Ubrania na wiosnę. Sammydress, Zaful & Gamiss

10 kwietnia 2017


Witam wszystkich w zaczynającym się tygodniu. Mam nadzieję, że mieliście udany weekend i najbliższe dni zapowiadają się chociaż w połowie tak dobrze. U mnie chyba jest stabilnie :D Planuję w najbliższym czasie zmienić wygląd bloga i w końcu spędzić trochę czasu z książkami. Miejmy nadzieję, że tym razem na planach się nie skończy, bo szczerze mówiąc, całkiem dobrze mi idzie odkładanie wszystkiego na później. Podobnie było z zamówieniami, które przyszły do mnie ze współprac z firmami Sammydress, Zaful i Gamiss. Aż wstyd mówić, jak długo zwlekałam z dodaniem tego posta, no ale w końcu się zmobilizowałam i jest! Zapraszam do oglądania.


Bluzka wygląda przepięknie, ale jest wykonana z naprawdę cienkiego i sztucznego materiały, co jest dużym minusem. 


Duży zestaw miłych w dotyku pędzli w rozsądnej cenie, polecam.


Bluzka jest wykonana z bawełny i jest naprawdę miła w dotyku. Nie przylega do ciała, a tego właśnie się spodziewałam. Jest trochę luźniejsza, co w sumie wychodzi na plus, bo materiał odrobinkę prześwituje.


Wykonana ze sztywnego materiały, ale bardzo dobrze się nosi.


Zwykły czarny t-shirt z nadrukiem, jak dla mnie idealny.


Jest super, nie mam żadnych zarzutów.



Pędzle super, a skarpetki tym bardziej!


Na sam koniec zostawiłam największy niewypał. Na tę bluzę i spodnie chyba najbardziej się nastawiłam i oczywiście najbardziej się zawiodłam. Ubrania przyszły zdecydowanie za małe. W przypadku bluzy mogę to jeszcze jakoś wybaczyć, bo był to one-size. Spodnie natomiast musiały po prostu zostać pomylone przy pakowaniu, bo zamówiłam prawie największy rozmiar, a mimo wszelkich prób zatrzymały się na udach :)

35 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;*
    super koszula
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wszystkie zamówienia wypaliły, ale masz wiele też naprawdę fajnych rzeczy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna bomberka, świetnie w niej wyglądasz :) Ten tydzień zapowiada mi się całkiem miło ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiając z chińskich stronek trzeba być przygotowanym na parę niewypałów :) A co do pędzli, sama ostatnio wypróbowałam dwa zestawy i jestem naprawdę zadowolona

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizacje z odkrytymi ramionami, świetne ubrania!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomberka wygląda cudownie! I te skarpetusie w pande są takie urocze <3
    Szkoda, że nie wszystko było dobre.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie skarpetki ;) cudowne bluzeczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Magda!
    A u mnie też dobrze. :D
    Może zrobiłabyś posta o tym jak zacząć współprace itp.? Sama dostałam parę propozycji, ale przez obawy nie podejmowałam się. Nie mam pojęcia co i jak, może pomogłabyś zielonym w tym temacie takim jak mi? :D
    Co do posta-najbardziej zachwyciła mnie ta bluzka z odkrytymi ramionami, z chokerem oraz ta ostatnia bluza. Cudeńka!
    A skarpetki... Uwielbiam je! Najbardziej takie wzorzyste czy w słodkie obrazki.
    Fajnie, że jesteś szczera i mówisz jaki materiał jest naprawdę, a nie na siłę zachęcasz do kupna.
    Życzę powodzenia ze współpracami. Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie na współpracach też się za bardzo nie znam, ale jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, to po prostu napisz do tej firmy i poproś o więcej informacji na temat współpracy. Co do firm, które wybierać, to te przedstawione w tym poście jak najbardziej polecam.

      Usuń
  10. Piękne rzeczy! Skarpetki baaardzo urocze! <3

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna bluzeczka, bardzo podoba mi się to wykończenie ;) Super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ta sama koszule z chokerem, lubia ją nawet :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie rzeczy genialne! Szkoda, że czarne spodnie i biała bluza za małe bo połączenie idealne. Czarna bluzka z chokerem i ta z odkrytymi ramionami przecudowne i bardzo Ci pasują😁 muszę się kiedyś skusić i zamówić jakieś pędzle, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam zestaw pędzli i jestem bardzo z nich zadowolona. Reszta ubrań bardzo mi się podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się ta bluzka z chokerem! wyglądasz świetne!
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękny uśmiech! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  17. te skarpetki świetnie wyglądają! <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, ze chyba jestem grubsza i mam te spodnie, ten sam rozmiar i... też na początku nie mogłam ich założyć. Jednak na siłe dało radę - rozciągają się i teraz są moimi ulubionymi (że aż zamówiłam drugie takie same haha)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  19. mam nadzieje, ze uda ci sie zrealizowac wszystkie twoje plany- trzymam kciuki :D
    btw gratuluje wspolpracy ;))

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje, ale najbardziej urzekły mnie te pozytywne zdjęcia z uśmiechem, są super! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpetki mega urocze a pędzelki do oczu wyglądają ładnie :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe łupy :) Dla mnie ta strona to horror - nie umiem nigdy nic tam znaleźć, za duży wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ubrania, jednak najbardziej spodobały mi się te przesłodkie skarpetki! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z chokerem i biała bluzka z odkrytymj ramionami - REWELACJA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że rzeczy na które najbardziej czekałaś okazały się najgorsze :(
    Cieszę się, że jednak reszta Ci odpowiada! Bardzo podoba mi się ta koronkowa bomberka i skarpetki w pandy *.*

    pisane-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super ubrania, ale skarpetki wygrały :D
    a odkładanie wszystkiego na pózniej ... tez z tym walczę :D

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  27. Zamówienie jest świetne! Troszkę rzeczy się nazbierało :)
    Sklepy te są naprawdę fajne i mają ciekawy asortyment! :)
    Oby plany się powiodły, bo troszkę zniknęłaś z tego bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne rzeczy :) a te drugie pędzle - urocze :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne rzeczy! Szkoda, że niewypał z tymi spodniami :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Adgam, wracaj do nas! Gdzie się podziałaś?

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo spodobał mi się ten blog, będę Cię regularnie odwiedzać. Ciekawą masz urodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia