Bardzo ambitny post: Co mam w swojej torebce?

7 lipca 2017


Zapowiada się bardzo ambitny post, co zresztą widać po tytule ;) No ale mamy wakacje, odpoczynek od szkoły, komu chciałoby się teraz czytać jakieś życiowe pseudomądrości? Mnie na pewno nie i dlatego też nie chcę katować czymś takim moich czytelników. Dzisiaj natomiast zmierzymy się z mitami na temat zawartości kobiecej torebki. Zapewne słyszeliście, że można w nich znaleźć dosłownie wszystko. Zapewne słyszeliście też, że mimo wszystko znalezienie kluczy lub innej potrzebnej rzeczy graniczy z cudem. Jak to w końcu jest? Najwyższa pora rozwiać wszelkie wątpliwości.





Rzeczy, które zawsze mam w torebce:
1. Telefon
2. Portfel
3. Klucze
4. Kosmetyczka
Bez tego zazwyczaj nie ruszam się z domu.

Rzeczy, które mam w torebce, jeśli nie zapomnę ich wrzucić:
2. Pokrowiec na okulary
3. Mgiełka/ perfumy
4. Słuchawki


Rzeczy, które mam w kosmetyczce:
1. Do poprawienia makijażu:
-bibułki matujące
-puder
-pomadka do ust
-opcjonalnie jakaś szminka
2. Zwykłe chusteczki, chusteczki mokre lub do demakijażu
3. Gumy do żucia
4. Szczotka do włosów i gumka
5. Krem do rąk (zazwyczaj noszę tylko zimą)
6. Plasterki, jakieś tabletki przeciwbólowe i na gardło.



Jak widzicie, wielkiego szału nie ma. Panuje tu względny porządek, chociaż i tak zdarzają się chwile, że nic nie mogę tu znaleźć... Jak to się dzieje? Nie mam pojęcia.
To chyba za sprawą tej tajemniczej mocy. Tej samej, która plącze słuchawki w kieszeni i gubi wszystkie gumki do włosów.

24 komentarze:

  1. Ja zauważyłam, że czym większą mam torebkę tym więcej rzeczy noszę w tym śmieci, mam też sporo dziwnych rzeczy np. przenośny ruter do internetu, lakier do paznokci czy wykorzystane bilety, stare bilety czy jeszcze coś innego
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Łączę się w 'bólu' z koleżanką wyżej. W jakichś bocznych kieszonkach mam poupychane stare bilety XD

    Wbrew pozorom na prawdę często sprzątam w torebce, a i tak ciągle jest tam mnóstwo rzeczy. 'Najśmieszniej' jest kiedy idę na jakieś zakupy... :) Paragony, wszędzie poupychane ubrania, bo po co nosić w ręku..eh

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zazwyczaj porządek w torebce, ale to dlatego, że torebkę noszę tylko do kościoła, więc jest w niej komórka, chusteczki i kilka drobniaków :D Najczęściej noszę plecak i wtedy nie może w nim zabraknąć ołówka, gumki, szkicownika,słuchawek i jakiejś książki (tzw. zestaw rozrywkowy). Ma dwie boczne kieszenie - jedną na portfel, drugą na telefon. Torebki nie mogłabym mieć, bo te książki trochę ważą, a plecy słabe, no to jestem skazana na plecak...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zazwyczaj w torebce bywa duuuzo rzeczy, ale nie ruszam się z domu bez telefonu, słuchawek, portfela, chusteczek i pudru.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również pełno już użytych biletów z MZK, paragony, papierki po batonach i różne takie. Najwięcej miejsca w roku szkolnym to zajmują mi kapcie i strój na w-f :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im większą mam torebkę tym więcej mało potrzebnych rzeczy tam przechowuję. Staram się jednak nad tym pracować.
    Śliczna torebka!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. O a ja zaopatruję się tylko w klucze, chusteczki, telefon i wodę :D
    Fajny, luźny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio staram się ograniczać zawartość torebki do minimum, najczęściej zabieram ze sobą jak najmniejszą torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej torebce to jest zazwyczaj istny armagedon xD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zazwyczaj mam tylko telefon, portfel, szczotkę do włosów i puder prasowany do poprawek oraz lusterko :) ciągle zmieniam torebki i nie chciałoby mi się tyle tego przekładać :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja im mam większą torebkę tym więcej rzeczy noszę ;) świetna torebka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zbyt dużo rzeczy nie noszę w torebce, zazwyczaj w roku szkolnym to znajdują się w niej jedynie książki. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z "pewniaków" mam zawsze portfel i telefon :D Ewnetualnie chusteczki i jakiś długopis.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się ograniczać rzeczy, które wkładam do torebki, ale oczywiście nie zawsze mi to wychodzi.
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też za zwyczaj mam porządek w torebce, ale no różnie to bywa. Przeważnie wkładam takie rzeczy jak telefon, portfel, dokumenty i klucze. Jak jest duża torebka to zaczyna się śmietnik. Kremy, pomadki, bluzy, picia i potem nic nie można znaleźć :D
    Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie ruszam się z domu bez kosmetyczki, portfela, telefonu i kluczy :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze mam tylko portfel, powerbanka i klucze :D

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear! The bag is so pretty!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja z kolei torebek prawie nie używam, jakoś tak mam tylko jedną malutką w której zmieści się tylko telefon, chusteczki i trochę drobnych :D
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą samą torebkę, tylko czarną! Uwielbiam ją :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post! <3
    Ja zazwyczaj w swojej torebce mam telefon, portfel, wodę, chusteczki i mnóstwo mnóstwo papierków po cukierkach bądź paragonów!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mogę nosić dużych torebek, bo zawsze walają się tam śmieci jakieś paragony czy inne mało ważne rzeczy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tymi kluczami to jest zdecydowanie prawda! Nie wiem jak to jest?!
    Śliczna torebka i ładne zdjęvia bardzi

    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam
    I jakies rady by się przydały)
    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia