pędzli, to jestem pewna, że taka myjka chociaż odrobinę wam to umili.

Co wam się najbardziej spodobało? :D

20 komentarzy:

  1. Chyba ta świnkowa forma :D Ale i tak nic bym z tego nie kupiła, bo jakoś niespecjalnie do mnie przemawiają... Na pewno fajne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie śmieszy ten koc, ale masz racje to hit :D!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kubek/termos stał się numerem jeden na mojej liście must have!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju te koce w syrenkę są genialne !!
    Właśnie, nosiłabym swój termos do szkoły, gdyby nie to, że jest mega ciężki :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę dosłownie wszystko z Twojej listy, marzą mi się takie gadżety!
    Koc syreni w sumie już dawno podbił moje serce, teraz zachwycił mnie termos, od jakiegoś czasu marzę o takim
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek termos zdecydowanie przypadł mi do gustu, tak samo jak ten udek do zaparzania herbaty :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest świetne, ale ten koc podbił moje serce :D
    I am Allexandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, już któryś raz z kolei spotykam się z tym ogonem syreny, ale ja tam jednak wolę zwykły kocyk, albo kołderkę. :) Termos to na prawdę numer jeden. Ciepła herbatka w zimowe dni - coś świetnego. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten koc jest świetny. Zamówiłabym sobie ale do świąt mi pewnie nie dojdzie :(
    Fajnie, że wróciłaś na bloga :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Termos i koc to zdecydowanie moi faworyci! :D

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. ten koc jes świetny! a ten gadżet do czyszczenia pędzli bardzo przydatny! ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tak długo czekałam na nowy post i jest ;) świetne są te koce, teraz dużo osób takie ma, ale zaparzacz do herbaty jest mega ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka razy dodawałam ten kocyk do koszyka, ale jednak rezygnowałam haha ALE JEST SUPER!
    ps dobrze, że wróciłaś już <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Syrena wygrała wszystko.
    Mam również małą prośbę, wesprzesz bądź udostępnisz? Jeśli tak, dziękuję. Zbieram na marzenie. :) https://zrzutka.pl/maszynka-do-tatuazu

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty! Najbardziej podoba mi się ten kocyk syrenka :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. haha koc syreni? świetny :D

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia