Ulubieńcy stycznia

13 lutego 2017


FILMY

Zupełnie nowy testament
Bóg istnieje i mieszka w Brukseli! Tego możemy dowiedzieć się już na samym początku filmu. W wolnym czasie ogląda telewizję, dokucza żonie oraz uprzykrza ludziom życie. Siedzi w swoim gabinecie i przy komputerze wymyśla kolejne prawa boskie.
Prawo 2128: Kolejka obok zawsze posuwa się szybciej. 
Pewnego dnia jego córka postanawia odnowić świat i wysyła wszystkim daty śmierci. Obejrzyjcie, żeby dowiedzieć się, co z tego wyniknie.
(Polecam oglądać z dystansem)


Grand Budapest Hotel
Co tu dużo mówić, pokochałam ten film od samego początku! Przedstawia on niezwykłe przygody ekscentrycznego portiera ze słynnego europejskiego hotelu. Zostaje on uwikłany w aferę wokół kradzieży bezcennego obrazu i walkę o przejęcie ogromnej fortuny rodzinnej. Film nie dość że przedstawia naprawdę ciekawą historię, przy której aż ciężko złapać oddech, to jeszcze jest przepięknie nakręcony. Jak dla mnie 10/10

SERIAL -  SKAM


Już o nim wspominałam na blogu, więc nie mogło go zabraknąć w ulubieńcach. Wiele osób twierdzi, że najlepszy i najbardziej realistyczny serial o nastolatkach, jaki powstał. I ja się pod tym podpisuję. Każdy sezon dotyczy innego bohatera i przedstawia jego problemy. Obejrzyjcie, jeszcze mi podziękujecie :D

KOSMETYKI

Wibo, Million Dollar Lips, matowa pomadka do ust, nr 1
Ta pomadka cieszy się niemałą popularnością i czasami naprawdę ciężko dostać ją stacjonarnie. Jakimś cudem jednak udało się mi ją zdobyć i  muszę przyznać, że jestem naprawdę zadowolona. Kolor jest jak najbardziej w moim guście. Świetnie mi się ją aplikuje. Trwałość też nie jest najgorsza, chociaż to zjedzeniu czegoś trzeba poprawić. Ogólnie polecam,

Golden Rose, Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie, nr 13
Matowe pomadki z Golden Rose również są bardzo dobrze znane. Niedawno pojawiły się nowe kolory, między innymi 13, w której jestem po prostu zakochana. Od dłuższego czasu poszukiwałam jakiegoś brązu, który po prostu by mi pasował. I chyba właśnie znalazłam taki kolor. Delikatny, nie za jasny, nie za ciemny, no po prostu idealny. Oprócz świetnego kolory, pomadka również bardzo długo się trzyma. Z minusów jednak: podkreśla suche skórki, a to u mnie spory problem. Oprócz tego, moim zdaniem aplikator nabiera za dużo produktu, ale to bez problemu da się naprawić. 



MUZYKA - ED SHEERAN

Co tu dużo mówić, rudy zrobił nam niespodzianką na nowy rok i wrócił z zapowiedzią nowej płyty oraz 2 świetnymi piosenkami! 


A jacy są wasi ulubieńcy?

11 komentarzy:

  1. Shape of you <3 obserwuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminki z Golden Rose uwielbiam ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tych filmów i tego serialu.
    Ale ten pierwszy mnie zainteresował, więc na pewno będę o nim pamiętać wybierając coś do obejrzenia.
    Jestem właśnie ciekawa tych pomadek od wibo :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tą pomadką z wibo bo ma śliczny kolorek :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar wypróbować tą pomadkę z GR :) i SKAM może nawet dzisiaj zacznę :)
    uwielbiam shape of you:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam obydwa filmy, SKAM nie przypadł mi do gustu:(

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten film "Zupełnie nowy testament" może być ciekawy. Chętnie obejrzę :) A serial zacznę dopiero kiedy skończę oglądać "Nie z tego świata" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam SKAM, najlepszy serial o nastolatkach! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia