Zima nad morzem. Fotorelacja.

9 marca 2017


Pomysł, żeby w ferie jechać nad morze, może wydawać się niektórym z was co najmniej dziwny. No bo kto normalny odwiedza typowo letnie miejsce, kiedy wszyscy wokoło rozmawiają o nartach, snowboardach i śniegu. Jak widać, dla mnie to nie był żaden problem. Co prawda nie pluskałam się w morzu, nie rozstawiłam parawanu na plaży, nie zjadłam gofra z budki i wcale się nie opaliłam, ale i tak uważam wyjazd za udany.



Gdybym mieszkała nad morzem, to 90% zdjęć na tym blogu właśnie tak by wyglądało.

Kiedy nie masz pieniędzy na "pamiątki", więc zbierasz muszelki.

Król plaży, naprawdę groźny.


Niebezpieczeństwo, poświęcenie i odwaga. Łabędzie potrafią zabić!!!!

Mewy też całkiem niebezpieczne.



Byliście kiedyś nad morzem poza sezonem? :D

20 komentarzy:

  1. Byłam niedawno nad morzem i to nawet lepsze niż w sezonie, bo nie ma masy irytujących ludzi i ich jeszcze gorszych dzieci... Ogólnie nie jeżdżę nad morze aby pluskać się w morzu, bo przez chorobę nie mogę tego robić, więc lato czy zima nie robi mi żadnej różnicy. Do tego połączenie morza i świeżutkiego śniegu było cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam nad morzem poza sezonem :) Ale na pewno jest też wspaniale poza sezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) Oj tak, takie wypady my zaliczone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam wiosną rok temu. Trochę wiało xD
    Super fotorelacja z podpisami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie chyba nawet wolę być nad morzem zimą. Nie ma takiego tłoku a piasek nie parzy w stopy. Bałtyk jest piękny o każdej porze roku!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś pojechać nad morze zimą :)
    Super zdjęcia!

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej wybieram się latem, ale bycie tam poza sezonem też musi być ciekawe :)
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie byłam nad morzem zimą, ale chciałabym w końcu to zmienić ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam latem nad morzem ale bardzo chciałabym się tam wybrać w zimie :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, ja muszę kiedyś się wybrać nad morze zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam tylko raz poza sezonem pogoda niestety była straszna, ale zamierzam to powtórzyć. Śliczne fotki!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) Nigdy nie miałam okazji pojechać nad morze poza sezonem.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam nad morzem , świetne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te zdjęcia! Podobają mi się!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam jeszcze poza sezonem :)
    Piękne zdjęcia :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia! nigdy nie byłasm nad morzem w innej porze roku niż lato :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy nad morzem nie byłam :D Ani w sezonie, ani poza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wybrałabym się nad morze porą zimową ^^ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mieszkam blisko morza i do tego moja siostra mieszkała w Świnoujściu to już wgl byłam tam stałym gościem ;D Teraz nie mam czasu tam jeździć ale raz w roku zawsze tam jestem. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj byłam i to nie raz, bo mieszkam w Gdyni. Nie zmieniłabym miejsca zamieszkania na żadne inne, nawet jesli bym dostała ofertę za granicę.
    Morze ma piękny klimat. Piasek, woda, fale, mewy to wszystko tak cudownie się łączy. Ach :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia