My "everyday" makeup

24 maja 2017


Do czego to doszło, że na tym blogu pojawia się typowo makijażowy post!? Przyznaję, sama się po sobie tego nie spodziewałam. Przyszła jednak najwyższa pora, żeby polecić wam coś innego niż filmy i seriale, których jest tutaj mnóstwo ;) W swoim codziennym makijażu lubię używać kosmetyków tanich i sprawdzonych, dlatego stwierdziłam, że warto się nimi podzielić. Oczywiście pisząc "codzienny makijaż" mam raczej na myśli "kiedy mam czas i ochotę makijaż". Bardzo często zdarza się, że zamiast używać tych wszystkich produktów, po prostu nakładam podkład, poprawiam brwi i wychodzę z domu. Jestem jednak pewna, że większość z was też tak ma i chyba nie ma potrzeby się tłumaczyć ;) Tym postem chciałabym przede wszystkim polecić wam kilka kosmetyków w przystępnych cenach, które właśnie idealnie nadają się do takiego codziennego makijażu.


Zupełnym przypadkiem tak się zdarzyło, że w ramach współpracy z firmą Sammydress.com zamówiłam sztuczne rzęsy, pęsetę do nich oraz zestaw pędzli. Te rzeczy również chciałabym wam pokazać (oczywiście nie użyłam tych rzęs w moim codziennym makijażu, ale wypadało je pokazać :))




1. Podkład
Swój makijaż zaczynam od nałożenia podkładu. Healthy Mix nie należy jednakże do najtańszych, ponieważ w zwykłych drogeriach kosztuje ok. 60 zł :) Jak dla mnie jest to zdecydowanie zawyżona cena, dlatego polecam kupować przez internet, gdzie możecie go dostać o połowę taniej. Naprawdę nie warto przepłacać. Pomijając cenę tego podkładu, to jest naprawdę dobry. Nadaje skórze piękny, zdrowy i świetlisty wygląd. Gorzej jest z jego kryciem, dlatego jeśli koniecznie chcecie zakryć wszystkie niedoskonałości, to odradzam. Jeśli jednak szukacie czegoś na co dzień, co nie zrobi wam krzywdy i efektu maski, to zdecydowanie polecam.

2. Puder
Braki podkładu można nadrobić tym właśnie pudrem. Oprócz tego, że dobrze matowi skórę to dodatkowo całkiem nieźle kryje. Ma również świetne opakowanie z lusterkiem i gąbeczką, idealne do torebki.


3. Bronzer
Jest to pierwszy bronzer w mojej makijażowej karierze i zdecydowanie ulubiony. Kosztuje naprawdę niewiele i ma świetną pigmentację (co jest w sumie zaletą i wadą, bo można zrobić sobie nim krzywdę). Kolor niestety nie nadaje się dla każdego, bo lekko wpada w pomarańczowe odcienie, ale jeśli nie jesteście bardzo blade, to na pewno wam się sprawdzi.

4. Rozświetlacz
Z tego, co mi wiadomo, to całkiem popularny produkt, no ale nie ma się czemu dziwić. Dobra pigmentacja, naprawdę wydajny, świetna cena i ma piękny złoty kolor, który praktycznie każdemu pasuje.



5. Cień do brwi
Po prostu uwielbiam ten kolor! Jest idealny, jeśli poszukujecie czegoś trochę ciemniejszego w chłodnym odcieniu.

6. Żel do brwi 
Może nie daje jakiegoś mega mocnego efektu, ale na co dzień daje radę.


7. Tusz do rzęs.
To zdecydowanie najlepszy tusz do rzęs, jaki miałam w życiu. Z jego ceną niestety nie jest już tak pięknie (kosztuje ok. 60zł), ale znowu: w internecie znajdziecie go o połowę taniej. Jeśli chodzi o jego działanie, to ma wszystko, czego oczekuję od tuszu.

8. Usta
Zazwyczaj używam zwykłej bezbarwnej pomadki, a te z Babylips są świetne na co dzień, bo nie pozostawiają lepiącej się warstwy. Jeśli jednak chcę trochę koloru, to najczęściej używam płynnej pomadki z Golden Rose w kolorze nr 13. Długo się utrzymuje, równomiernie "zjada" (co dla mnie jest chyba największym plusem), a oprócz tego ten kolor jest naturalny i przepiękny.





Używacie lub używałyście któregoś z tych produktów?

15 komentarzy:

  1. Widzę tyle fajnych kosmetyków i piękny, dziewczęcy i naturalny makijaż :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj w ogóle się nie maluje, tylko na wielkie okazje albo jak mam natchnienie :) No i mogę używać tylko produktów dla alergików, co psuje mi połowę zabawy, plus żaden produkt nie może zbliżyć się do oczu, co psuje drugą połowę...
    Chyba muszę wypróbować bonzer, bo z natury jestem blada, a po nałożeniu makijażu wyglądam jak świeży trup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję tych alergii, a z bronzerem jeszcze raz ostrzegam, że jest odrobinę pomarańczowy ;)

      Usuń
  3. O pojawiła się tu większość produktów, których także posiadam <3 Uwielbiam kolor tej pomadki z GR jest idealny na co dzień :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rozświetlacz też uwielbiam, a podkład mam zamiar kupić już od dłuższego czasu :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż ;) cudowna koszula ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój makijaż jak minimalistyczny, ale jak efektowny - i o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, naturalny makijaż :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój makijaż jest prześliczny, niesamowicie naturalny :)
    Poluję na ten cień do brwi i zawsze jak jestem w GR to nie ma tego numerka :D

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm chyba kupię tę pomadkę :)
    tego pudru do brwi używam ponad rok i sprawdza mi się super! do tego jest mega wydajny :) żel mi niestety nie podpasował :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne produkty i makijaż :)
    Też mam tę koszulę, świetna jest :)
    stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam się zakochalam w pędzlach i koszuli haha!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula! Świetny post! zapraszam do mnie! Obsewuje!
    Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wyjdę z domu bez ciemnej szminki na ustach, czuję się wtedy naga :) Zakochałam się w Twojej koszuli, jest piękna.

    PHOTOdalena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia