Co cię w życiu uszczęśliwia (ale tak naprawdę)?

24 czerwca 2017


Co cię w życiu uszczęśliwia? I nie chodzi mi tutaj o te rzeczy, które wypadałoby powiedzieć i bardzo dobrze brzmią jak np.: moja rodzina, pasja, pomaganie innym, wiara w lepsze jutro. Co NAPRAWDĘ ciebie uszczęśliwia? Jest tyle drobnostek, które powodują, że dzień od razu staje się lepszy, a my jak zwykle szukamy czegoś ogromnego. Czegoś, na czym wręcz jest napisane: "TERAZ BĄDŹ SZCZĘŚLIWY". Mało osób przyzna się, że oglądnie seriali paradokumentalnych i bezsensowne wydatki sprawiają im radość (krótkotrwałą, ale zawsze radość). Rzadko usłyszymy o tych nocnych kebabach i zimnych kawałkach pizzy (których brzegami można zabić, bo są tak twarde). Słyszymy natomiast o rzeczach drogich, wymyślnych i poprawnych. 

Lubimy rzeczy wielkie, ale często zapominamy o tych drobnostkach. A ja piszę tego posta po to, żeby wam o nich przypomnieć. Przygotowałam listę 5 drobnostek, które sprawiają, że mój dzień jest lepszy.
Koniecznie napiszcie w komentarzu, co tak na was działa i czy któreś rzeczy się pokrywają :D


1. KIEDY UDA MI SIĘ ZROBIĆ NAPRAWDĘ DOBRĄ KAWĘ.
Poranki bywają ciężkie i nie wyobrażam sobie ich bez kubka kawy. Różnie jednak z nią bywa, bo nie zawsze wychodzi taka, jaką chcę. Nie, żebym była wybredna, ale czuć różnicę, kiedy ręka mi się trochę zachwieje i dodam odrobinę za dużo cukru lub mleka. Czasami jednak (i jest to chyba kwestia przypadku) udaje mi się zrobić kawę idealną. Idealnie gorzką, nie za słodką, z odrobiną mleka, nie za mocną, ale też taką, która potrafi postawić mnie na nogi. Idealna kawa dosłownie ułatwia i poprawia mój dzień. 


2. NIEBO.
Trochę dziecinnie to brzmi, ale kocham niebo jak chyba nic na świecie. Uwielbiam wschody i zachody słońca. Uwielbiam oglądać chmury (te białe jak śnieg oraz burzowe) i gwiazdy. Uwielbiam każdy odcień nieba, a w szczególności różowe poranki i czerwone wieczory. Jedyne czego nie lubię to szare, bure, deszczowe dni. Bez słońca, bez chmur, bez niczego. Nie dość, że po prostu nie podobają mi się pod względem wizualnym, to jeszcze taka pogoda naprawdę źle wpływa na moje samopoczucie.

3. OGLĄDANIE ZDJĘĆ, PORTFELI I POKOI.
Uwielbiam oglądać życia innych ludzi. I chociaż na co dzień mamy od tego Snapchaty i Instagramy, to ja często wybieram tą dosyć tradycyjną drogę. Bo naprawdę dużo można się o człowieku dowiedzieć na podstawie zawartości jego galerii zdjęć, portfela i miejsca, w którym mieszka. Uwielbiam przeglądać paragony, różne karty i zdjęcia, które moi znajomi trzymają w portfelach (oczywiście za pozwoleniem). Uwielbiam też oglądać same zdjęcia: te w galerii na telefonie, a jeszcze bardziej te wywołane. A najbardziej chyba lubię odwiedzać kogoś po raz pierwszy i móc zobaczyć jego "środowisko naturalne". I chociaż wydaje się to dziwne, to jestem pewna, że wśród czytających to osób, ktoś jeszcze tak ma ;D 


4. KIEDY ZNAJDĘ GENIALNĄ PIOSENKĘ I SŁUCHAM JEJ TAK DŁUGO, AŻ JĄ ZNIENAWIDZĘ.
Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, bo każdy zna to uczucie. Znajdujesz piosenkę, słuchasz raz, drugi, a czasami zakochujesz się już od pierwszego dźwięku. I później słuchasz jej w kółko w każdym możliwym momencie, tak długo aż jej szczerze znienawidzisz. Bezcenne uczucie.

5. OGLĄDANIE KOTÓW NA INSTAGRAMIE.
Swój dzień rozpoczynam oczywiście od śniadania i kawy, ale również od przeglądania Instagrama. I naprawdę nie ma piękniejszego rozpoczęcia dnia, niż widok kota lub psa na jednym z kont które obserwuję. Jeśli również lubicie urocze zwierzaki, serdecznie polecam wam moje ulubione konta: @cats_of_instagram @kotyzuzi @venustwofacecat @realgrumpycat @hamilton_the_hipster_cat @sophiegamand @thedogist @mr.pokee



W komentarzu podajcie chociażby jedną taką pierdołę, która was uszczęśliwia :D

14 komentarzy:

  1. Super post :) Mnie uszczęśliwia pizza haha :D

    https://szufladamarcysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo, że jak znajdę piosenkę to słucham ją w kółko i kółko, a później nie mogę jej już słuchać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce!:D
    Jak ja je uwielbiam!♡♡ Zawsze rano budzi mnie przyjemnym światłem i słońce! Cudowne to!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to właśnie drobnostki dają najwięcej szczęścia. Mnie rozpiera radość, gdy jest piękna pogoda, gdy usłyszę ulubioną piosenkę w radiu czy uda mi się kupić fajne, ale tanie rzeczy na wyprzedażach, gdy uda mi się zrobić dobre zdjęcie instaxem itd. Szczęście można znaleźć naprawdę wszędzie i wcale nie trzeba daleko szukać :)
    blog: malinowynotes.blogspot.com
    ig: girlwithawindrose

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, uświadomiłam sobie, że najbardziej uszczęśliwia mnie kawa, zapach nowych książek i góry. Pewnie znajdzie się więcej rzeczy, ale jak myślę o tych to od razu mi lepiej.
    Świetnie wyglądasz!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam przeglądać na instagramie różne inspiracje ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi dają szczęście wieczorne spacery, oglądanie księżyca i wizyty w macdonaldzie haha
    Fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Często to właśnie małe rzeczy, z pozoru oczywiste, są tym, co daje nam szczęście. :)

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Naprawdę dobrze napisane :) Najważniejsze w życiu są te drobne rzeczy,które czynią nas naprawdę szczęśliwymi. Podziwiam Cię za umiejętność doceniania tych drobnych chwil. Wydaje mi się,że mi to nie przychodzi z taką łatwością. Chociaż kocham zachody słońca albo nocne widoki miasta,doprowadzają mnie do przyjemnej melancholii. Świetny blog :D Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sprawia przyjemność patrzenie w niebo, obserwowanie jak zmieniają się pory roku, uśmiech na twarzy ludzi oraz słodycze ^^ Pozwolę zacytować sobie czyjeś słowa " Jeżeli rzeczy małe nie będą Cię cieszyły, to i duże nigdy nie ucieszą". I taka jest niestety prawda. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, mnie w życiu wiele podobnych rzeczy też uszczęśliwia, np. słuchanie cały dzień jednej piosenki.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładne włosy;) . a co do szczęścia, to fajnie znaleźć takie coś, co poprawia humor;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Naprawdę dobrze napisane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia