5 powodów dla których warto ściąć włosy

28 lutego 2017


To chyba już jakaś tradycja wśród blogerek, że każda zmiana fryzury musi być opisana na blogu. Czy to całym postem, czy pojedynczą wzmianką. W moim przypadku oczywiście nie mogło być inaczej, dlatego informuję wszystkich: ścięłam włosy! Może ścięłam to trochę zbyt agresywne słowo, lepiej pasuje podcięłam. Różnicy nie ma aż tak wielkiej, ale przyznaję, że naprawdę tego potrzebowałam. O wiele lepiej czuję się w trochę krótszych włosach. Dlatego, jeśli wy też zbieracie się od nie wiadomo jak dawna ze zmianą fryzury, to nie ma się co dłużej zastanawiać. To przynosi same plusy!

1. Wizyty u fryzjerki są po prostu miłe.
Nie wiem jak wy, ale ja po prostu czerpię przyjemność z samego odwiedzania mojej fryzjerki. Chodzę do pani, która nie dość, że zna się na tym co robi, to jeszcze jest naprawdę pozytywną osobą. Nigdy nie zrobiła mi krzywdy na włosach i właśnie takie fryzjerki są najlepsze! Wam też radzę popytać znajomych o kogoś sprawdzonego i zobaczycie, że takie wizyty staną się czystą przyjemnością.


2. Nowa fryzura odwróci uwagę od innych rzeczy.
Dobra fryzura potrafi odwrócić uwagę od różnych niedoskonałości urody. Co więcej, zmiana fryzury odwraca uwagę od różnych rzeczy, które dzieją się w naszym życiu. Dlatego, jeśli ostatnio ciągle masz pod górkę, to może jest to idealny pretekst do zmiany fryzury? Ludzie najpierw zauważą różnicę w twoim wyglądzie, a nie jakąś porażkę.



3. Nowa fryzura, nowa ja!
Jak powiedziała Coco Chanel: "Kobieta, która obcina swoje włosy, wkrótce zmieni swoje życie."
Planujesz jakieś zmiany? Może właśnie zmiana fryzury jest dobrym początkiem. Najpierw włosy, później ty, a następnie cały świat! :D


4. Krótkie włosy to po prostu mniej roboty.
To chyba najlepszy argument za ścięciem włosów. Mniej włosów na głowie = mniej problemów. A przynajmniej tych związanych z układaniem. Jeśli codziennie je prostujesz lub suszysz, to uwierz, że jeśli są one krótsze, to zajmuje to o wiele mniej czasu. A czas, który zaoszczędzisz na stylizacji włosów, możesz przeznaczyć na coś o wiele ciekawszego.


5. Gładkie i miłe w dotyku włosy.
Włosy tuż po wyjściu od fryzjera są po prostu gładkie, miłe i przyjemne. Osobiście nie nie mogę oderwać rąk od końcówek, kiedy są potraktowane ogromną ilością odżywek i pozbawione tego całego siana.


Oczywiście wizyta u fryzjerki może się skończy również płaczem i ubolewaniem, dlatego z góry piszę, że nie odpowiadam za wszystkie zbyt pochopnie podjęte decyzje :D
Pomijając jednak ten drobny problem, to zmiana fryzury przynosi same korzyści!

16 komentarzy:

  1. Kiedy byłam mała mama zawsze obcinała mnie "na grzybka" przez co nienawidziłam krótki włosów. Zawsze marzyłam o długich włosach dlatego teraz, gdy już mam je do zapięcia stanika jest mi szkoda ich nawet troszkę podciąć :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak się wściekałam kiedy pod wpływem impulsu dałam sobie ściąć włosy. Wydawało mi się, że odrastają całą wieczność xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu planowałam ściąć włosy ale jednak długie też mają swoje plusy więc odkładam to na późniejszy czas :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zastanawiam się nad zrobieniem czegoś z moimi włosami. Prawdopodobnie zmienię kolor, aczkolwiek nie będę ich ścinać, ponieważ w krótkich źle się czuję :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje ci taka fryzurka :)
    Ja właściwie ciągle jak troche podrosną to je podcinam, dlatego teraz chciałabym je w końcu zapuścić :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie trafiłam jeszcze nigdy na dobrego fryzjera, prawdopodobnie dlatego, że głównym kryterium jest dla mnie niska cena :D A ponieważ od dziecka nosze krótkie włosy i bardzo je lubię, ścinam je sama. Doszłam już do takiej wprawy, że jak moja koleżanka ścięła włosy podobnie jak ja, ale u fryzjera, to nie było widać różnicy między nami :D
    Dla mnie krótkie włosy są tez fajnym znakiem rozpoznawczym, z długimi to każda dziewczyna na ulicy lata, a krótkie fryzury można ciekawiej ściąć i jakoś się wyróżnić. No i nie włażą do zupy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w krótkich włosach, a ponadto kocham Twój uśmiech :)
    Ja jednak nie sądzę, żebym kiedykolwiek zdecydowała się na obcięcie moich długich włosów. Po prostu zbyt je kocham, pielęgnacja ich jest moim małym hobby i sprawia mi przyjemność "!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również obcięłam włosy zeszłam z długich na krótkie i jestem bardzo zadowolona ze podjełam taką decyzje ponieważ lepiej się czuje w krótkich włosach niz w długich ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku krótkie włosy to więcej roboty bo wywijają się na wszystkie strony. Myślę, że niebawem zacznę zapuszczać (jak tylko pozbędę się farby z włosów-czyli już lada moment) ;)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie tez niedługo wybieram się do fryzjera, ale dla mnie to będzie mega ścięcie ! Planuje włosy za ucho :)

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzę park Oliwski :) Też niedługo mam zamiar się do niego wybrać na zdjęcia ^^
    Pięknie Ci w krótkich włosach!
    Argumenty to strzał w dziesiątkę. Ogólnie zmiany są po prostu dobre :D
    Jak zawsze niesamowity, niezawodny uśmiech!
    Piękne zdjęcia:))

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio też ścięłam włosy i w krótszych jest znacznie wygodniej. Też czerpię przyjemność z chodzenia do fryzjera :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się boję, że będę żałować. Całe dzieciństwo chodziłam z krótkimi włosami, a teraz szkoda mi trochę obcinać moje długie włosy.

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, po moim ostatnim wyjściu od fryzjera, gdzie zaledwie pocieniowałam włosy... nie mogłam czuć się lepiej! miałam wrażenie że nagle stałam się znacznie lepiej wyglądającą osobą. i na dobrą sprawę utrzymuje mi się to do dziś :P // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak zdecydowanie mniej z nimi roboty. :D I głowa lżejsza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ;) jak byłam mała obcięłam włosy i bardzo tego żałowałam, boję się, że jak zrobię to ponownie znowu będę żałowała ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia